Komplikovaná reklamace u CZC Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
BL!zZard
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 347
Registrován: červen 13
Bydliště: Hradec Králové
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Komplikovaná reklamace u CZC

Příspěvekod BL!zZard » 23 črc 2020 21:42

Grander píše:dvojitá blbost je posílat to poštou, bez možnosti si to osobně pohlídat a vykomunikovat na příjmu reklamačního oddělení.

Proč je blbost poslat reklamaci rovnou na reklamační centrálu s vyplněným popisem závady? Jakože podání reklamace na partnerské pobočce CZC u brigádníka je lepší volba?
AMD RYZEN 7 7800X3D @ PBO2 + ALF II 240 | ASUS TUF B650-PLUS | GIGABYTE RTX 4080 EAGLE OC 16GB @ 2820/23400MHz | Kingston FURY Beast 32GB @ 6000MHz, CL30 | Kingston KC3000 | Corsair HX1000 | be quiet! PB 500 FX | OLED 240 Hz QHD 27" LG Display
HTC Vive Pro 2
https://www.3dmark.com/3dm/101791536 24983 bodů
https://steamcommunity.com/id/johny66cz/
A6 3.0 BiTDI, 313 koní, 650 Nm, 0-100 za 5,1s

Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Komplikovaná reklamace u CZC

Příspěvekod petr22 » 23 črc 2020 21:55

Proc je to blbost poznas ve chvili, kdyz zbozi po reklamaci bude mit zavadu nebo poskozeni,
o kterem jsi si zcela jist ze ve chvili odeslani nemelo.

To co pak potrebujes je popis stavu zbozi od cloveka kteri vec prejima. Takto to nechas plne
v moci prodejce / prijemce.

Uživatelský avatar
Grander
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1882
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Komplikovaná reklamace u CZC

Příspěvekod Grander » 23 črc 2020 22:28

Proč je blbost poslat reklamaci rovnou na reklamační centrálu s vyplněným popisem závady?

Myslel jsem to hlavně tak, že je naprostá blbost to posílát poštou, když máš do toho vložené další komponenty, které nejsou součásti reklamovaného výrobku. Při osobním předání bys mohl aspoň pohlídat, že přítomnost dalších komponent uvedou do přijímacího protokolu, a podle toho s tím bude také nakládáno (ale spíš by rovnou řekli "tak takhle teda nee, svoje kompomenty si z toho vyndejte").

Uživatelský avatar
sojkin626
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2009
Registrován: prosinec 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Komplikovaná reklamace u CZC  Vyřešeno

Příspěvekod sojkin626 » 18 srp 2020 17:00

Zdravím lidi,
tak tato záležitost se vyřešila kladně, dnes mi PPL kurýrem přišli obě komponenty včetně písemné omluvy za komplikace a dlouhé jednání a voucher v cenně 1 000Kč. Komponenty přišli i s potvrzením, že jim nic není a byly testovány v CZC.
Ikdyž to byla má chyba a poučil jsem se z ní, jsem nesmírně rád za postoj CZC vůči mně, i když komponenty nebyly v přijímacím protokolu, tak za mě CZC bojovalo a problém řešili. Takže doporučuji, nečekal jsem to. Takže palec nahoru :thumbup: , nechám téma otevřené abyste všichni viděli jak to dopadlo.
Lenovo W540-i7-4900MQ 2,8GHz / Nvidia quadro K2100M 2GB / 16GB DDR3 / Windows 10 PRO # NVIDIA SHIELD TV PRO (2017) 500GB# Xbox One X#NVIDIA SHIELD K1 # Acer S1003#Xiaomi Mi A1


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1511
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Seznam[Bot] a 2 hosti