Stránka 1 z 1

Stejný problém i po reklamaci

Napsal: 23 zář 2019 11:59
od jimbo009
Zdravím, měsíc a půl zpátky jsem měl problém s grafickou kartou, když jsem hrál tak s vypl monitor a napsalo to žádný sigál, poslal jsem GK na reklamaci a pro jistotu vyměnil i zdroj, reklamaci mi uznali stím že mi GK opravili, vše funguvalo jak mělo asi měsíc... po té stejná chyba.... mám jim to tam hodit na hlavu ?

Re: Stejný problém i po reklamaci

Napsal: 23 zář 2019 12:05
od mmmartin
Hodit na hlavu jim to můžeš až při třetí závadě. Jednu už máš za sebou, takže ještě trochu trpělivosti. A až k tomu dojde, nepiš jim, že jim to hážeš na hlavu, lepší bude napsat, že odstupuješ od smlouvy. ;)

Re: Stejný problém i po reklamaci

Napsal: 23 zář 2019 12:13
od jimbo009
Takže tam mám jít stou GK a říct jim že ten problém je tam zase a že to chci vyměnit... co jsem chtěl i předtím ale jen to "opravili"

Dodatečně přidáno po 6 minutách 33 vteřinách:
Zatím se mi to stalo jen jednou ale nepochybuji o tom že je to zase vadný... ach jo... zase měsíc čekat než to vyřídí...

Re: Stejný problém i po reklamaci

Napsal: 23 zář 2019 12:20
od petr22
Reklamace muze byt resena opravou, vymenou dilu za repasovany (to je obvykly postup),
vymenou za jiny novy nebo vracenim penez.

Re: Stejný problém i po reklamaci

Napsal: 23 zář 2019 12:23
od jimbo009
Dobře, ale když to opravím tak by to mělo jít a né že za 20 dní od reklamace ten stejný problém.....

Re: Stejný problém i po reklamaci

Napsal: 23 zář 2019 12:28
od petr22
Problem je v tom, ze tak jak tu zavadu popisujes tak se opravit neda, rozhodne ne tak,
aby se to vyplatilo a jeste u karty v zaruce. Takze bud neudelali nic, nebo ji strcili do
trouby nebo prohrali horkovzdusnou pistoli, coz je rychle a levne.

Misto "opravy" tu kartu meli vymenit za jinou.

Predpokladam ze vyrobni cislo zapsane nemas, jestli ti dali tu samou kartu.

Re: Stejný problém i po reklamaci

Napsal: 23 zář 2019 12:46
od jimbo009
Zapsané to nemám ale dali mi tu samou, napsali mi to normálně v tom papíru k tomu, požadováno: výměna .. způsob vyřízení: oprava... Jako to se mi vyplatí koupit novou než zase čekat 30 dní než mi jí zase "opraví"

Re: Stejný problém i po reklamaci

Napsal: 28 říj 2019 20:08
od kecalek
Jednoducho - zober tú kartu opäť na reklamáciu. Predtým si ju ale vyfoť, urob na nej značku, o ktorej budeš vedieť len ty (inak i karty majú svoje čísla) a po "vykonanej reklamácii" budeš vedieť, či ti dali tú istú, alebo nejakú inú zo skladu repasovaných.
A keď sa pokazí tretíkrát - už môžeš odstúpiť od zmluvy - kartu nepreberieš a budeš žiadať prachy späť.