Stránka 2 z 2

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Napsal: 12 čer 2019 18:05
od xbs
točvolant :-D no asi to nemaj kucí mnohdy jednoduchý, každopádně bych byl taky naštvanej na takovej přístup, ale taky asi záleží na konkrétní službě... v prvnim případě doprava zdarma přes velkej éšop - přišel od PPL mejl a ráno zpráva s přibližnym časem doručení, před doručenim pár minut dopředu cinknul... v druhym případě cena 110,- od prodejkyně z mimbazaru - žádná informace od PPL předem, jen zavolání esli mě zastihne doma za dvě minuty (výdejní místo mám naproti baráku, tak by se stejně nic nestalo)...

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Napsal: 12 čer 2019 18:53
od Zivan
Obcas je to divoke, vcera mi DPD privezlo balik a uvnitr dodavky to vypadalo, ze cestou nevybral zatacku, auto slo 2x pres strechu a trochu se mu to tam preskladalo. Neskutecny bordel, ja mel na boku baliku diru, nastesti to odnesla jen krabice a ne vnitrek.

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Napsal: 12 čer 2019 21:34
od amirinda
Podobnou zkušenost mám včera s DPD, nějak to začínají flákat. Mě pro změnu napsali, že jsem nebyl doma - taky jsem čekal celej den doma na balík...

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Napsal: 12 čer 2019 21:40
od xbs
asi taky záleží na lokalitě a esli maj tolik práce, že nevěděj co dřív...

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Napsal: 12 čer 2019 22:56
od buripe
behavioralista píše:Petře, si nalitý nebo slepý?Píšeš absolutní nesmysly mimo téma.
Místo aby mu zásilku doručil dom, tak si to ten točvolant odvezl někam do prdelákova a nechal to tam smrdět.
Mimochodem PPL se nehorázným způsobem dosralo a už přes ně nic neobjednávám a spousta eshopů s něma rozvázala smlouvy.


Konečně někdo, kdo to pochopil o co mě jde. To co jsem potřeboval jsem si koupil jinde. Zásilku nevyzvednu a až se vrátí odesilateli, uvidím jestli se ozve.

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Napsal: 12 čer 2019 23:20
od petr22
"Petře, si nalitý nebo slepý?Píšeš absolutní nesmysly mimo téma.
Místo aby mu zásilku doručil dom, tak si to ten točvolant odvezl někam do prdelákova a nechal to tam smrdět.
Mimochodem PPL se nehorázným způsobem dosralo a už přes ně nic neobjednávám a spousta eshopů s něma rozvázala smlouvy."

1. neni to nic, co by nespravil JEDEN telefonat bud na PPL, nebo eshopu, ze zbozi nebylo doruceno
2. opakuji poctvrte, ze zbozi nebylo doruceno do 11.6 neni duvod k reklamaci sluzby, doruceni do druheho
dne od odeslani neni garantovano, doruceni na spravne misto viz bod 1. Reklamaci sluzby musi provadet
jeji objednavatel, coz ale NENI tazatel, ja jsem ale presvedcen ze nedoslo k poruseni prepravnich podminek.
Tedy poseste - ne, tazatel nemuze reklamovat sluzbu, neni jejim objednatelem.

"Místo aby mu zásilku doručil dom, tak si to ten točvolant odvezl někam do prdelákova a nechal to tam smrdět."

Co konkretne se ocekava, ze s tim zde na foru udelame ? Jediny, koho by to melo zajimat, je PPL a eshop.

Kdybych ja mel takto vysilovat vzdy, kdy mi dorucovaci sluzba neco doveze o jeden nebo dva dny pozdeji,
tak ma tema uz 27 stran. Kdyby to dovezli jinam, tak je servu a druhy den to mam doma. Moji zasilku napriklad
vydali jinemu cloveku (nebyla to PPL) tehoz jmena na stejne adrese (ne, neni to nikdo z moji rodiny), tak
jsem je serval a od te doby se to neopakovalo. Nebo doruceni na nespravne depo na druhem konci CR, stane
se, druhy den je to tady. Uvidime jak dopadne dalsi zasilka co mi priveze PPL:
12.6.2019 1:06 Zásilka přijata od partnera Deutsche post DHL.
12.6.2019 14:29 Zásilka se nachází na vstupním depu.
12.6.2019 21:16 Zásilka se nachází na centrálním překladišti.

Nechapu, co ma byt cilem teto diskuze - stalo se to, stalo, nic se na tom zmenit neda. PPL to tu stejne neuvidi.

Sorry, ale ja nevidim zadny fatalni problem krome prvniho doruceni na spatne misto, coz je snadno resitelne,
a nevyzaduje x strankove vlakno, ktere nic nevyresi. Ja uprikladu vidim vetsi problem v tom, ze to eshop poslal
s tydenim zpozdenim nez ze to dopravce nestiha do druheho dne - kdyby to eshop poslal driv, tak to urcite dorazilo
vcas, prepravce nemuze mit jen 24h, to nemusi stihnout kdyz se stane neco podobneho.

Ono bohuzel plati to, ze ty stovky dorucenych zasilek nikdo nevidim ale jeden problem a uz je to nejhorsi
firma na svete.

A to jeste nepocitam s moznosti, ze to do toho parcelshopu bylo poslano cilene. Rozhodne bych overil,
ze to tam neposlal primo ten eshop. Videl jsem moc lidi rozcilujicich se ze jim neprisla zasilka, pricemz
zvolili platbu bankovnim prevodem, nezaplatili a jeste prisahali, ze zvolili dobirku. Aby pravda nebyla uplne
jinde.....

"že mě bude zásilka doručována dnes (11.6.) mezi 8-18 hod."

Ja vzdycky dostavam 2h okno, treba 10:15-12:15. Cely den mi jeste neoznamili nikdy. Je overene, ze cilem
nebyl od zacatku ten parcelshop ? Co ukazuje tracking ?

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Napsal: 13 čer 2019 06:37
od buripe
Dekuji ti za tvoje ohlasy ale myslím že už mě nemusíš odpovídat. Nikde sem nenapsal, že je to nejhorší firma na světě. Nikde jsem nenapsal, že to chci do druhyho dne. Když me na zákaznické řekl, že to na ten parcelshop uložil neoprávněně, tak to tam bylo cíleně mířeno že? Klidně po desáté mě to řekni znova, nikdo se na to totiž ani po druhé neptal natož po desáté, že stížnost musí podat odesílatel ne ja...

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Napsal: 13 čer 2019 10:03
od mmmartin
Domnívám se, že diskuze se posunula někam jinam než k vyřešení problému.
Pokud už buripe od topicu neočekává nic přínosného, prosím, aby téma označil za vyřešené.

Re: Přepravní služba nedoručila zásilku

Napsal: 13 čer 2019 10:29
od buripe
Ok, jelikož nevím, který příspěvek mě pomohl, tak ofajfkuju můj první.