Stránka 1 z 1

Reklamace sluchátek. Anebo co se děje.  Vyřešeno

Napsal: 30 led 2017 17:56
od AngelikaB
Zdravím. Mám od ASUSU sluchátka k telefonu. Měla jsem trošičku problém že mi přestalo hrát sluchátko. Takže jsem si řekla mno 400 kč za sluchátka v záchodě. Ale ještě tu naděj sem brala a volala jsem do asus. Zeptala jsem se zda ty sluchátka nejdou vyměnit. Ti v asus mi řekli že ano pokud jsou k telefonu. Takže pecka. ASUS mi objednalo svoz. Zítra už sluchátka doma nebyli. Další den byli již na servisním středisku. Tam to ze začátku probíhalo slibně. Na začátek přijato k servisu. Po té napsáno že jsou vadné a čekáme na náhradní díl. Já už celá natěšená. A dneska už probíhá testování úplně jsem byla štěstí bez sebe. A nakonec mi pak napsali toto: Nefunkční pravé sluchátko - sluchátka nepatří k uvedenému modelu. Možná pouze placená výměna sluchátek. A tady to fakt už nechápu. Poslala jsem jim ty stejná sluchátka co jsem měla k telefonu. takže jsem volala do toho servisního střediska. Ti mi řekli že tyhle sluchátka k modelů nepatří. a já jsem jim řekla. Já si mám vycucat z prstu jiné sluchátka od kaď ?. Jelikož jiné opravdu jsem nevlastnila.. Než ten stejný typ. Takže jsem se obrátila zpět na asus. A teď čekám na jejich vyjádření proč tohle servisní středisko udělalo. Kdyby náhodou jak to mám ještě jinač dořešit ? Jelikož jsem tam po druhé reklamovala sluchátka. A zřejmě nechtějí stále reklamaci asi uznávat.