ITCrowd píše:Zajinavé, že někdo jako astravak_cz přispívá do tématu založeného rok před jeho registrací, navíc téma je již půl roku mrtvé.
kam a kdy přispívám je snad nějak podmíněno? Holt nejsem typ, co tráví 15 hodin denně nad diskuzemi na netu. Kdyby tě to zajímalo, tak jsem se zde dostal skrze pročítání webu vasestiznosti.cz od dtestu, kde jsem tehdy pročítal problémy, které lidi mají s malými eshopy a narazil na k24, kde nakupuju už dlouho, což bys veděl, kdybys si to přečetl celé a hlavně můj první příspěvek, kde jsem docela dost rozepsal, např. i o tom, že tam dělá/dělalo několik lidí, které jsem potkával na reklamačním oddělení ve staré Alfě (myslím že zrovna zde by něco lidem mohla říkat alfa.cz nebo lip alfacomp.cz). Stará alfa=alfa před převzetím TSB. Nebo máš do diskuze něco věcného?
petr22 píše:Hlavne jde o umyslne poskozeni zbozi ze strany servisu.
A jelikoz servis je v Polsku, jedna se temer urcite o zamer materske firmy.
jako, že tam mají někoho, kdo záměrně ničí zboží jo?
tak hlavně že máš jasno
a díval ses třeba někdy na negativní komentáře u alzy, mallu, czc atd? To na alze by museli mít celou četu "ničitelů"
Potom je třeba, krom těch 10 negativních komentů, přečíst i těch 10000 pozitivních na heurece třeba. Čekám, že napíšeš, že si to na heureku píšou sami
Opravdu číst komenty některých lidí je pobaveníčko. Občas vylez mezi lidi do reality, protože soudě dle 35 tisíc komentářů asi neděláš nic jiného než že sedíš a čumíš do monitoru doma na prdeli.
No nic, počtení hezké. Nakupujte si kde chcete. Jen jsem chtěl upozornit na to, že na internet se chodí všichni vybrečet, ale málokdo umí napsat něco pozitivního. Stačí si přečíst problémy lidí, kteří nakupovali nebo reklamovali na Mallu, Alze, a jiných velkých shopech a zjistíte, že to až takový rozdíl není a že i tam zamítají opakovaně (tímto zdravím Tmobile.cz, který mi zamítl 4x telefon i přesto, že jsem měl z autorizovaného servisu (českého) vyjádření, že se jedná o chybu z výroby a musel jsem dělat nadpozemský kravál na pobočce, která za nic nemohla, protože vše zamítalo zasrané Arvato). Ano, zase tam budou psát jen ti, co pláčou. Třeba si u K24 taky spálím tlamu. Ale zatím cca 8-10 nákupů a 2 reklamace a v pohodě.
No nic, je evidetní, že malé eshopy nejsou zde v oblibě, takže se již nebudu zapojovat a myslete si a pište co chcete. Mi osobně je to docela jedno, stejně tak mi je jedno celá K24, Mall i Alza a úplně jedno mi je i mistr Petr22 (alias Petr35tisíckomentů), který vypouští přes klávesnici nesmysly o věcech o kterých ví dost evidentně hovno, ale zároveň je všeználek, bez jehož názorů by nemohl vesmír fungovat.
Tak zduř a plakejte dále nad klávesnicí
ps: ne fakt nemám krom 10 faktur, 2 reklamačních protokolů a města působení s K24 nic společné.