Ahoj!
Hľadám softvér, ktorý by mi umožnil zbierať / sledovať súbory / dáta, ktoré sa prenášajú pri hraní android hry medzi zariadením a serverom. Ideálne by bolo, keby tieto súbory vedel niekam ukladať a následne ich zobrazovať (napríklad nejaké súbory typu JSON, XML alebo iné, ktoré sa využívajú na uchovávanie dát, ktoré sa sťahujú klientovi).
Ak niekto poznáte takýto softvér, budem rád ak mi dáte nejaký nápad.
Emulator pre android hry na zber requestov zo servera
Re: Emulator pre android hry na zber requestov zo servera
To co hladas je v principe man in the middle attack. Ak telefon komunikuje zo serverom, casto krat budu take data nejak sifrovane. Ty chces tie data vidiet, cize musis byt prostrednikom v tej komunikacii a tvarit sa pre telefon ako server, cize je to v podstate hack. Ale este predtym ako nieco take dosiahnes, si precitaj odstavce nizsie.
Na odchytenie komunikacie je wireshark to co hladas. Neviem ci existuje mobilna verzia, ak nie, tak to musis zapnut na PC, a telefon pripojit na PC (pc bude zdielat wifi), a potom na tom zdielanom rozhrani (kde je pripojeny telefon) zachytavat vsetku komunikaciu.
Ako vsak vravim, ak su data sifrovane, tak ak je tam nasadena rozumna forma vymeny klucov tak tie data aj tak neprecitas, aj keby si mal zachytenu komunikaciu od prveho do posledneho paketu. Pretoze tie kluce z toho len tak nevylustis. Cize data budu pre teba nepouzitelne.
Ak nie je komunikacia sifrovana, aj ked zo zachytenych paketoch ocistis hlavicky, tak payload (uzitocne data, kde sa prenasaju realne data aplikacie, nie veci potrebne pre smerovanie atd), tak tieto data (payload) uvidis iba ako hrbu jednotiek a nul. Budes potrebovat sam vydedukovat co ktory bajt reprezentuje, pretoze pri nom ziadny popisok nenajdes.
Dalsi problem je objem dat, pises ze to chces ukladat ako json, xml, atd. Tieto subory mozu mat od par bajtov - cize sa vlezu do jedneho paketu, po kludne megabajty - na ich prenesenie bude treba niekolko tisic paketov (tu plati predpoklad ze vsetko co komunikuje cez internet musi mat nejaku strukturu, cize aj data z aplikacie su v , nazvem to, "originalnom formate dat" nieco strukturovatelne do json alebo xml).
Cize na anlyzu dat potrebujes nejaky interpreter dat, ktory dokaze pochopit data pre danu aplikaciu, a pretransformovat tie jednotky a nuly na nieco ludsky citatelne (json, xml, data v nejakom inom programe, ...). Taketo programy pravdaze existuju, ale ma ich vzdy iba tvorca programu (v tomto pripade hry), a nikomu inemu ich nedava.
Neviem aky je tvoj umysel preco chces zistit co posiela hra na server, chces napisat daky hack ci co? Ale to co vlastne chces urobit je reverse engineering, co nie je zrovna najjednoduchsia vec na svete.
Na odchytenie komunikacie je wireshark to co hladas. Neviem ci existuje mobilna verzia, ak nie, tak to musis zapnut na PC, a telefon pripojit na PC (pc bude zdielat wifi), a potom na tom zdielanom rozhrani (kde je pripojeny telefon) zachytavat vsetku komunikaciu.
Ako vsak vravim, ak su data sifrovane, tak ak je tam nasadena rozumna forma vymeny klucov tak tie data aj tak neprecitas, aj keby si mal zachytenu komunikaciu od prveho do posledneho paketu. Pretoze tie kluce z toho len tak nevylustis. Cize data budu pre teba nepouzitelne.
Ak nie je komunikacia sifrovana, aj ked zo zachytenych paketoch ocistis hlavicky, tak payload (uzitocne data, kde sa prenasaju realne data aplikacie, nie veci potrebne pre smerovanie atd), tak tieto data (payload) uvidis iba ako hrbu jednotiek a nul. Budes potrebovat sam vydedukovat co ktory bajt reprezentuje, pretoze pri nom ziadny popisok nenajdes.
Dalsi problem je objem dat, pises ze to chces ukladat ako json, xml, atd. Tieto subory mozu mat od par bajtov - cize sa vlezu do jedneho paketu, po kludne megabajty - na ich prenesenie bude treba niekolko tisic paketov (tu plati predpoklad ze vsetko co komunikuje cez internet musi mat nejaku strukturu, cize aj data z aplikacie su v , nazvem to, "originalnom formate dat" nieco strukturovatelne do json alebo xml).
Cize na anlyzu dat potrebujes nejaky interpreter dat, ktory dokaze pochopit data pre danu aplikaciu, a pretransformovat tie jednotky a nuly na nieco ludsky citatelne (json, xml, data v nejakom inom programe, ...). Taketo programy pravdaze existuju, ale ma ich vzdy iba tvorca programu (v tomto pripade hry), a nikomu inemu ich nedava.
Neviem aky je tvoj umysel preco chces zistit co posiela hra na server, chces napisat daky hack ci co? Ale to co vlastne chces urobit je reverse engineering, co nie je zrovna najjednoduchsia vec na svete.
Re: Emulator pre android hry na zber requestov zo servera
Dakujem za vysvetlenie. Na wireshark sa pozriem. Snazim sa vlastne o nieco obdobne ako co existuje v prehliadacovych hrach - kde v developer tools viem sledovat celu komunikaciu so serverom a prehladne vidiet jednotlive JSON, XML... subory ktore sa prenasaju.
Cielom nie je hack, skor len automatizovany zber dat za ucelom vytvorenia pomocnych nastrojov (alternativou je samozrejme si tieto data zbierat manualne sledovanim v hre, avsak to ma radu nevyhod - netusim kedy sa co z uz nazbieranych dat zmenilo pokial nie je vsetko uvedene v patch notes a pod.).
Cielom nie je hack, skor len automatizovany zber dat za ucelom vytvorenia pomocnych nastrojov (alternativou je samozrejme si tieto data zbierat manualne sledovanim v hre, avsak to ma radu nevyhod - netusim kedy sa co z uz nazbieranych dat zmenilo pokial nie je vsetko uvedene v patch notes a pod.).
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0
- 329
-
od BigSandy
Zobrazit poslední příspěvek
18 bře 2024 07:16
-
- 6
- 2704
-
od propi
Zobrazit poslední příspěvek
10 dub 2023 19:47
-
- 13
- 1279
-
od Zivan
Zobrazit poslední příspěvek
08 led 2024 12:13
-
- 5
- 1140
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
26 lis 2023 10:05
-
-
Přesunutí sms do nového android telefonu
od Petr98 » 21 říj 2023 16:10 » v Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení - 4
- 1648
-
od meda2016
Zobrazit poslední příspěvek
21 říj 2023 21:45
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů