Stránka 1 z 1

Alza reklamace

Napsal: 04 pro 2021 23:29
od Jandak
Ahoj,

chtel bych znát váš názor na mou reklamaci na alze. Rozhodl jsem se ze jeden produkt ktery jsem u nich koupil 1.12.2019 reklamuji. A tak jak je u Alzy zvykem, resil jsem vse bezkontaktne.. tzn v aplikaci moje alza jsem najel na ten produkt, koukl jestli jde jeste reklamovat (vedel jsem ze jsem ho kupoval zhruba pred 2mi lety, ale presne datum a aplikaci nebylo). Tlacitko bylo aktivni a reklamaci jsem v pohode zalozil pod tim jejich cislem. Klasicky mi to napsalo ze mam zbozi donest na prodejnu. Nenapsali vsak do kdy. Ja byl pracovne pryc a prinesl jsem to tam 2.12. na tom jejich pc jsem zadal kod reklamace co jsem zalotil doma vyplnil ty blbosti co tam chteji a nalepil stitek.. a nechal to tam lezet na pultu :roll: . Pak mi prisla zprava a prijemka do aplikace, ze je zbozi otestovane a ze jde na opravu. Rano druhy den mi prisla smska, ze ze reklamace zamitnuta. Duvod nepsali.. Volal jsem tam a ani opratorka mi nebyl schopna sdelit duvod proc to zamitli kdyz uz mam prijemku reklamace. Nakonec pomoci mailu mi na muj dotaz napsali, ze jsem zbozi fyzicky donesl na prodejnu po uplynti doby záruky... Podle dokladu ktery jsem pak dohledal maji pravdu protoze jsem zbozi prevzal 1.12.2019. Fyzicky jak oni pisou jsem ho donesl den po ..tedy 2.12.2021 :(

Kdyby to byla nejaka blbost za par kacek tak to neresim, ale jedna se o celkem drahou vec. Chtel bych se zeptat, zdali se mam jeste nejak proti tomu postavit nebo je to marne.. Jde mi hlavne o to, že v tom jejich systemu je trochu nedostatek. Mohou aspon cloveka upozornit ze mu nestaci pouze zadat reklamaci elektronicky.. ale je treba to zbozi prinest fyzicky. Treba nejaky deadlinem po vytvoreni te reklamace. Já osobne ty jejic doklady uz ani moc neberu, protoze jsem zjistil, ze to ani nechteji.. vse se tam resi systemove.. staci kdyz to zadam pres mobil ci pc a reknu jen ten kod.. nikdo tam po me doklad nechtel tak 3 roky. Nemeli by tedy v systemu aspon zminit kdy konc zarucni doba. Nebo jako v mem pripade po zalozeni reklamace aspon dat nejakou informaci do kdy zbozi donest na pobocku...

Díky za reakce.

Re: Alza reklamace

Napsal: 04 pro 2021 23:48
od petr22
Vzdyt je to napsano v podminkach:

Záruka běží ode dne převzetí zboží po dobu stanovenou na účtence.

Re: Alza reklamace

Napsal: 04 pro 2021 23:54
od Jandak
No to ano, ale jak pisu, zadal jsem ji 27.11.2021. To, že mám zboží donest do terminu na uctence tam uz psano neni.

Re: Alza reklamace

Napsal: 05 pro 2021 00:02
od petr22

Re: Alza reklamace  Vyřešeno

Napsal: 05 pro 2021 00:13
od Mr. Incognito
Já bych řekl, že záruku jsi měl jen do 30.11.2021 (když tak mě někdo opravte), nicméně ve finále to je jedno. Zboží musíš osobně doručit v termínu nebo prokázat, že bylo v termínu odesláno poštou. Obávám se, žes to prostě prokaučoval a Alza je v právu.

Re: Alza reklamace

Napsal: 05 pro 2021 00:19
od Jandak
pokud by to bylo 30.11. tak me to uz tak sere protoze to neni o jeden blby den.. :D no jako taky si myslim.. tak z chyb se clovek uci .. :) nicmene porad jsem v tom reklamacnim radu nenasel podani reklamace je mysleno fyzicke doneseni na pobocku nebo poslani postou, ale treba jsem slepy .. a taky celkem unaveny.. vy to tam v tom reklamacnim radu vidite?

Proste ve zkratce me sere, ze jsme to zadal vcas jen jsem to donesl fyzicky pozdeji.. nez v ten den zadani. Je to blba situace a myslim si, ze pokud to tak maji systemove resene, meli by se nad tim zamyslet, protoze pochybuji ze jsem jediny komu se tohle stalo a v budoucnu i stat muze.

Re: Alza reklamace

Napsal: 05 pro 2021 00:29
od petr22
Ano, tuto vetu v reklamacnim radu vidime: Záruka běží ode dne převzetí zboží po dobu stanovenou na účtence.

Re: Alza reklamace

Napsal: 05 pro 2021 00:41
od Jandak
"Záruka běží ode dne převzetí zboží po dobu stanovenou na účtence" - to je sice hezké, nicméně se tam podle mě nikde nepíše, že je nutné zboží přinést na prodejnu fyzicky, když už jsem založil reklamaci přes jejich systém a mám i číslo reklamačního případu vytvořeného před DATEM NA ÚČTENCE.

Říkám jde mi o to, že to mají vše rádoby systémově řešeno, ale zdá se, že v tom mají bordel.. Pokud odkazují na účtenky tak mají přidat datum ukončení záruční doby do systemu pod tu položku nebo to zrusit a delat reklamace klasicky s prodavacem u pultu..