Programování ?

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
Qinter
Level 2
Level 2
Příspěvky: 172
Registrován: duben 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Programování ?

Příspěvekod Qinter » 16 zář 2019 09:48

Zdravím,

Studuji SŠ strojní ( 3. ročník ) a chtěl bych se naučit v něčem programovat. Budeme mít k dispozici kroužek s Javou - 1.5h co 2 týdny, takže to bude asi málo, jestli to myslím "vážně".
Nemám absolutně žádné základy, nevím jestli tedy nastudovat něco obecně - co je k čemu, nebo se vrhnout na jeden program - něco co ale využiju jako strojař.

V budoucnu půjdu nejspíš na VŠ - jediné o čem vím, že se zde programuje jsou roboti, nic jiné mě nenapadá. Jestli víte něco dalšího, napište.

Kdyby to byli roboti, programuje se v Javě?
Má vůbec cenu, učit se volnočasově programovat, abych toho mohl v budoucnu využít?

Díky

Reklama
Uživatelský avatar
HelFix
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1735
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Programování ?

Příspěvekod HelFix » 16 zář 2019 10:05

Zatím, co vím. Tak tě škola naučí jen základy. Je lepší se učit i doma.

Zivan
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2446
Registrován: leden 10
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Programování ?

Příspěvekod Zivan » 16 zář 2019 10:17

Jestli mas k dispozici nejaky krouzek, tak bych toho vyuzil. Pokud ho bude vest nekdo normalni, tak se naucis zakladni mysleni a pak je jedno, v cem budes programovat.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Uživatelský avatar
Qinter
Level 2
Level 2
Příspěvky: 172
Registrován: duben 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Programování ?

Příspěvekod Qinter » 16 zář 2019 10:38

Ano, chci se učit i doma. Ale jaký jazyk ( je ta Java na začátek tedy vhodná )?
Kdybych se učil doma, jaké zdroje doporučíte? Knihy, internet?