Neúspěšná reklamace u CZC Vyřešeno

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Pandora Rosalez
Level 2
Level 2
Příspěvky: 152
Registrován: srpen 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Žena

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod Pandora Rosalez » 19 srp 2020 20:31

Padá to s jednou RAM a i se dvěma, ale přišlo mi, že když je tam jen jedna, stávalo se to méně... každopádně do fáze, "tohle to vyřešilo a když udělám tohle, tak to nepadá" jsem se nedostala...

Sice si spoustu testů zvládnu (s návodem určitě) zapnout sama, ale na to mi pak může kdokoliv říct, že nějaké moje testy jsou nic neříkající a tím to hasne. Chci aby se na to podíval někdo, kdo tomu rozumí, kdo to vše vyzkouší a rovnou mi řekne "tahle součástka je blbě, reklamuj ji" na základě toho a toho... na to CZC jsem asi sázela víc, ale chápu že u nich to jde jak na běžícím páse, chyba se neukáže "do pěti minut" a je to za ně v pohodě... ale za mě to v pohodě není.

Takže nějaký servis a zhruba cena, kolik mě bude stát, aby se na to skutečně někdo podíval se vším všudy?



Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 46635
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2020 20:32

Jak dlouho bezel Memtest ?

Nechal bych ho bezet aspon 24 hodin, jeden pruchod nemusi stacit ke zjisteni chyb.

Meli jsme masiny, co se pri renderingu resetovaly treba po 10 hodinach v zatezi a delaly to RAM.

Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 20894
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod ITCrowd » 19 srp 2020 20:36

To ti nikdo neřekne.
V servisu ti budou měnit jednu komponentu za druhou a budou ti to vracet a ty zase jim. Nakonec zaplatíš celý pc (pokud se netrefí hned napoprvé).
Soudní znalec, posudek a soud o reklamaci. Pokud posudek znalce bude jasný, pak bude muset czc nejen uznat reklamaci, ale zaplatit znalce i soudní výlohy. Pokud jasný nebude, pak můžeš zkusit čoi.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router

Uživatelský avatar
peta501
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2607
Registrován: únor 07
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod peta501 » 19 srp 2020 20:48

Soudni snalec, posudek a soud o reklamaci po zvyseni poplatku za ukon by vyslo na vic jak koupit cely PC znova.

Nejvetsi smysl mi dava objednat nejakej low end ryzen idealne s integrovanou grafikou vyzkouset a do 14 dnu vratit - pokud nebude padat, vratit origo cpu na reklamaci.
Pokud bude padat dal, problem je jinde.
Muzes taky zkusit stesti a najit nejakej pc servis kde by se na to mohli s diagnostikou podivat - kazdopadne znova, bude to stat penize a cas a vysledek nejistej. Ale za pokus to asi stoji.

Je s tim prace, stoji to hafo casu... vysledek nejistej, co na to rict.
Kazdopadne nejsi jedina, podobnejch problemu neni zrovna malo.

EDIT: ten offset je taky dobrej napad.
Naposledy upravil(a) peta501 dne 19 srp 2020 20:52, celkem upraveno 2 x.
Core i5 9600KF, MSI Z390A Pro, 32GB RAM , 3060Ti, 1TB WD HDD, 650W Corsair, Creative X-fi Windows 7 HP
O2 VDSL 16MB

Xbox One

Uživatelský avatar
vojak3
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 898
Registrován: duben 10
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod vojak3 » 19 srp 2020 20:51

Nevím jestli máš stejný problém jakej jsem měl já ale jen pro info jsem hodím svoje poznatky.

Ryzen 5 3600 - BSOD někdy 3dny nic pak 3x denně, takže jsem dal bios na starší verzi 1.0.0.3ab - interval se prodloužil na BSOD třeba 1x za týden - většinou když PC byl v malé zátěži, jakmile se hráli hry tak nic.
Vyřešil jsem to tak že jsem nechal ten starší BIOS + udělal CPU offset +0.0500V a od té doby už ani jeden BSOD.
Windous 10 64bit, Základní deska: Asus Crosshair Hero VI, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Grafická karta: MSI 1660Ti Armor 6GB, Ram: HyperX Predator 3333MHz 2x8GB, Zdroj: Be Quiet! Pure Power 11 500W

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 46635
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2020 20:52

Ja bych nekde pujcil jine pametove moduly.

Chyb je tam dost, ale vsechny nejak souvisi s RAM.

A ten Memtest bud 24h nebo aspon pres noc, behem par minut se nemusi chyby projevit.

Uživatelský avatar
peta501
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2607
Registrován: únor 07
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod peta501 » 19 srp 2020 20:53

:eh: petre nevim, RAM moduly jsem jako jediny nemenil kdyz jsem tenkrat amd vracel (amd + mb) a do dneska bezi v pohode.
Samozrejme jsou ale RAM taky dost casto zdrojem problemu
Core i5 9600KF, MSI Z390A Pro, 32GB RAM , 3060Ti, 1TB WD HDD, 650W Corsair, Creative X-fi Windows 7 HP
O2 VDSL 16MB

Xbox One

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 46635
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2020 20:55

Nemusi byt chyba v samotnych modulech, ale v jejich provoznich parametrech.

Kdyz je nacpes do jine desky tak ty same moduly budou fungovat bez problemu.

1. jaka je frekvence RAM ?
2. jake je napeti RAM ?
3. jake je napeti radice pameti v procesoru ?

Ona se tam sama muze nastavit nejaka haluz a dit se divne veci a nikdo koho nenapadne se na to
podivat na to neprijde.

Pandora Rosalez
Level 2
Level 2
Příspěvky: 152
Registrován: srpen 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Žena

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod Pandora Rosalez » 19 srp 2020 20:58

A soudní znalec tam uvidí přesně co jiného, co tam nevidí servisní technik?

A jak si můžu objednat cokoliv jiného na vyzkoušení (třeba právě CPU) když už jsem napsala že to vyměnit neumím? To si můžu rovnou objednat nový počítač a tenhle prodat. Popravdě, mám na to sto chutí. Ale jak můžu, když vím že ten počítač je vlastně na kvalitní práci úplně nepoužitelný... můžu dělat cokoliv a najednou překvápko, modrá smrt. :eh:

Memtest jsem měla puštěný přes noc už jednou, ale popravdě... už si nepamatuju všechny ty testy a co vše se tam zkoušelo. Fakt je ten, že jsem třikrát přeinstalovala Win, dávala jsem nejnovější ovladače a nevím co všechno, stejně se nic nezměnilo...

Popravdě, nečekala jsem, že si místo funkčního počítače za 30K koupím takovouhle bojovku. Po půl roce řešení, které nikam nevedlo už toho mám popravdě plné zuby. No zítra nebo v pátek pro něj pojedu a uvidím, co tam s tím provedli...

vojak3: A to jde vše nastavit přímo v BIOSu? Nebo šel by prosím nějaký bližší návod? Když mi to zase začne padat, zkusím to...

Uživatelský avatar
Michael850
Elite Level 11
Elite Level 11
Příspěvky: 13491
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod Michael850 » 19 srp 2020 21:00

No ony můžou být i vadné v tom, že nesplňují deklarované speficikace, pro zkoušku bych třeba zkusil nenastavovat DOCP profil a nechal to běžet na standardních 2133 MHz a pokud to přestane, tak je reklamovat, že jsou nestabilní.
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent

Uživatelský avatar
peta501
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2607
Registrován: únor 07
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod peta501 » 19 srp 2020 21:00

Pandoro promin to jsem prehlidl.
Chapu to rozhorceni, ja se s tim 10 dni trcal a bohuzel mi taky nic nepomohlo. To uz toho pak ma clovek plny brejle.
Tak jsem to vratil a vymenil sice za drazsi, ale funkcni i5tku.

V tvoji situaci bych proste obetoval 500, a odnesl to nekam na diagnostiku s popisem co to dela a at zjisti co to je.
prumerne vybavenej servis, by mel mit vybaveni a komponenty na to aby zjistili v kterym konkretnim komponentu je problem.
Uvidis jestli to pomuze, to je asi nejschudnejsi volba.
Naposledy upravil(a) peta501 dne 19 srp 2020 21:04, celkem upraveno 2 x.
Core i5 9600KF, MSI Z390A Pro, 32GB RAM , 3060Ti, 1TB WD HDD, 650W Corsair, Creative X-fi Windows 7 HP
O2 VDSL 16MB

Xbox One

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 46635
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2020 21:01

Spust CPU-Z a vloz sem screenshoty z karty SPD, kazdy s jednim RAM modulem.

At vidime aktualni provozni parametry, treba bude neco spatne na prvni pohled.

Servisni technik - cvicena opica nebo clovek co rozumi hardware nebo neco mezi, to
je nejvetsi problem.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • neúspěšná kontrola disku
    od SouthWolf » 15 srp 2020 16:55 » v Problémy s hardwarem
    2
    377
    od mmmartin
    18 srp 2020 00:11
  • Opakovaně neúspěšná instalace driverů na gpu
    od MartinKocnar » 22 říj 2020 20:31 » v Vše ostatní (sw)
    10
    625
    od petr22
    23 říj 2020 12:20
  • neúspěšná aktualizace nejde odstranit
    od volvolover » 16 dub 2021 14:23 » v Windows 10, 8, 7, Vista, XP…
    12
    270
    od petr22
    16 dub 2021 22:39
  • Reklamace PC
    od GeniK » 05 pro 2020 14:04 » v Problémy s hardwarem
    4
    456
    od GeniK
    06 pro 2020 17:59
  • Komplikovaná reklamace u CZC
    od sojkin626 » 23 črc 2020 10:21 » v Reklamace a zákony
    15
    1848
    od sojkin626
    18 srp 2020 17:00

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 4 hosti