Warzone problémy se zvukem
Napsal: 09 lis 2020 23:29
Zdravím,
vím že to bude nejspíš na delší lokte a nemám tucha, zda mi zde někdo dokáže poradit, ale jsem zoufalej, proto to zkusím.
Před necelým rokem, jsem kupoval soustavu dle doporučení zde na forum - viz můj podpis.
Aktuálně mám problém s hrou Call of Duty Modern Warfare - Warzone -> hra běží na plné detaily na stabilních 60 FPS (mám pouze 60Hz monitor), ale zlobí mě zvuk. Po načtení hry, se začne po krátké době "sekat/zasekávat/vynechávat" zvuk. Zároveň mi ve chvíli prvních zasekávání zvuku vypadne Discord (po dlouhé době hra, kterou jsem chtěl hrát s kamarády)
Zkusil jsem různé návody na internetu, aktualizovat ovladače, různá nastavení zvuku ve Windows, ale nic neřeší můj problém. Zkoušel jsem hru snížit úplně na nízké detaily, také nepomohlo, problém přetrvává. Na redditu jsem se dočetl, že to dělá bottleneck (nevím jestli tento pojem využívám správně) procesoru (vytížením na 100%), ale procesor se při hraní nedostane přes 50%... GPU jede na 50-60%..
Jediné co jsem vypozoroval je vytížení VRAM při hře, což jsem zredukoval úpravou souboru nastavení v dokumentech (VideoMemoryScale se přepíše na nižší číslo (u mě to bylo defaultně 0,85, snižil jsem na 0,65 což snížilo využití VRAM), ale stejně problém přetrvává...
Nesetkal se s tímto problémem někdo?
vím že to bude nejspíš na delší lokte a nemám tucha, zda mi zde někdo dokáže poradit, ale jsem zoufalej, proto to zkusím.
Před necelým rokem, jsem kupoval soustavu dle doporučení zde na forum - viz můj podpis.
Aktuálně mám problém s hrou Call of Duty Modern Warfare - Warzone -> hra běží na plné detaily na stabilních 60 FPS (mám pouze 60Hz monitor), ale zlobí mě zvuk. Po načtení hry, se začne po krátké době "sekat/zasekávat/vynechávat" zvuk. Zároveň mi ve chvíli prvních zasekávání zvuku vypadne Discord (po dlouhé době hra, kterou jsem chtěl hrát s kamarády)
Zkusil jsem různé návody na internetu, aktualizovat ovladače, různá nastavení zvuku ve Windows, ale nic neřeší můj problém. Zkoušel jsem hru snížit úplně na nízké detaily, také nepomohlo, problém přetrvává. Na redditu jsem se dočetl, že to dělá bottleneck (nevím jestli tento pojem využívám správně) procesoru (vytížením na 100%), ale procesor se při hraní nedostane přes 50%... GPU jede na 50-60%..
Jediné co jsem vypozoroval je vytížení VRAM při hře, což jsem zredukoval úpravou souboru nastavení v dokumentech (VideoMemoryScale se přepíše na nižší číslo (u mě to bylo defaultně 0,85, snižil jsem na 0,65 což snížilo využití VRAM), ale stejně problém přetrvává...
Nesetkal se s tímto problémem někdo?