Dobrý den,
dnes mi přišel nový mobil - Xiaomi Redmi 8 4/64GB.
Zařízení jsem otevřel, spustil, udělal prvotní nastavení...
A po asi 15 minutách se mi na displeji udělala taková modrá čára.
Když udělám screenshot, tak tam není.
Takže asi vrácení do 14 dnů?
Derka.
Mám to dát na reklamaci? Vyřešeno
-
- Guru Level 15
- Příspěvky: 45927
- Registrován: únor 12
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
Vrat to do 14 dnu a mohou ti nauctovat vymenu displeje.
Reklamace.
Reklamace.
-
- Level 4
- Příspěvky: 1280
- Registrován: březen 16
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
A to mám zas čekat 30 dnů?
-
- Level 5.5
- Příspěvky: 2583
- Registrován: březen 13
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
Nejlíp uděláš, když zavoláš na podporu daného eshopu, nebo lépe, zajdeš na pobočku i s telefonem, třeba ti ho hned vymění.
AMD Ryzen 7 2700 + Fera 2 | MSI B350 PC MATE | Crucial Ballistix Sport LT 16GB 3200 | Kingston A2000 1TB | Sapphire NITRO+ RX 480 4GB | EVGA 500B
-
- Level 4
- Příspěvky: 1280
- Registrován: březen 16
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
Nebudu jezdit 400km
Už jsem volal, mám odeslat na reklamaci, že se technik podívá.

Už jsem volal, mám odeslat na reklamaci, že se technik podívá.
-
- Level 2.5
- Příspěvky: 339
- Registrován: leden 18
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
Trvej na výměně zboží za nové, máš na to do půl roku od koupě nárok.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: HyperX Predator DDR4 16GB 3200MHz; VGA: ASUS GeForce TUF RTX 3070 O8G GAMING; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SanDisk SSD Ultra 3D-2TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech Gaming Keyboard G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432
-
- Level 4.5
- Příspěvky: 1528
- Registrován: leden 12
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
renek11: a na to jsi přišel jak?
-
- Level 2.5
- Příspěvky: 339
- Registrován: leden 18
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
Grander
Odpověď dává § 616 občanského zákoníku: Pokud se vada objeví v prvních 6 měsících ode dne nákupu, má se za to, že existovala již v době převzetí věci, a to za předpokladu, že to neodporuje povaze věci nebo se neprokáže opak.
To je to, co většina včetně tebe moc nezná.
Odpověď dává § 616 občanského zákoníku: Pokud se vada objeví v prvních 6 měsících ode dne nákupu, má se za to, že existovala již v době převzetí věci, a to za předpokladu, že to neodporuje povaze věci nebo se neprokáže opak.

To je to, co většina včetně tebe moc nezná.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: HyperX Predator DDR4 16GB 3200MHz; VGA: ASUS GeForce TUF RTX 3070 O8G GAMING; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SanDisk SSD Ultra 3D-2TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech Gaming Keyboard G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432
-
- Level 3
- Příspěvky: 526
- Registrován: prosinec 12
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
Měli by ti to vzít jako uznanou reklamaci v rámci 14ti denní lhůty na vrácení zboží.
Zdroj SEASONIC Focus Plus (SSR-750PX), Platinum, 750W
CASE Be quiet Dark Base 700
CPU Intel Core i9-9900K (3,6 GHz,16MB, LGA 1151)
ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Z390
EVGA GeForce 2080 SUPER FTW3 ULTRA GAMING
HDD SSD A-Data XPG SX8200 PRO, M.2
RAM Kingston 2x16GB DDR4 3200MHz CL16
COOLER AKASA chladič M.2 SSD
HDD SSD Samsung 970 EVO PLUS, 250GB, M.2
NZXT kraken x72
CASE Be quiet Dark Base 700
CPU Intel Core i9-9900K (3,6 GHz,16MB, LGA 1151)
ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Z390
EVGA GeForce 2080 SUPER FTW3 ULTRA GAMING
HDD SSD A-Data XPG SX8200 PRO, M.2
RAM Kingston 2x16GB DDR4 3200MHz CL16
COOLER AKASA chladič M.2 SSD
HDD SSD Samsung 970 EVO PLUS, 250GB, M.2
NZXT kraken x72
-
- Level 4.5
- Příspěvky: 1528
- Registrován: leden 12
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
§ 616 občanského zákoníku: ten už neplatí, v novém občanském zákoníku je § 616 něco úplně jiného (promlčení pohledávky či tak něco).
Dodatečně přidáno po 44 vteřinách:
To pleteš 2 věci dohromady: reklamaci a vrácení zboží.
Dodatečně přidáno po 44 vteřinách:
Sirkosta píše:Měli by ti to vzít jako uznanou reklamaci v rámci 14ti denní lhůty na vrácení zboží.
To pleteš 2 věci dohromady: reklamaci a vrácení zboží.
-
- Level 2.5
- Příspěvky: 339
- Registrován: leden 18
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
Když tu zkušenost nemáš, tak o tom prosím nemluv. Já to uplatnil 2x a vždy úspěšně.
Toto stále platí
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
To znamená, že pokud mu blbne displej, je to rozpor z kupní smlouvou, jelikož pochybuju, že by u toho bylo napsáno, po spuštění zařízení budete mít pruh přes displej
Toto stále platí
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
To znamená, že pokud mu blbne displej, je to rozpor z kupní smlouvou, jelikož pochybuju, že by u toho bylo napsáno, po spuštění zařízení budete mít pruh přes displej

MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: HyperX Predator DDR4 16GB 3200MHz; VGA: ASUS GeForce TUF RTX 3070 O8G GAMING; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SanDisk SSD Ultra 3D-2TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech Gaming Keyboard G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432
-
- Master Level 9
- Příspěvky: 8233
- Registrován: listopad 08
- Bydliště: Brno
- Pohlaví:
Re: Mám to dát na reklamaci?
No, pořád je na eshopu, jestli bude chtít zjišťovat, zda to jeho vina nebyla. A vypadá to, že ano, proto to chtějí poslat technikovi.
Funguji už jen přes SZ a Skype. Sestava v profilu.
Watercooling Club EXOverclocker@HWBot league rank#1 Aprilia Shiver Club BMW ///M Club
Watercooling Club EXOverclocker@HWBot league rank#1 Aprilia Shiver Club BMW ///M Club
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13
- 1389
-
od Santo
20 bře 2020 17:36
-
-
Podezřelé sektory na HDD - je to na reklamaci?
od simio.simsoft » 26 bře 2020 18:48 » v Problémy s hardwarem - 3
- 988
-
od simio.simsoft
06 pro 2020 14:53
-
-
- 19
- 705
-
od gogo1963
17 pro 2020 02:33
-
- 5
- 428
-
od Alferi
12 led 2021 11:18
-
-
Reklamace notebooku u Alzy, mám šanci uspět na vrácení peněz při 4. reklamaci?
od davidk7 » 26 led 2021 09:36 » v Reklamace a zákony - 10
- 525
-
od petr22
26 led 2021 11:37
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 host