Informace u produktů na e-shopech
Napsal: 29 bře 2019 16:41
zdravim, měl bych krátkej dotaz, musí e-shopy uvádět například u grafických karet, když je karta opravená, nebo jí můžou prodávat jako "zánovní" nebo "použité" zboží ?
když to dám na příkladu, spotřebitel koupít RTX 2070, po krátkém používání zjistí, že je s grafickou kartou něco v nepořádku, pošle jí tedy na reklamaci, tam zjistí že grafická karta je vadná, uznají reklamaci a vymění jí za nový kus
co se ale stane s tou "rozbitou" RTX 2070, e-shop jí pošle na reklamaci k výrobci ?
bude jí výrobce opravovat, nebo pošle e-shopu nový kus a starý hodí do koše ?
jestli se rozhodne jí opravit a po opravě jí pošlou zpátky do e-shopu, musí e-shop u takového produktu dát informaci, že je grafická karta "opravená", nebo jí může dát do prodeje jako "zánovní" nebo "použité" zboží ?
ted vidim, že zas tak krátkej dotaz to není, ale co už
děkuju za odpovědi
když to dám na příkladu, spotřebitel koupít RTX 2070, po krátkém používání zjistí, že je s grafickou kartou něco v nepořádku, pošle jí tedy na reklamaci, tam zjistí že grafická karta je vadná, uznají reklamaci a vymění jí za nový kus
co se ale stane s tou "rozbitou" RTX 2070, e-shop jí pošle na reklamaci k výrobci ?
bude jí výrobce opravovat, nebo pošle e-shopu nový kus a starý hodí do koše ?
jestli se rozhodne jí opravit a po opravě jí pošlou zpátky do e-shopu, musí e-shop u takového produktu dát informaci, že je grafická karta "opravená", nebo jí může dát do prodeje jako "zánovní" nebo "použité" zboží ?
ted vidim, že zas tak krátkej dotaz to není, ale co už
děkuju za odpovědi