Synology NAS - přístup na NAS z veřejné sítě (LTE) funguje, z vlastní (wifi) ne
Napsal: 08 črc 2020 22:34
Dobrý den,
Jsem laik, tak prosím omluvte mou případnou neznalost věci. Mám nově v bytě optiku od T-Mobile (zřejmě bez veřejné IP) a zapojené Synology NAS DS214. Se službou dodává T-Mobile router Sagemcom 5655v2.
Na routeru jsem nakonfiguroval port forwarding pro Synology (TCP port 5000 a 5005). Pokud jsem na mobilu na LTE (mimo WIFI) a snažím se připojit externě přes účet xxxx.synology.me v aplikaci DS file, vše se bez problému připojí a já mohu procházet soubory v NAS bez problému.
Pokud jsem však na telefonu (nebo v tabletu či PC) připojen na wifi a snažím se externě připojit přes adresu xxxx.synology.me (ať už na webu nebo přes aplikaci DS file - připojit se nelze.
Laicky se zdá, že pokud jsem na stejné síti, nepřipojím se. Pokud vypnu wifi, vše funguje.
Nevíte prosím někdo, v čem může být problém a jak tento řešit? Podpora t-mobilu je v tomto absolutně nulová. Budu hrozně vděčný za pomoc.
Díky
Kocour
Jsem laik, tak prosím omluvte mou případnou neznalost věci. Mám nově v bytě optiku od T-Mobile (zřejmě bez veřejné IP) a zapojené Synology NAS DS214. Se službou dodává T-Mobile router Sagemcom 5655v2.
Na routeru jsem nakonfiguroval port forwarding pro Synology (TCP port 5000 a 5005). Pokud jsem na mobilu na LTE (mimo WIFI) a snažím se připojit externě přes účet xxxx.synology.me v aplikaci DS file, vše se bez problému připojí a já mohu procházet soubory v NAS bez problému.
Pokud jsem však na telefonu (nebo v tabletu či PC) připojen na wifi a snažím se externě připojit přes adresu xxxx.synology.me (ať už na webu nebo přes aplikaci DS file - připojit se nelze.
Laicky se zdá, že pokud jsem na stejné síti, nepřipojím se. Pokud vypnu wifi, vše funguje.
Nevíte prosím někdo, v čem může být problém a jak tento řešit? Podpora t-mobilu je v tomto absolutně nulová. Budu hrozně vděčný za pomoc.
Díky
Kocour