Stránka 1 z 1

Mail s vlastní doménou - zpravy casto padaji do spamu

Napsal: 19 dub 2020 14:56
od name66
Dobrý den, platím si mail s vlastní doménou přes český-hosting. Mám problém že zprávy, které odešlu, často spadnou klientům do spamu a mohou je přehlédnout . Jedná se i o maily bez příloh / odkazů a přesto se to často děje. Žádné reklamy lidem nerozesílám tak aby byl muj mail brán jako spam. V 90% času se jedná o odpovědi na poptávku mých služeb popř. reakce na zakladě tel komunikace. Myslíte že by pomohlo osobní mail převest někam jinam ? Klidně bych si udelal i bez vlastni domény, problém ale je že tento mail už mam na propagačních materialech (roll-upech, letácích atd.) Děkuji

Re: Mail s vlastní doménou - zpravy casto padaji do spamu

Napsal: 19 dub 2020 15:01
od ITCrowd
Pokud z tvou doménu někdo označil jako spamovou, mohla spadnout v hodnocení reputační databáze a poštovní servery ji hážou do spamu.
Další možnost je nastavení blokace poštovních serverů, které neznámou doménu hážou do spamu rovnou.
V obou případech pomůže změna domény.

Re: Mail s vlastní doménou - zpravy casto padaji do spamu

Napsal: 19 dub 2020 18:38
od TheSalon112
Každá služba má svoj vlastný spôsob "označovania" SPAMu, takže globálne sa nedá povedať, ako to funguje. Napríklad Gmail to má tak, že MAIL (IP) adresa sa stáva dôveryhodnou vtedy, keď už zašle veľa správ (stovky) a nieje to označené ako SPAM. V tomto prípade hostingy používajú jednu IP adresu, ktorá proste je dôveryhodná (viď wedos, crew.sk atp) kde aj neznáma doména vôbec neprekáža, pretože je to posielané cez už známu IP adresu od overeného provajdera.

Ak používaš iného provajdera, môžeš skúsiť doménu presunúť napríklad na wedos. Nemusíš tým pádom meniť letáčiky ani nič podobné. Pokiaľ by aj tak správy šli do SPAMu, tak to treba riešiť už so sa samotným wedosom, oni to poriešia. Neznáme hostingy sú v tomto smere problémové