Stránka 1 z 1

Excel - shrnutí evidence zakázek

Napsal: 01 kvě 2019 16:20
od Grander
Ahoj,
mám Excel, do kterého si píšu zakázky a jednotlivé úkoly při práci na nich (viz screenshot). Na konci měsíce musím připravit shrnutí, kde bude u každé zakázky celkový součet hodin, které jsem nad ní strávil. Např.:
Plakát na výstavu A3: 3 hodiny
logo: 3 hodiny
letáček A5: 1,5 hodin.

Dá se to sčítání nějak zautomatizovat, ten Excel je v reálu docela dlouhý, a dost mě to počítání na konci měsíce otravuje.
Samozřejmě zvažuji to, že bych používal nějaký systém na evidenci zakázek (typu Trello, nebo můžete nějaký doporučit :-)), ale zajímalo by mě i to, zda by se to dalo nějak automaticky vygenerovat i z toho Excelu.

Soubor Excelu přikládám jako ukázku.

Re: Excel - shrnutí evidence zakázek

Napsal: 01 kvě 2019 16:51
od elninoslov
Nepoužívajte zápis 1 / 1,5 / 0,5 ale 1:00 / 1:30 / 0:30, a potom použite obyčajnú kontingenčnú tabuľku, ktorú si dáte aktualizovať, keď budete chcieť vedieť súmár.

Re: Excel - shrnutí evidence zakázek

Napsal: 02 kvě 2019 14:05
od guest
Budete to lepit, pytlikovat, látat, bude to větší a větší a pak odejde člověk, který chápal, jak to celé funguje. Dokud můžete, dejte si říct, a používejte software k tomu určený.