Avast

Sekce věnovaná virům a jiným škodlivým kódům, rovněž ale nástrojům, kterým se lze proti nim bránit…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

SOS
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: říjen 20
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Avast

Příspěvekod SOS » 17 říj 2020 11:15

Hned v úvodu musím napsat, že jsem ohledně pc víceméně laik. Prosím tedy o radu-názor.
Dnes se mi nepodařilo spustit notebook, pořád dokola se načítal, probíhaly automatické opravy, až mi vyskočila tabulka, kde se mi podařilo NTB obnovit z posledního bodu obnovení asi před dvěma dny.
Včera jsem instalovala MS Teams (kvůli online vyučování dcery), během instalace mi naskočilo okno Avastu, že je zapnutá pouze pasivní ochrana, tak jsem zapnula tu aktivní, ale restart PC jsem odložila na druhý den, jelikož se mi to v průběhu instalace MS Teams nehodilo. A večer se jako bonus automaticky instalovaly aktualizace Windows 10.myslím si, že něco z toho za to nespuštění může. Osobně bych to tipla na Avast? Už jednou se mi díky antiviru PC sesypal. Možná souběh aktualizací a odloženého restartu? Nebo náhoda? Fakt tomu skoro nerozumím.
Proto prosím radu, zkušenosti, proč to tak bylo,co dělat nebo nedělat, aby se to ne opakovalo. Event. doporučení nějakého antiviru, ideálně zdarma, pokud něco trochu kvalitního je.
Děkuji moc

Reklama
Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3195
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Avast

Příspěvekod atari » 17 říj 2020 13:56

Občas některý antivir tohle dělá. Já AVAST nemám rád, takže moje hodnocení Avastu není objektivní. Ale pokud je podezření na Avast, tak ho zkus vypnout, nejlépe odinstalovat a pak zkusit ten Teams.

Já používám placený ESET (ten tyhle problémy nedělá) a pak zdarma Comodo (má i češtinu). S tím Comodem jsem problémy ještě nezaznamenal.

Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3195
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Avast

Příspěvekod atari » 17 říj 2020 13:59