PC se pravidelně při hraní zasekne, prosím o radu/kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
driticool
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: březen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

PC se pravidelně při hraní zasekne, prosím o radu/kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod driticool » 15 lis 2020 16:57

Ahoj, prosím o radu, mám cca 3 roky staré PC, viz sestava níže. Mám problém s tím, že se pravidelně při hraní zasekne, prostě se sekne celej systém, obraz i zvuk, nemůžu alt+tab ani ctrl+shift+esc, musím natvrdo vypnout počítač a zase zapnout. Není to nic nového, už nevím jak dlouho s tímhle bojuju, snad už od chvíle co jsem před rokem koupil nový SSD a reinstaloval systém, ale až teď jsem zjistil že se to děje i u slabších her, který by moje sestava měla dávat, jako LoL nebo Valorant, ne jen když ho trápím třeba u GTA5 nebo RDR2(i když i tyhle až na tyhle záseky jedu docela v pohodě, i když je mi vždycky jasný, že moje 3GB grafika jentaktak stačí).

-Vím že se tyhle záseky dějí jen u her(jakkoliv náročných), resp. větším výkonu. Nikdy ne třeba jen s prohlížečem nebo tak.
-Vím že u her procesor běží i na 100%, hlavně u těch náročnějších. RAMky to ještě docela zvládají.
-Grafika taky neukazuje extrémní vypětí, orientuji-li e podle procent, ale vím že tam dochází k větším teplotám při hraní.

Je někde problém nebo prostě už moje sestava ztrácí dech a já od ní chci moc? Proč se ale seká třeba i u LoLka?

Děkuji všem za rady, pro začátek přikládám log z HJT.

Sestava Procesor Intel Core i5-6600
(+ARCTIC Freezer 7 Pro Rev.2)
Základní deska ASUS B150M PRO GAMING
zdroj Corsair VS550
HyperX 8GB KIT DDR4 2133MHz CL14 Fury Black Series
Grafická karta ASUS DUAL GeForce GTX 1060 O3G
SSD disk Kingston A400 480GB 7mm

Log HJT Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:41:22, on 15.11.2020
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.19041.0001)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Users\adama\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: IEToEdge BHO - {1FD49718-1D00-4B19-AF5F-070AF6D5D54C} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\86.0.622.69\BHO\ie_to_edge_bho.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_271\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_271\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [TeamsMachineUninstallerLocalAppData] %LOCALAPPDATA%\Microsoft\Teams\Update.exe --uninstall --msiUninstall --source=default
O4 - HKLM\..\Run: [TeamsMachineUninstallerProgramData] %ProgramData%\Microsoft\Teams\Update.exe --uninstall --msiUninstall --source=default
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\adama\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Programy\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Smart Cleaning] "C:\Programy\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [Overwolf] C:\Program Files (x86)\Overwolf\OverwolfLauncher.exe -overwolfsilent
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [WAB Migrate] %ProgramFiles%\Windows Mail\wab.exe /Upgrade (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [WAB Migrate] %ProgramFiles%\Windows Mail\wab.exe /Upgrade (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\Office16\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Kaspersky Anti-Virus Service 21.2 (AVP21.2) - AO Kaspersky Lab - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Security Cloud 21.2\avp.exe
O23 - Service: BattlEye Service (BEService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye\BEService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\CredentialEnrollmentManager.exe,-100 (CredentialEnrollmentManagerUserSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\CredentialEnrollmentManager.exe (file missing)
O23 - Service: CredentialEnrollmentManagerUserSvc_658ef - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\CredentialEnrollmentManager.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: EasyAntiCheat - EasyAntiCheat Ltd - C:\Program Files (x86)\EasyAntiCheat\EasyAntiCheat.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: EQU8_13 - Unknown owner - C:\ProgramData\EQU8\Diabotical\bin\anticheat.x64.equ8.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Chrome Elevation Service (GoogleChromeElevationService) - Google LLC - C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\86.0.4240.193\elevation_service.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google LLC - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdatem) (gupdatem) - Google LLC - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) TPM Provisioning Service - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\TPMProvisioningService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Kaspersky Volume Shadow Copy Service Bridge 21.2 (klvssbridge64_21.2) - AO Kaspersky Lab - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Security Cloud 21.2\x64\vssbridge64.exe
O23 - Service: Kaspersky VPN Secure Connection Service 5.2 (KSDE5.2) - AO Kaspersky Lab - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky VPN 5.2\ksde.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: Overwolf Updater Windows SCM (OverwolfUpdater) - Overwolf LTD - C:\Program Files (x86)\Overwolf\OverwolfUpdater.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\PerceptionSimulation\PerceptionSimulationService.exe,-101 (perceptionsimulation) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PerceptionSimulation\PerceptionSimulationService.exe (file missing)
O23 - Service: Rockstar Game Library Service (Rockstar Service) - Rockstar Games - C:\Program Files\Rockstar Games\Launcher\RockstarService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Samsung UPD Utility Service (SamsungUPDUtilSvc) - Unknown owner - C:\Windows\SysWOW64\SecUPDUtilSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\SgrmBroker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SgrmBroker.exe (file missing)
O23 - Service: @firewallapi.dll,-50323 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: vgc - Riot Games, Inc. - C:\Program Files\Riot Vanguard\vgc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 11000 bytes
:inlove:

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC se pravidelně při hraní zasekne, prosím o radu/kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 15 lis 2020 18:54

Stáhni si ATF Cleaner
https://www.majorgeeks.com/mg/getmirror ... ner,2.html
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/
pro majitele win7 stáhni zde:
https://filehippo.com/download_adwcleaner/ ( nedávej aktualizaci!)

Ulož si ho na svojí plochu . Klikni na „Souhlasím“ k povrzení podmínek.
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Skenování“
Po skenu se objeví log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/

na plochu , nainstaluj a spusť ho
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Spustit skenování
- po proběhnutí skenu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Zobrazit zprávu a vyber Export a vyber Kopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází v programu po kliknutí na „Zprávy“ , nebo je uložen zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.

Stáhni si CrystalDiskInfo
Spusť program a klikni na Úpravy-Kopírovat. Poté sem vlož pomocí Ctrl+V obsah logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
driticool
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: březen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC se pravidelně při hraní zasekne, prosím o radu/kontrolu logu

Příspěvekod driticool » 15 lis 2020 21:15

Zde:

-ATF jsem nedělal, používám Edge?

-TFC done, 180 Mb smazáno, pak manuální restart.

- AdwCleaner # -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.8.0
# -------------------------------
# Build: 10-08-2020
# Database: 2020-09-29.1 (Local)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 11-15-2020
# Duration: 00:00:14
# OS: Windows 10 Pro
# Scanned: 31837
# Detected: 3


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries found.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Preinstalled.SamsungEasyDocumentCreator Folder C:\Program Files (x86)\SAMSUNG\EASY DOCUMENT CREATOR
Preinstalled.SamsungEasyDocumentCreator Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Samsung Easy Document Creator
Preinstalled.SamsungEasyDocumentCreator Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B6B5F07C-88D5-49D3-A1A7-A6D4BC37DCCC}


AdwCleaner[S00].txt - [1448 octets] - [18/07/2020 13:31:53]
AdwCleaner[C00].txt - [1618 octets] - [18/07/2020 13:32:07]
AdwCleaner[S01].txt - [1527 octets] - [20/07/2020 10:32:08]
AdwCleaner[C01].txt - [1717 octets] - [20/07/2020 10:32:26]
AdwCleaner[S02].txt - [1649 octets] - [21/07/2020 15:58:21]
AdwCleaner[C02].txt - [1839 octets] - [21/07/2020 15:58:31]
AdwCleaner[S03].txt - [1771 octets] - [21/07/2020 18:31:52]
AdwCleaner[S04].txt - [2256 octets] - [28/07/2020 23:48:24]
AdwCleaner[S05].txt - [1893 octets] - [09/08/2020 21:30:50]
AdwCleaner[C05].txt - [2083 octets] - [09/08/2020 21:31:07]
AdwCleaner[S06].txt - [2015 octets] - [11/09/2020 08:34:30]
AdwCleaner[C06].txt - [2205 octets] - [11/09/2020 08:35:16]
AdwCleaner[S07].txt - [2137 octets] - [22/10/2020 16:09:19]
AdwCleaner[S08].txt - [2198 octets] - [27/10/2020 11:54:42]
AdwCleaner[C08].txt - [2388 octets] - [27/10/2020 11:54:53]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S09].txt ##########
-MalvareBytes Malwarebytes
http://www.malwarebytes.com

-Log Details-
Scan Date: 11/15/20
Scan Time: 8:50 PM
Log File: d5b23c88-277b-11eb-ad9d-704d7b2f6ac4.json

-Software Information-
Version: 4.2.3.96
Components Version: 1.0.1104
Update Package Version: 1.0.32938
License: Trial

-System Information-
OS: Windows 10 (Build 19041.508)
CPU: x64
File System: NTFS
User: DESKTOP-2O33SGA\adama

-Scan Summary-
Scan Type: Threat Scan
Scan Initiated By: Manual
Result: Completed
Objects Scanned: 287076
Threats Detected: 0
Threats Quarantined: 0
Time Elapsed: 0 min, 33 sec

-Scan Options-
Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Detect
PUM: Detect

-Scan Details-
Process: 0
(No malicious items detected)

Module: 0
(No malicious items detected)

Registry Key: 0
(No malicious items detected)

Registry Value: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Data Stream: 0
(No malicious items detected)

Folder: 0
(No malicious items detected)

File: 0
(No malicious items detected)

Physical Sector: 0
(No malicious items detected)

WMI: 0
(No malicious items detected)


(end)

-CrystalDisk ------------------------------------------------------------------------------
CrystalDiskMark 8.0.0 x64 (C) 2007-2020 hiyohiyo
Crystal Dew World: https://crystalmark.info/
------------------------------------------------------------------------------
* MB/s = 1,000,000 bytes/s [SATA/600 = 600,000,000 bytes/s]
* KB = 1000 bytes, KiB = 1024 bytes

[Read]
SEQ 1MiB (Q= 8, T= 1): 543.498 MB/s [ 518.3 IOPS] < 15371.94 us>
SEQ 1MiB (Q= 1, T= 1): 343.476 MB/s [ 327.6 IOPS] < 3050.82 us>
RND 4KiB (Q= 32, T= 1): 250.236 MB/s [ 61092.8 IOPS] < 520.87 us>
RND 4KiB (Q= 1, T= 1): 33.600 MB/s [ 8203.1 IOPS] < 121.68 us>

[Write]
SEQ 1MiB (Q= 8, T= 1): 30.799 MB/s [ 29.4 IOPS] <264290.29 us>
SEQ 1MiB (Q= 1, T= 1): 32.627 MB/s [ 31.1 IOPS] < 31990.18 us>
RND 4KiB (Q= 32, T= 1): 29.607 MB/s [ 7228.3 IOPS] < 4414.11 us>
RND 4KiB (Q= 1, T= 1): 79.139 MB/s [ 19321.0 IOPS] < 51.53 us>

Profile: Default
Test: 1 GiB (x5) [C: 93% (415/446GiB)]
Mode: [Admin]
Time: Measure 5 sec / Interval 5 sec
Date: 2020/11/15 21:04:20
OS: Windows 10 Professional [10.0 Build 19041] (x64)

Díky moc!
:inlove:

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC se pravidelně při hraní zasekne, prosím o radu/kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 15 lis 2020 21:28

Nedávej logy do spoileru ani do code.

Chtěl jsem crystaldiskinfo , ne crytaldiskmark.
https://www.stahuj.cz/utility_a_ostatni ... ldiskinfo/

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/files/details ... _tool.html
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.
Pokud byly nalezeny viry , tak po skenu klikni na „Details…“ a potom na „View log file“. Zkopíruj celý log a vlož ho sem. Potom zavři „threat detail“ a klikni na „Start cleanup“.
Jinak se log nachází zde:
C:\ProgramData\Sophos\Sophos Virus Removal Tool\Logs

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
driticool
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: březen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC se pravidelně při hraní zasekne, prosím o radu/kontrolu logu

Příspěvekod driticool » 16 lis 2020 06:43

CrystalDisk:
----------------------------------------------------------------------------
CrystalDiskInfo 8.8.7 (C) 2008-2020 hiyohiyo
Crystal Dew World: https://crystalmark.info/
----------------------------------------------------------------------------

OS : Windows 10 Professional [10.0 Build 19041] (x64)
Date : 2020/11/15 22:16:00

-- Controller Map ----------------------------------------------------------
+ Intel(R) 100 Series/C230 Chipset Family SATA AHCI Controller [ATA]
- KINGSTON SA400S37480G
- Microsoft Storage Spaces Controller [SCSI]

-- Disk List ---------------------------------------------------------------
(01) KINGSTON SA400S37480G : 480,1 GB [0/0/1, pd1] - ki

----------------------------------------------------------------------------
(01) KINGSTON SA400S37480G
----------------------------------------------------------------------------
Model : KINGSTON SA400S37480G
Firmware : SBFKB1C3
Serial Number : 50026B77825B2DE2
Disk Size : 480,1 GB (8,4/137,4/480,1/----)
Buffer Size :
Queue Depth : 32
# of Sectors : 937703088
Rotation Rate : ---- (SSD)
Interface : Serial ATA
Major Version : ACS-3
Minor Version : ACS-3 Revision 4
Transfer Mode : SATA/600 | SATA/600
Power On Hours : 6277
Power On Count : 1039
Host Reads : 21073 GB
Host Writes : 16102 GB
NAND Writes : 47707 GB
Temperature : 30 C (86 F)
Health Status : (84 %)
Features : S.M.A.R.T., APM, NCQ, TRIM
APM Level : 0080h [ON]
AAM Level : ----
Drive Letter : C:

-- S.M.A.R.T. --------------------------------------------------------------
ID Cur Wor Thr RawValues(6) Attribute Name
01 __0 100 __0 000000000000
09 100 100 __0 000000001885
0C 100 100 __0 00000000040F
94 100 100 __0 000000000000
95 100 100 __0 000000000000
A7 100 100 __0 000000000000
A8 100 100 __0 000000000000
A9 100 100 __0 000000000016
AA 100 100 _10 00000000000F
AC 100 100 __0 000000000000
AD 100 100 __0 0000009E00B9
B5 100 100 __0 000000000000
B6 100 100 __0 000000000000
BB 100 100 __0 000000000000
C0 100 100 __0 00000000017C
C2 _70 _64 __0 00240012001E
C4 100 100 __0 000000000000
C7 100 100 __0 000000000000
DA 100 100 __0 000000000000
E7 _16 _16 __0 000000000054
E9 100 100 __0 00000000BA5B
F1 100 100 __0 000000003EE6
F2 100 100 __0 000000005251
F4 100 100 __0 00000000009E
F5 100 100 __0 0000000000B9
F6 100 100 __0 00000024FC60

-- IDENTIFY_DEVICE ---------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
000: 0040 3FFF C837 0010 0000 0000 003F 0000 0000 0000
010: 3530 3032 3642 3737 3832 3542 3244 4532 2020 2020
020: 0000 0000 0000 5342 464B 4231 4333 4B49 4E47 5354
030: 4F4E 2053 4134 3030 5333 3734 3830 4720 2020 2020
040: 2020 2020 2020 2020 2020 2020 2020 8001 4000 2F00
050: 4000 0000 0000 0007 3FFF 0010 003F FC10 00FB 0101
060: FFFF 0FFF 0000 0007 0003 0078 0078 0078 0078 0C00
070: 0000 0000 0000 0000 0000 001F 850E 0006 004C 004C
080: 07F8 011B 746B 7409 4160 7469 B409 4160 407F 000A
090: 001E 0080 FFFE 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
100: 36B0 37E4 0000 0000 0000 0008 4000 0000 5002 6B77
110: 825B 2DE2 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 401C
120: 401C 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0029 0000
130: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
140: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
150: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
160: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0001
170: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
180: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
190: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
200: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 4000
210: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0001 0000 0000
220: 0000 0000 10FF 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
230: 0000 0000 0000 0000 0001 0400 0000 0000 0000 0000
240: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
250: 0000 0000 0000 0000 0000 5AA5

-- SMART_READ_DATA ---------------------------------------------------------
+0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +A +B +C +D +E +F
000: 10 00 01 32 00 00 64 00 00 00 00 00 00 00 09 32
010: 00 64 64 85 18 00 00 00 00 00 0C 32 00 64 64 0F
020: 04 00 00 00 00 00 94 00 00 64 64 00 00 00 00 00
030: 00 00 95 00 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 A7 00
040: 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 A8 12 00 64 64 00
050: 00 00 00 00 00 00 A9 00 00 64 64 16 00 00 00 00
060: 00 00 AA 00 00 64 64 0F 00 00 00 00 00 00 AC 32
070: 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 AD 00 00 64 64 B9
080: 00 9E 00 00 00 00 B5 32 00 64 64 00 00 00 00 00
090: 00 00 B6 00 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 BB 32
0A0: 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 C0 12 00 64 64 7C
0B0: 01 00 00 00 00 00 C2 22 00 46 40 1E 00 12 00 24
0C0: 00 00 C4 32 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 C7 32
0D0: 00 64 64 00 00 00 00 00 00 00 DA 32 00 64 64 00
0E0: 00 00 00 00 00 00 E7 00 00 10 10 54 00 00 00 00
0F0: 00 00 E9 32 00 64 64 5B BA 00 00 00 00 00 F1 32
100: 00 64 64 E6 3E 00 00 00 00 00 F2 32 00 64 64 51
110: 52 00 00 00 00 00 F4 00 00 64 64 9E 00 00 00 00
120: 00 00 F5 00 00 64 64 B9 00 00 00 00 00 00 F6 00
130: 00 64 64 60 FC 24 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
140: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
150: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
160: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 FF FF 00 11
170: 03 00 01 00 02 1E 06 1E 00 00 00 00 00 00 00 00
180: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
190: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 1C

-- SMART_READ_THRESHOLD ----------------------------------------------------
+0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +A +B +C +D +E +F
000: 10 00 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 09 00
010: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 0C 00 00 00 00 00
020: 00 00 00 00 00 00 94 00 00 00 00 00 00 00 00 00
030: 00 00 95 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 A7 00
040: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 A8 00 00 00 00 00
050: 00 00 00 00 00 00 A9 00 00 00 00 00 00 00 00 00
060: 00 00 AA 0A 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 AC 00
070: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 AD 00 00 00 00 00
080: 00 00 00 00 00 00 B5 00 00 00 00 00 00 00 00 00
090: 00 00 B6 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 BB 00
0A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 C0 00 00 00 00 00
0B0: 00 00 00 00 00 00 C2 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0C0: 00 00 C4 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 C7 00
0D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 DA 00 00 00 00 00
0E0: 00 00 00 00 00 00 E7 00 00 00 00 00 00 00 00 00
0F0: 00 00 E9 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 F1 00
100: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 F2 00 00 00 00 00
110: 00 00 00 00 00 00 F4 00 00 00 00 00 00 00 00 00
120: 00 00 F5 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 F6 00
130: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
140: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
150: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
160: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
170: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
180: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
190: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1E0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
1F0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 0D


JRT:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Enterprise x64
Ran by adama (Administrator) on 15.11.2020 at 22:16:48,52
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 2

Successfully deleted: HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{1FD49718-1D00-4B19-AF5F-070AF6D5D54C} (Registry Key)
Successfully deleted: HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{1FD49718-1D00-4B19-AF5F-070AF6D5D54C} (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 15.11.2020 at 22:18:05,76
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rogue:

RogueKiller Anti-Malware V14.7.4.0 (x64) [Oct 22 2020] (Free) by Adlice Software
mail : https://adlice.com/contact/
Website : https://adlice.com/download/roguekiller/
Operating System : Windows 10 (10.0.19041) 64 bits
Started in : Normal mode
User : adama [Administrator]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Signatures : 20201112_104214, Driver : Loaded
Mode : Standard Scan, Scan -- Date : 2020/11/15 22:20:04 (Duration : 00:04:57)
Switches : -minimize

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Processes ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Process Modules ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Services ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
[Suspicious.Path (Potentially Malicious)] EQU8_13 (0) -- C:\ProgramData\EQU8\Diabotical\bin\anticheat.x64.equ8.exe -> Found

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tasks ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Registry ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
>>>>>> XX - Software
[PUP.Gen1 (Potentially Malicious)] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-3342119980-2673056951-627209703-1001\Software\Tencent -- N/A -> Found
[PUP.Gen1 (Potentially Malicious)] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\AppDataLow\Tencent -- N/A -> Found
>>>>>> O23 - Services
[Suspicious.Path (Potentially Malicious)] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\EQU8_13 -- C:\ProgramData\EQU8\Diabotical\bin\anticheat.x64.equ8.exe (missing) -> Found
>>>>>> O87 - Firewall
[Suspicious.Path (Potentially Malicious)] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules|TCP Query User{70A5238E-4688-4784-A38B-04D3A1B43604}C:\users\adama\appdata\local\temp\rar$exa6984.35173\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\aftermath64.exe -- v2.10|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Protocol=6|Profile=Public|App=C:\users\adama\appdata\local\temp\rar$exa6984.35173\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\aftermath64.exe|Name=aftermath64.exe|Desc=aftermath64.exe|Defer=User| (C:\users\adama\appdata\local\temp\rar$exa6984.35173\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\aftermath64.exe) (missing) -> Found
[Suspicious.Path (Potentially Malicious)] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules|UDP Query User{AAC10EAC-3A17-484A-B3B1-3D6602F8025F}C:\users\adama\appdata\local\temp\rar$exa6984.35173\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\aftermath64.exe -- v2.10|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Protocol=17|Profile=Public|App=C:\users\adama\appdata\local\temp\rar$exa6984.35173\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\aftermath64.exe|Name=aftermath64.exe|Desc=aftermath64.exe|Defer=User| (C:\users\adama\appdata\local\temp\rar$exa6984.35173\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\surviving.the.aftermath.v1.10.1.7221\aftermath64.exe) (missing) -> Found

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ WMI ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Hosts File ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Files ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
[PUP.OnlineIO (Potentially Malicious)] (folder) AdvinstAnalytics -- C:\Users\adama\AppData\Local\AdvinstAnalytics -> Found

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Web browsers ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Sophos nic nenašel.

Díky.
:inlove:

Uživatelský avatar
driticool
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: březen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC se pravidelně při hraní zasekne, prosím o radu/kontrolu logu

Příspěvekod driticool » 16 lis 2020 13:06

UP, prosím.
:inlove:

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC se pravidelně při hraní zasekne, prosím o radu/kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 16 lis 2020 17:10

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe
https://uloz.to/file/nFH1LwSrGioP/zoek1-rar

Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.


Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů