Stránka 1 z 1

reklamace ntb  Vyřešeno

Napsal: 28 čer 2009 12:47
od spejsy1
Ahoj, chtel bych se zeptat,jestli mate nekdo zkusenost s reklamaci ntb Fujitsu siemens u Alzy.cz. Reklamuje se to v autorizovanych servisech nebo primo u ALZY? (ntb je stale v zarucni dobe). Taky jsem slysel o sluzbe Collect & Return. To se objednava pres telefon?Diky za info

Re: reklamace ntb

Napsal: 30 čer 2009 03:58
od mike007
Vítej na Pc-help!

Pokud jsi notebook zakoupil u Alzy, tak se obrať přímo na ně.

Re: reklamace ntb

Napsal: 30 čer 2009 08:15
od mmmartin
Na stránkách ALZY je oddíl Reklamace, postupuj podle jejich pokynů.

Re: reklamace ntb

Napsal: 30 čer 2009 09:24
od Danator
Můžu se zeptat co máš za problém s tím ntb ?

Re: reklamace ntb

Napsal: 30 čer 2009 18:36
od spejsy1
No spoustu problémů. Jednou za cas (posledni dobou pri kazdem zapnuti) se př. pri pretahovani slozek z jednoho mista misto presunuti kopiruce, kdyz zapnu prohlizec, tak se stranky automaticky zvetsiji a zmensuji,neda se prihlasit na mail, protoze pri kazdem pokusu neco napsat se objevi okno s Historii nebo Tisk, strasne to pipa. No proste se s tim neda vubec pracovat. Ntb mam teprve rok a uz po nekolika mesicich to blblo,ale vzdycky jen na den nebo dva a pak to zas slo.

Na Alze pry se mam obratit na FJ servis-Ti pry nabizeji, ze to opravi primo u me doma, nebo si to odvezou a pak sami privezou.POstup vim.Spis me zajima,jake mate s nimi zkusenosti.Jestli jsou ochotni neco opravit, nebo reknou, ze si za to muzu sam...

Re: reklamace ntb

Napsal: 30 čer 2009 18:41
od mmmartin
Konkrétně s notebookem nevím, ale reklamaci autorádia vyřídili až poté, co si s nimi začal dopisovat můj právník. Jako první důvod zamitnutí reklamace uvedli, že reklamaci jim zamítl jejich dodavate, což je dost hrubý faul, protože Občanský zákoník zcela jednoznačně říká něco jiného. Prostě to několikrát zkusili, vymlouvali se, lhali a teprve právník je usadil. Hlavně nic nevyřizuj per huba, musí s tebou sepsat reklamační protokol a v případě zamítnutí reklamace to musí být písemnou formou s udáním důvodu.

Re: reklamace ntb

Napsal: 30 čer 2009 18:48
od Pepas87
tak dle mě je tvým problémem trvale "zmáčknutá" klávesa CTRL...
sám s tím nic asi neuděláš, takže jedině reklamace... pokud to bude jak u CZC, tak to bude na měsíc..

Re: reklamace ntb

Napsal: 01 črc 2009 11:06
od spejsy1
Taky si myslim,ze CTRL neni v poradku.Tak uvidime. Pravnik snad nebude treba...