Stránka 1 z 1

Reklamace Aceru - 7x a stále bez pozitiv

Napsal: 17 zář 2007 23:25
od Intri
Zdravím.

Dneska jsem dokončil svou půlroční reklamaci jednoho notebooku od Aceru. Reklamací bylo celkem 7, nikde se mi však v reklamačních listech nepodailo najít žádná pozitiva...

Ale protože jde o dlouhý příběh, odkážu vás rovnou na stránku:

http://acersucks.wz.cz/

P.S.: Omlouvám se za množství reklam, ale když už na mě Acer chce vydělávat ( a vydělal ), chci vydělat i já na něm. Tak prosím, nešetřete jedním kliknutím a klikněte na některou z Googlovských reklam.Wink ( Případně můžete dole na stránce něco Googlem vyhledat a pak kliknout na výsledek. ) Díky všem, kdo kliknou, i těm, co stránku navšítíví.

Acer

Napsal: 18 zář 2007 02:41
od volis
Měl jsem před rokem úplně stejnou zkušenost jako ty. Notebook Acer kupovaný na firmu bez prodloužené záruky a bez předkupního upozornění , že Acer dává jen 1 rok záruku ( dodnes nechápu že to vůbec jde).

Přesně po roce přestal fungovat ( postupné rozpadávání obrazu až úplný konec zobrazení- černá obrazovka a tenké svislé barevné pruhy ).
1. reklamace - výměna grafické karty (prý) Zaplatil jsem 5500 Kč. Za 14 dní to samé .
2. reklamace ( při předávání v servisu jsem podotkl že nic platit nebudu, že je to samá závada jako předtím) Výměna grafické karty. Už to mi bylo divné. Vymění součástku a nikdo se nad tím nepozastaví. Přece to nejde donekonečna měnit jednu součástku. Musí se přece hledat příčina závady a ne jen měnit vadnou věc. To přece ví každý jen trochu techniky znalý.
Asi po měsíci 3. reklamace - výměna celé základové desky(prý).
Po dalších 2 měsících 4.reklamace.
Do servisu už jsem odnesl celou krabici se všemi věcmi od notebooku a požaduji vrácení peněz nebo výměnu za jiný notebook ve stejné hodnotě jako byl tento. Během následujícího měsíce kdy jsem čekal jak to dopadne jsem navštívil několik obchodů s PC ,známého právníka a nakonec českou obchodní inspekci. A tam jsem zjistil že mi náleží normální 2 letá záruka i když to bylo kupované na IČO ,protože na záručním listu od prodejce byla záruční lhůta (malým písmem v rohu) 24 měsíců. Pravděpodobně proto že jsem to nekupoval přímo od výrobce , ale z kamenného obchodu, nevím.
Uběhlo 5 týdnů a servis se neozývá. Zavolal jsem tedy sám a zeptal se jak to vypadá. Technik mi sdělil že se řeší problém s tou zárukou a že ACER mi nechce nic dát. Má trpělivost je u konce a tak sděluji technikovi z obchodu kde jsem notase kupoval , že mi nějaká firma ACER nezajímá , že jsem to kupoval u nich a oni mi dali záruku 24 měsíců , je to tu černé na bílém.Po dalších tahanicích které trvali asi ještě 1 měsíc a kdy jsem znovu navštívil ČOI a jejich zástupce zavolal do obchodu a pohrozil že se u nich asi zastaví osobně mi byla konečně umožněna výměna za jiný notebook v plné výši . Samozřejmě už jsem nechtěl ACER. Tak mám teď přesně 1 rok FS Amilo a zatím v pohodě funguje.
Takže to byl můj příběh. Bylo to utrpení. Nehledě na to , že jsem pak jezdil do obchodu vyřizovat reklamace osobně ( 100 km cesta), protože má jen 2 sídla v čechách. Těch 5500 Kč mi samozřejmě nevrátili a já už dál neměl sílu bojovat.
Jediné pozitivum celé anabáze s ACERem bylo , že díky stále klesajícím cenám spotřební el. a PC obzvlášt jsem za ty peníze dostal mnohem výkonnější notebook, a věřím že i spolehlivější. Takže ACER nebrat.

Napsal: 18 zář 2007 05:51
od ini808
Mám Acer 5520G a jsem spokojen. Zatím.

normalni jednani

Napsal: 18 zář 2007 10:39
od cybernovi
mam Acer, jsem nespokojen, byla to osudová chyba při mém škudlení každé koruny. Nefunguje mechanika, podle Aceru jsem tam hrubou silou něco rval (no vytekli nervy, když jsem z***vil pár dvd při vypalovaní, tak jsem ji obcas silou zavřel:) ) ale po zkušenosti známého s autorizovaným servisem Acer: Vyměna mechaniky 5000kč... Je tam mechanika,která stojí 1400kc na czechcomputeru, tak si spočítejte jak drahý maj odborníky za práci :D
//tak mě napadlo se zeptat: když si vyměním mechaniku sám, přijdu o záruku na noťase ??

Napsal: 18 zář 2007 11:10
od Intri
ini808 píše:Mám Acer 5520G a jsem spokojen. Zatím.


Spokojen s výrobkem být můžeš, to nikdo nepopírá, ale jakmile budeš potřebovat servis, spokojenost padne.



cybernovi píše:tak mě napadlo se zeptat: když si vyměním mechaniku sám, přijdu o záruku na noťase ??


Ne, pokud na tom notebooku nejsou pečeti. Ale v případě reklamací musíš ten noťas dodat do servisu s původní mechanikou.

//sloučeny dva příspěvky
//Karlos

Napsal: 18 zář 2007 14:39
od Weslo
moc nechápu proč si to sem napsal - možná by se to víc hodilo do kolonky "!POZOR! na špatný hardware"

ale i tak platí že komu není rady tomu není pomoci - pokud si myslíš že to nejlevnější je dobré pak nechápu na co si stěžuješ.O problémech s Acerem tě jak si psal všichni informovali - jde tedy o to že se Acer chová stejně jako všichni ostatní akorát že ty si myslíš že je to nějak zvláštní nebo špatné?Ne je to logické chování - pokud by měl nabízet kvalitu musel by přitlačit s cenami - a vzhledem k tomu že je jejich model funguje a stále víc lidí si takové krámy kupuje tak to asi dělají správně nemyslíš?

:roll: za kvalitu se platí - to platilo vždy a bude i v budoucnu

Napsal: 18 zář 2007 15:23
od Intri
Weslo píše:moc nechápu proč si to sem napsal - možná by se to víc hodilo do kolonky "!POZOR! na špatný hardware"

ale i tak platí že komu není rady tomu není pomoci - pokud si myslíš že to nejlevnější je dobré pak nechápu na co si stěžuješ.O problémech s Acerem tě jak si psal všichni informovali - jde tedy o to že se Acer chová stejně jako všichni ostatní akorát že ty si myslíš že je to nějak zvláštní nebo špatné?Ne je to logické chování - pokud by měl nabízet kvalitu musel by přitlačit s cenami - a vzhledem k tomu že je jejich model funguje a stále víc lidí si takové krámy kupuje tak to asi dělají správně nemyslíš?

:roll: za kvalitu se platí - to platilo vždy a bude i v budoucnu


Však jo, nepopírám svojí hloupost ( to bych to tam nenapsal do té stránky ). Ale právě proto jsem ten web sepsal, abych zase aspoň nějak upozornil lidi na to, že je to fakt volovina. Nejdůležitější mi na té stránce přijde, že tam jsou i ty reklamační listy, čili důkazy. To ti skoro nikdo na diskuzním fóru neposkytne.

Napsal: 18 zář 2007 19:11
od Marfy
Jo za málo peněz málo muziky.
to:volis -Pokud si myslíš,že Fujitsu Siemens je o dost lepší než ACER tak uvidíš,že časem změníš názor.Kvalita u téhle kdysi špičkové firmy(FUJITSU) šla rapidně dolů a stala se z ní typická marketová značka pro MAKRO a jim podobné hypersupermarkety.

Napsal: 18 zář 2007 19:46
od volis
to Marfy:
Za málo peněz málo muziky: To beru , ale kdybys zažil to co já, to ponižování a ten nezájem mluvil bys jinak.
Jsou levný věci a jsou dražší věci, to je jasný. Ale servis by měl být v dnešní době na uplně jiné úrovni. Myslím si , že by se firmě ACER asi nelíbilo jak se chovají v pobočce v Brně. Nebo je k tomu naopak nabádají ?
Jestli je FS stejně nekvalitní to nevím. Takový znalec nejsem. Vím jen to že prostě nechci nikdy Acer.
A jinak ten Acer stál 35000. To je málo peněz ? NO pro mě ne.
A v supermarketech mají normálně třeba HP nebo Toshiba notebooky. Chceš říct že to je taky póvl ?
Hezký večer

Napsal: 18 zář 2007 19:57
od krtenek
NTB za 32 000 Kč je levný? :shock: :shock:
Můj stál podstatně méně a stále ho vidím jako drahý (vadnou základní desku vyměnili za necelý týden).

Napsal: 18 zář 2007 20:00
od Avalanche
Do ACERU bych nešel..... Já sem na svou TOSHIBU hrdej. A až na občasné chyby Vist jde spolehlivě.