Stránka 1 z 1

Problém z funkčností Exchange účtu v Outlooku

Napsal: 11 dub 2019 21:31
od Ondra1282
Dobrý den,
Potřeboval bych poradit. Mám ntb, který má v sobě nainstalovaný Windows 10 PRO a Microsoft office 2013 pro podnikatele. NTB není připojený k doméně.Mám problém v Outlooku s připojenim k exchange účtu, když jsem mimo firmu. Na firmě to funguje. Napíše mi to chybu, nelze se připojit k proxy serveru. Přitom webové rpzhraní funguje bez problému. Když jsem ntb připojil do domény, tak to bezproblému funguje. Je nějaká možnost používat exchange účet bez domény? Děkuji.

Re: Problém z funkčností Exchange účtu v Outlooku

Napsal: 11 dub 2019 21:48
od petr22
Jaky ma smysl mit domenu a nebyt v ni pripojeny ? Domenovy ucet se pouziva
na autentifikaci uzivatele na Exchange a bez domeny logicky nefunguje.

Jestli je prihlaseny domenovy uzivatel, musi byt PC v domene, jinak toho nebude fungovat vic.

Re: Problém z funkčností Exchange účtu v Outlooku

Napsal: 11 dub 2019 21:58
od Ondra1282
Jak se tento problém řeší u Windows 10 Home? Firma by nechtěla zaplatit upgrade na edici PRO

Dodatečně přidáno po 2 minutách 15 vteřinách:
Chápu. Momentálně to v doméně je. Jen bych chtěl zjistit i jiné řešení pokud je.

Re: Problém z funkčností Exchange účtu v Outlooku

Napsal: 11 dub 2019 22:23
od petr22
Zadna firma ktera ma vlastni domenu by nemela byt tak hloupa, aby koupila
pocitace s licenci Windows 10 Home, ktere do domeny zaradit nelze.

Vsechny notebooky urcene pro firmy maji v cene licenci Windows 10 Pro.

Jine reseni existuje pokud se zprovozni i dalsi zpusob autentifikace uzivatele,
ale vzhledem k existenci domeny je to zbytecne.

Nebo klasicky web pristup na Office365 webu.