Stránka 1 z 1

Pomalý internet

Napsal: 22 říj 2020 19:29
od Matej61
Ahoj, potřeboval bych vyřešit problém s pomalým internetem, který trvá už snad rok. Jak přes kabel tak bezdrátově je internet strašně pomalý. Pokud je připojeno více zařízení, jsou např. online hry úplně nehratelné.
router: TP-link Archer MR200
Internet mám od O2 a absolutně neodpovídá smlouvě. Stahovaní se pohybuje od 200kb - 1.5 mb/s. Doplňující informace pošlu, nevím odkud chcete screeny z testů.

Re: Pomalý internet

Napsal: 22 říj 2020 19:36
od petr22
Jaka je rychlost pripojeni podle smlouvy ?

Jinak pozor na jednotky: mb/s neexistuje, mezi Mb/s a MB/s je osminasobny rozdil, zalezi na tom
jestli zobrazena rychlost je v MB/s nebo Mb/s.

Jestli je to 1,5 MB/s (velke B) a rychlost dle smlouvy je 16-20 Mbit/s tak je to nejspise v poradku.

Re: Pomalý internet

Napsal: 22 říj 2020 21:01
od ITCrowd
Dej sem screen ze speedtest.net. Ale řekl bych, že petr má pravdu...

Re: Pomalý internet

Napsal: 23 říj 2020 09:26
od Matej61
Tady je ten screen.
Dokázalo by pomoct ještě přenastavení routeru nějak? Moc se v tom nevyznám, tak píšu sem.

Re: Pomalý internet

Napsal: 23 říj 2020 09:33
od zeus
router: TP-link Archer MR200


Takze 'pevny' internet bez dratu (cti LTE). Nic neobvykleho, zalezi na signalu a vytizeni site.

Re: Pomalý internet

Napsal: 23 říj 2020 09:35
od petr22
Porad nemame odpoved jaka rychlost je zaplacena.

Vypada to na bezdrat - staci aby okolo bylo plno dalsich uzivatelu a rychlost jde do kopru.

Obavam se ze reseni je zmena poskytovatele a hlavne zpusobu pripojeni.

Re: Pomalý internet

Napsal: 23 říj 2020 11:05
od ITCrowd
Posílej screen každých 6 hodin na zákaznické centrum (či reklamační) O2. Nic víc s tím dělat nejde.
A pokud máš ve smlouvě AŽ ... pak změna připojení.