Dobrá rada potěší
Napsal: 29 lis 2023 22:09
Dobrý večer, skvělí pání poradci,
potřebuji vysvětlit něco co mi sice selský rozum vysvětlil, ale chci mít 100% pravdu.
Máme net od O2, v létě došel k závěru, že si vezme dovolenou a týden nejel....myslím vůbec. 3 technici se tu vydováděli, od bytu, přes sloup až po ústřednu, svedli to na dálku k ústředně, na staré kabely, na samozřejmě blbý modem a když dojel poslední chytrák, vyzkoušel 3 svoje modemy a nebyl schopen pochopit, co tvrdil manžel, že z O2 nejede nic. Pak se manžel vytočil jak klíště, protože na něj technická podpora řvala tak, že to bylo slyšet do druhé místnosti, že máme blbý modem, Comtrend 3032 a vnutili nám Zyxel. V obchodě za 1300 od O2 za 4700. Manžel to ale nevzdal, zavolal si na ČTÚ a tam mu vysvětlili, že pokud modem nejede, jako nebere signál, tak opravdu nejede a výmluvy O2, že se modem 1600x restartoval je blbost. Poradili skvělou stránku Nettest co provádí certifikované měření a Zyxel byl o 2 Mb pomalejší jak Comtrend, tak jsem ho vrátila a na stránce Vašestížnosti si stěžovala na O2.
Garantovaná min. rychlost při 20 Mb je 6 Mb, ale certifikované měření ukázalo, že modem jede akorát 5,8, takže uznali že signál nejel, vrátili peníze, dostali jsme celoživotní slevu 200 a platíme momentálně 50 Kč.
Před 4 dny v čase 12:30 -13:30 wifi odešla a měla šílené výpadky, pak naskočila, jela 5,5 Mb pohoda, večer v 17:30 - 18:30 opět výpadek. Proběhl technik, změnil port na ústředně, rychlost 5,5, naskočilo 12:30 a internet odjel na dovču. Proběhla pracná debata s technickou podporou, měla jsem za to, že jsou to odborníci a ne žáci pomocné školy a nebyli schopni pochopit, že když manžel stahoval a jelo to 0 a operátor v O2 měřil to stejné, že chyba je u nich. Takže zas proběhlo certifikované měření, přes kabel, tolik propagovaný O2 v 21. století to má rychlost průměr 2,2 Mb a na wifi bez kabelu proběhlo místo 5 testů 8 a výsledná rychlost je, 0,02 Mb.
Mám dvě otázky: kabel je blbá elektrikářská dvoulinka bez krku, jen položená do 50 cm, 2 dny tu mrzne a je tu mezi -10 až po -12, což na promrznutí je málo. Může si někdo u O2 hrát s rychlostí, když to vždy vypadne ve stejný čas s tím, že jak kabel, tak wifi jdou na 0?
Druhá otázak: další certifikované měření, kabel 2,2 Mb, ale wifi jede na 4. Modem je od nb 30 cm.
Řeči, že O2 je blbé, to znám, nic jiného tu nejede skoro ani mě LTE. Na lince od ústředny jsou 4 účastníci........jaké vysvětlení ještě může být, když O2 má rychlost u nich 0, já mám 0 a oni tvrdí, že si u nich s netem nikdo nehraje ale padá to ve stejnou dobu?
Co Vás odborníci ještě napadne za "výmluvu?"
Děkuji Štěňátko
PS jede další měření, přes kabel rychlost 0,71 Mb
potřebuji vysvětlit něco co mi sice selský rozum vysvětlil, ale chci mít 100% pravdu.
Máme net od O2, v létě došel k závěru, že si vezme dovolenou a týden nejel....myslím vůbec. 3 technici se tu vydováděli, od bytu, přes sloup až po ústřednu, svedli to na dálku k ústředně, na staré kabely, na samozřejmě blbý modem a když dojel poslední chytrák, vyzkoušel 3 svoje modemy a nebyl schopen pochopit, co tvrdil manžel, že z O2 nejede nic. Pak se manžel vytočil jak klíště, protože na něj technická podpora řvala tak, že to bylo slyšet do druhé místnosti, že máme blbý modem, Comtrend 3032 a vnutili nám Zyxel. V obchodě za 1300 od O2 za 4700. Manžel to ale nevzdal, zavolal si na ČTÚ a tam mu vysvětlili, že pokud modem nejede, jako nebere signál, tak opravdu nejede a výmluvy O2, že se modem 1600x restartoval je blbost. Poradili skvělou stránku Nettest co provádí certifikované měření a Zyxel byl o 2 Mb pomalejší jak Comtrend, tak jsem ho vrátila a na stránce Vašestížnosti si stěžovala na O2.
Garantovaná min. rychlost při 20 Mb je 6 Mb, ale certifikované měření ukázalo, že modem jede akorát 5,8, takže uznali že signál nejel, vrátili peníze, dostali jsme celoživotní slevu 200 a platíme momentálně 50 Kč.
Před 4 dny v čase 12:30 -13:30 wifi odešla a měla šílené výpadky, pak naskočila, jela 5,5 Mb pohoda, večer v 17:30 - 18:30 opět výpadek. Proběhl technik, změnil port na ústředně, rychlost 5,5, naskočilo 12:30 a internet odjel na dovču. Proběhla pracná debata s technickou podporou, měla jsem za to, že jsou to odborníci a ne žáci pomocné školy a nebyli schopni pochopit, že když manžel stahoval a jelo to 0 a operátor v O2 měřil to stejné, že chyba je u nich. Takže zas proběhlo certifikované měření, přes kabel, tolik propagovaný O2 v 21. století to má rychlost průměr 2,2 Mb a na wifi bez kabelu proběhlo místo 5 testů 8 a výsledná rychlost je, 0,02 Mb.
Mám dvě otázky: kabel je blbá elektrikářská dvoulinka bez krku, jen položená do 50 cm, 2 dny tu mrzne a je tu mezi -10 až po -12, což na promrznutí je málo. Může si někdo u O2 hrát s rychlostí, když to vždy vypadne ve stejný čas s tím, že jak kabel, tak wifi jdou na 0?
Druhá otázak: další certifikované měření, kabel 2,2 Mb, ale wifi jede na 4. Modem je od nb 30 cm.
Řeči, že O2 je blbé, to znám, nic jiného tu nejede skoro ani mě LTE. Na lince od ústředny jsou 4 účastníci........jaké vysvětlení ještě může být, když O2 má rychlost u nich 0, já mám 0 a oni tvrdí, že si u nich s netem nikdo nehraje ale padá to ve stejnou dobu?
Co Vás odborníci ještě napadne za "výmluvu?"
Děkuji Štěňátko
PS jede další měření, přes kabel rychlost 0,71 Mb