Stránka 1 z 2

Reklamační doba

Napsal: 01 lis 2017 14:18
od nakatomi
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jak je to s lhůtou 30dni reklamace? Můžu jít do obchodů 30 den nebo až 31, jelikož v Sobotu to bude 30dni, ano vím že se do té doby může obchod ozvat ale jen se ptám pro jistotu v mém případě 32 jelikož 31 vychází na neděli děkuji za informace

Dodatečně přidáno po 6 hodinách 23 minutách 13 vteřinách:
Top

Re: Reklamační doba

Napsal: 02 lis 2017 08:25
od nakatomi
Top

Re: Reklamační doba

Napsal: 02 lis 2017 08:36
od Petrfoo
Reklamační doba je 30 kalendářních dní, tudíž v této lhůtě by reklamace měla být vyřízena. Takže pokud na to spěcháš, tak bych zašel hned ten 30. den, pokud nespěcháš tak tam zajdi až v pondělí a musí to být hotové na tuty (jinak mají problém). Z praxe však vím, že reklamace byla vyřízena během této lhůty a přišel mi mail o vyřízení ještě před koncem reklamační doby.

Re: Reklamační doba

Napsal: 02 lis 2017 12:30
od nakatomi
Děkuji, já už dával 3x notebook k reklamaci toto je vlastně 3 reklamace ale pokaždé něco jiného a prodavač v TSbohemia mi tam napsal že žádám od odstoupení od kupní smlouvy jelikož byl NB 3x reklamovan během cca 2 mesicu
PS: Neříkejte mi že obchod nemá informace ó tom jak je na tom dána reklamace a zda se stihne vyřešit

Re: Reklamační doba

Napsal: 02 lis 2017 14:23
od Petrfoo
To nevím, praxe je taková že reklamaci většinou neřeší obchod ale přímo výrobce daného produktu/zařízení. Osobně jsem od TSbohemia nikdy nic nebral, kupuji vždy na CZC a tam jsem s reklamací problém nikdy neměl, obvykle byla hotová do 20 dnů a na internetu (pokud si u nich člověk založí účet) je vidět i průběh reklamace.

Re: Reklamační doba

Napsal: 03 lis 2017 14:17
od nakatomi
Je toto v pořádku?

Dobrý den,

Zařízení se stále nachází v servisním středisku Lenovo, pokud se 30 denní zákonná lhůta nestihne, máte samozřejmě automaticky nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Tím, že 30. den vychází na víkend, budete však moci toto právo uplatnit až v úterý 7. 11. 2017.

Pokud dostaneme od Lenovo nějakou zprávu dříve, budeme Vás ihned informovat.

Děkuji za pochopení.

Re: Reklamační doba

Napsal: 03 lis 2017 14:28
od Zivan
Pocitas to spravne? Myslim ze den, kdy jsi to prinesl k reklamaci se nepocita. A pokud posledni den vychazi na nepracovni, tak se to posouva na nejblizsi pracovni, pokud by ho tedy meli opraveny az v pondeli 5 minut pred zavrenim, tak je to OK. Kdyz prides v utery rano, tak ho tam musi mit ("ze vcerejska") nebo prosvihli termin.

Pro info, co je to za notebook? Nejaky Ideapad?

Re: Reklamační doba

Napsal: 03 lis 2017 14:29
od nakatomi
Dával jsem ho tam 6.10 a hned ten den se počítá a zítra to je 30 dní

Re: Reklamační doba

Napsal: 03 lis 2017 14:35
od Zivan
https://www.coi.cz/faq/1-jaka-je-lhuta- ... se-pocita/

Ono je to nakonec fuk, jestli je konec v sobotu nebo v nedeli, oboji je nepracovni den, takze poslednim dnem je pondeli.

Re: Reklamační doba

Napsal: 03 lis 2017 14:43
od nakatomi
Ano ale ne v úterý jak mi psaly, Mám chuť tammzitra před zavírací dobou zajít a řešit to protože v pondělí ráno to už ó zboží nemám zájem když nebylo vyřízeno v 30dni kalendářních

Re: Reklamační doba

Napsal: 03 lis 2017 15:29
od petr22
"Dával jsem ho tam 6.10 a hned ten den se počítá a zítra to je 30 dní"

Zakon jasne rika, ze reklamacni doba se pocita od dne nasledujiciho po podani reklamace. Nicmene pokud reklamacni doba skonci o vikendu, posouva se to na nasledujici pracovni den.

Tudiz 30 dnu skonci v pondeli se zaviraci dobou prodejce, pravo na vraceni penez mas skutecne az v utery.

V pondeli rano nemas o zbozi zajem ? To je ale tvoje smula, pondeli je tricaty den reklamace.

Ze chces penize zpet jim v pondeli nerikej, budes tam pro legraci, maji jeste sanci ze to stihnou.

Re: Reklamační doba

Napsal: 03 lis 2017 16:06
od nakatomi
Tak už jsem to s TSbohemia vyřešil dali dobropis