Stránka 1 z 1

kontakty na webových stránkách

Napsal: 05 lis 2019 19:25
od teichmann.ondrej
Zdravím,

chtěl bych se zeptat, jaká je dneska módní strategie při tvorbě kontaktů pro střední společnost?

Uvádět jen kontakt na sekretářku a vše ostatní schovat a nebo mít kontakty na hlavní zaměstnance popřípadě jak toto vyřešit a co je dnes moderní a prosím také o vaše vyjádření.

děkuji,

Re: kontakty na webových stránkách

Napsal: 05 lis 2019 19:44
od petr22
Kontakty na vsechny, komu mohou volat lide "zvenku".

Kontakty na lidi ktere nema nikdo obtezovat jako jsou technici a servisaci neuvadet.

Jednu anonymni adresu udavaji pouze podvodne firmy.

Re: kontakty na webových stránkách

Napsal: 05 lis 2019 19:54
od Coxx-cz
My to mam resene tak ze na webu mame kontakty na obchodni oddeleni (3 lide kteri domlouvaji zakazky, prodej zbozi, etc.), helpdesk (tam to zveda vedouci servisu) a pak jednu "centralni" pevnou linku ktera zveda sekretarka. Asi dost ale zalezi na povaze firmy -cim se zabvya, co delate, atd. Nicmene souhlasim s tim ze firma ktera uvadi jedno a cislo a jeden anonymni email (typicky info(at)xxyyzz.cz) nepusobi moc verohodne.

Re: kontakty na webových stránkách

Napsal: 05 lis 2019 20:20
od Microsheep
Nevim, co je moderní, ale z mého IT podhledu, nikoliv marketingového:
Neuváděl bych email na konkrétního člověka tzn. ne jan.novak@ ale reditel@
Poté když se vymění osoba, není potřeba dělat přeposílání starých e-mailů složité změny, jenom se přihodí alias/skupina/sdílená schránka cokoliv. Poté se nestane, že člověk na sobě má 50 aliasů předchozích lidí (záleží na fluktuaci dané pozice), aby žádný e-mail nezabloudil. Email na webu neuvádět v lehce kopírovatelné formě (jasně klikačka na email s otevřením klienta fajn, ale já to ještě nepoužil). Použít např. obrázek místo zavináče, kvůli spamu, oni si sice stejně cestu najdou, ale je to jen maličká úprava. Nedávat email každé uklízečce. Např. emaily pouze vedoucím daného oddělení.