Stop 0x000000F4 - packard bell easynote te11hc

Sekce pro řešení potíží s BSOD (tedy pády Windows do tzv. modré smrti)

Moderátoři: Mods_senior, BSOD team

Barny5
Level 1
Level 1
Příspěvky: 75
Registrován: říjen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Stop 0x000000F4 - packard bell easynote te11hc

Příspěvekod Barny5 » 13 kvě 2018 01:13

Dobrý den,
dnes mi ntb ( Packard Bell Easynote TE11HC) při spouštění vyhodil STOP 0x000000F4. Windows po me vyzaduje automatickou diagnostiku a opravu,ta ale nikdy nepomůže a chyba se vraci. Nemůžu dát ntb ani do nouzového režimu chyba naskakuje i zde. Je nejaka možnost jak ntb zprovoznit popr jak z něj v nejkrajnejsim případe vytáhnout uložena data? Prosím moc o radu. Notebook Packard Bell Easynote te11hc. (Ostatni kroky ohledně zakládání tématu bohužel nemohu splnit, jelikož ntb nenajede do Windowsu)

Reklama
Uživatelský avatar
xbs
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19490
Registrován: prosinec 17
Bydliště: mezi venuší a marzem
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Stop 0x000000F4 - packard bell easynote te11hc

Příspěvekod xbs » 13 kvě 2018 08:32

napadá mě vytvořit si instalační médium s odpovídajícím OS, nabootovat z něho a zkusit opravit přes instalátor...


Zpět na “BSOD (Blue Screen Of Death)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti