zdravím, před pár dny při stahování programu mi Microsoft Defender vyhodil upozornění že v souboru se nachází Trojan:Win32/AgentTesla!ml
už jsem si zvykl, že Microsoft Defender u mnoho souboru, které jsou mu podezdřelé vyhazuje informaci o viru a přitom se tam žádný nenachází.
Zpět k problému, zkoušel jsem celkový sken, zvolti karanténu, odebrat, povolit na zařízení. Vůbec to na to nereaguje a na liště Windows stále svítí červený křízek u Defenderu. Hledal jsem nějaké návody na internetu, youtube asi je tento problém častý so te týká konkretního viru/malwaru.
Jen dodám, že pochopitelně jsem stažený soubor smazal.
Díky za pomoc
jak odstranit Trojan:Win32/AgentTesla!ml z Microsoft Defenderu
Re: jak odstranit Trojan:Win32/AgentTesla!ml z Microsoft Defenderu
EDIT: Tak po stažení aktualizace Defenderu a restartování, zase svítí na liště zeleně. No nechám to zde pro přípád kdybych se to zase vrátilo do původního stavu.
- jaro3
- člen Security týmu
-
Guru Level 15
- Příspěvky: 43062
- Registrován: červen 07
- Bydliště: Jižní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: jak odstranit Trojan:Win32/AgentTesla!ml z Microsoft Defenderu
Ok.
pokud to začne zase:
Vlož log z HJT:
http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?f=70&t=5119
https://sourceforge.net/projects/hjt/fi ... e/download -- tuto verzi
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/
na plochu , nainstaluj a spusť ho
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Spustit skenování
- po proběhnutí skenu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Zobrazit zprávu a vyber Export a vyber Kopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází v programu po kliknutí na „Zprávy“ , nebo je uložen zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs
- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
pokud to začne zase:
Vlož log z HJT:
http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?f=70&t=5119
https://sourceforge.net/projects/hjt/fi ... e/download -- tuto verzi
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/
na plochu , nainstaluj a spusť ho
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Spustit skenování
- po proběhnutí skenu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Zobrazit zprávu a vyber Export a vyber Kopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází v programu po kliknutí na „Zprávy“ , nebo je uložen zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs
- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Zpět na “Viry, antiviry, firewally…”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti