Mám to dát na reklamaci? Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 47311
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod petr22 » 26 kvě 2020 19:41

Muzes jim tam napsat cokoliv chces - ale nejlepe slusne, pokud budes neco pozadovat nebo
vyzadovat, mohou ti to vratit (treba budes cekat 29 dni i kdyz to vyresi za 2 dny).

Ani jedna z moznosti ktera je tu 100x opakovana a psana tucnym pismem neresi situaci,
kdy prodejce bude tvrdit ze zavada byla zpusobena uzivatelem a zarucni oprava bude zamitnuta.

To, ze pozadujes vymenu za jiny kus je v poradku - prvnich 6 mesicu lze zamitnout reklamaci pouze
na zaklade znaleckeho posudku - coz je ona "lhuta sesti mesicu", kdy se pocita ze zbozi melo zavadu
jiz pri porizeni. To ze odstupujes od smlouvy nebo chces jiny kus resi pripad, kdy bude reklamace uznana.

Jestli tam ale najdou nejaky bouchanec nebo vnik kapaliny, bude to mechanicka zavada na kterou se
nevztahuje zaruka i kdyz jsi ji nezpusobil ty. Proto nedoporucuju vec, ktera ma zjevnou vadu vracet ve
14 denni lhute, nemusi se to vyplatit.

Slusny prodejce se bude snazit vyhovet prani zakaznika - ale musis to videt i z druhe strany, kde
spousta zakazniku jsou smejdi kteri se jen snazi zneuzit svych skutecnych nebo domelych prav
k vlastnimu obohaceni - treba tak, ze si udelaji z eshopu pujcovnu nebo vraci zbozi ktere sami
poskodili - takze obezretnost a provereni skutecneho stavu ze strany prodejce je na miste.

Neveril bys kolik lidi by druhy den rado vratilo koupenou vec, protoze uz ji proste "nechce".

Nelze automaticky ocekavat, ze reknes "vono je to rozbity, vrat mi penize" - prodejce pokud neni
vemeno to bude proverovat. Zrovna pruh na displeji je takova hloupa zavada, ktera muze byt zpusobena
jak vyrobni chybou, tak mechanickym posklozenim displeje nebo vnikem kapaliny. Prodejce obvykle
nema moznost to resit - co prodavac asi pozna - takze autorizovany servis.
Naposledy upravil(a) petr22 dne 26 kvě 2020 19:50, celkem upraveno 1 x.

Reklama
Uživatelský avatar
HelFix
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1370
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod HelFix » 26 kvě 2020 19:47

Proto jsem to neodeslal jako vrácení zboží ve 14 denní lhůtě. Ale poslal jsem to jako klasickou reklamaci.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 47311
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod petr22 » 26 kvě 2020 19:51

Poslal postou nebo prepravni sluzbou?

Bohuzel oblibena ceska vymluva je "poskozeno prepravcem, vyridte si to s nim".

Jen dalsi cast retezce ktera muze potencialne zpusobit problemy.

Uživatelský avatar
HelFix
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1370
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod HelFix » 26 kvě 2020 20:06

Poslal jsem to poštou. Dokonce jsem to poslal jako cenné psaní, jak si přál sám eshop.

Dodatečně přidáno po 20 vteřinách:
Na telefonu byl příjemný člověk. Věřím, že to dopadne dobře.

Uživatelský avatar
renek11
Aktivní varování: 1
Aktivní varování: 1
Level 3
Level 3
Příspěvky: 551
Registrován: leden 18
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod renek11 » 26 kvě 2020 20:56

petr22 píše:Poslal postou nebo prepravni sluzbou?

Bohuzel oblibena ceska vymluva je "poskozeno prepravcem, vyridte si to s nim".

Jen dalsi cast retezce ktera muze potencialne zpusobit problemy.

Ty seš taky děsnej sejček. Přestaň ho děsit svejma konspiracema. Poslal to na reklamaci tak jak měl, dodal co dodat měl a teď bude jen čekat. Je to nepříjemné, ale bohužel i to se stává.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce TUF RTX 3070 O8G GAMING; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SanDisk SSD Ultra 3D-2TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech Gaming Keyboard G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432

Uživatelský avatar
HelFix
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1370
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod HelFix » 26 kvě 2020 21:30

Prozatím nechám téma otevřené, až se celá situace vyřeší, přijdu s výsledkem. Snad to příště někomu pomůže.

Uživatelský avatar
HelFix
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1370
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod HelFix » 28 kvě 2020 16:05

renek11 píše:
petr22 píše:Poslal postou nebo prepravni sluzbou?

Bohuzel oblibena ceska vymluva je "poskozeno prepravcem, vyridte si to s nim".

Jen dalsi cast retezce ktera muze potencialne zpusobit problemy.

Ty seš taky děsnej sejček. Přestaň ho děsit svejma konspiracema. Poslal to na reklamaci tak jak měl, dodal co dodat měl a teď bude jen čekat. Je to nepříjemné, ale bohužel i to se stává.



Reklamace dokončená. Přijde mi nový kousek.

Uživatelský avatar
renek11
Aktivní varování: 1
Aktivní varování: 1
Level 3
Level 3
Příspěvky: 551
Registrován: leden 18
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod renek11 » 28 kvě 2020 17:45

Příště se nenech vyplašit lidma, co jen všude viděj bubáky :lol:
Nakonec to dopadlo tak jak to dopadnout mělo. ;)
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce TUF RTX 3070 O8G GAMING; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SanDisk SSD Ultra 3D-2TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech Gaming Keyboard G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432

Fox_25
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2015
Registrován: duben 17
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod Fox_25 » 28 kvě 2020 23:08

Prosím tě a jak to na věci mění to, že za dopravu je zodpovědný odesílatel? Petr jen píše možné eventuality nejspíš získané bohužel zkušenostmi.

Uživatelský avatar
Diallix
Level 2
Level 2
Příspěvky: 235
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod Diallix » 29 kvě 2020 14:16

Ahoj. Citat tieto komentare by mi zabralo hodiny casu. Preto ti ponukam pomoc. Brat ma trestne pravo + reklamacie. Tak ak ti tu neporadia, napis mi, prosim, vystiznu spravu a pomozeme ti na profesionalnej urovni. Napis, prosim but tu, alebo na diallix@centrum.sk.

Zatial ahoj.
---
Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu:CyberSecurity UNIT
----
Bezpečnostná autorita fóra viry.cz Certifikát
----
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.

Uživatelský avatar
HelFix
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1370
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod HelFix » 29 kvě 2020 14:19

Děkuji za snahu, ale 3 příspěvky nad tebou jsem psal, že už je to vyřešeno. Děkuji

Uživatelský avatar
renek11
Aktivní varování: 1
Aktivní varování: 1
Level 3
Level 3
Příspěvky: 551
Registrován: leden 18
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?  Vyřešeno

Příspěvekod renek11 » 29 kvě 2020 15:00

Fox_25 píše:Prosím tě a jak to na věci mění to, že za dopravu je zodpovědný odesílatel? Petr jen píše možné eventuality nejspíš získané bohužel zkušenostmi.

Mění to jen to, že jednoduché věci se řeší tak jak se nyní i vyřešilo. Poslal - zažádal jakým způsobem chce vyřešit - dostal odpověď - dostane nové zboží.
Netřeba ve všem hledat hned háčky a lidi strašit. Pokud by se vyskytl problém, pak je na místě řešit.
Já mu poradil jednoduchou a účinnou variantu, kterou mám několikrát prověřenou a měl by jí udělat každý v podobné situaci, ale pak se tu vyjadřují někteří s katastrofickejma scénářema a dotyčného jen straší a zpochybňují moje doporučení.
Asi to tu zamkni, ať se tu nerozjede zbytečná diskuze.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce TUF RTX 3070 O8G GAMING; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SanDisk SSD Ultra 3D-2TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech Gaming Keyboard G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Po reklamaci ohnutý CPU chladič
    od Lagaeri » 16 pro 2020 16:54 » v Problémy s hardwarem
    19
    790
    od gogo1963
    17 pro 2020 02:33
  • Procesor 3600X - šance na reklamaci
    od Alferi » 11 led 2021 17:49 » v Problémy s hardwarem
    5
    481
    od Alferi
    12 led 2021 11:18
  • Reklamace notebooku u Alzy, mám šanci uspět na vrácení peněz při 4. reklamaci?
    od davidk7 » 26 led 2021 09:36 » v Reklamace a zákony
    10
    931
    od petr22
    26 led 2021 11:37

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů