Co se týká přístupu zaměstnanců, tak je to hrozně individuální a nic bych z toho nevyvozoval. V jedné pobočce Alza/CZC/Alfa/... může být personál milý, v druhé narazíš na drzého floutka, kterému bys nejraději jednu vlepil...
Každopádně, osobně nejvíce nakupuji v CZC. Ceny patří k těm nižším, rychlost vyřízení reklamace, vrácení zboží, doručení objednávky apod. je více než dobrá. Stejně tak je personál v Plzni přívětivý a umístění pobočky je pro mě z ostatních prodejen konkurence nejlepší...
Alzu moc nemusím kvůli vysokým cenám, poplatku za doručení na pobočku a tomu, že je na pobočce v Plzni vždy plno (je to showroom). Zase ale mají bleskové doručení a jsou na pobočce i o víkendu + nabízí plno služeb, které se můžou hodit - Nic neriskuj, prodloužení záruky (oproti ostatním třeba i na HDD), záruka okamžité výměny apod.
O TSBohemia jsem se dozvěděl poměrně nedávno (osobně až na výjimky nakupuji pouze v těch e-shopech, které mají pobočku buď přímo v Plzni, nebo v blízkém okolí -> v Plzni je poměrně nově "polopobočka" TSBohemia (nějaký cykloshop, který má určitou smlouvo s TSBohemia a můžeš v něm přijímat, reklamovat a vracet zboží z tohoto e-shopu). Abych se vrátil k věci, byl jsem velmi mile překvapen, o kolik levnější někdy dokážou být oproti konkurenci. Také se mi líbí víkendové snížení cen a doprava zdarma nad 500 Kč (to je fakt super!)
Mironet je také super z hlediska ceny. Produkty mají někdy i o dost levnější než u konkurence. Bohužel doprava na pobočku není zrovna nejrychlejší a stejně tak reklamace nebo vrácení zboží. (vždy je to "dokončeno" v poslední možný den, který na to zákon dává...)
Poněkud mě ale zklamala poměrně nedávná aféra, kterou jsem měl s dnes již bývalým vedoucím zákaznického centra. Během přibližně 2-3 měsíců jsem vytvořil 4 objednávky (tuším, že to byl switch, klávesnice, a pak nějaké kabely), které jsem ale po pár dnech zrušil (rozhodl jsem se koupit něco jiného), načež mi bylo e-mailem sděleno, že již nemám nárok na nakupování v jejich e-shopu při placeni kartou/hotově na pobočce (tzn. objednávky budou ode mě akceptovat pouze v případě, že zboží nejprve uhradím). To pro mě nebyl a není zas až takový problém, ale stejně jsem si párkrát telefonicky popovídal (měl jsem totiž pochybnosti o legálnosti tohoto omezení] s velmi "milým" vedoucím zákaznického centra (jeho podřízení byly neskutečně tajemní a odmítali mi k dané problematice cokoliv říct - dali mi čislo přímo na něj). Každopádně výsledek je takový, že když jsem na to číslo volal naposledy, tak mi jeho nástupce sdělil, že tam tento člověk již nepracuje a po dotazu, jak je to se mnou a objednávkami mi řekl, že se na to podívá a ozve se. No, ani po roce se neozval, ale od té doby už jsem několikrát něco objednal a normálně zaplatil na pobočce...