Stránka 3 z 6

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 05 bře 2018 09:29
od TheSalon112
Pýtať sa na skúsenosti s obchodom na fórach mi nepríde úplne našťastnejšie, nikdy nevieš kto sedí za počítačom, a kto je s kým spriahnutý / kto komu chce poškodiť

Osobne by som sa podobným NO NAME obchodom vyhol, nakupujem na alze, a keďže alza je overená, nebojím sa poslať peniaze vopred - tu by som si niečo také nedovolil

No a k cene produktov, viem, že nie každého finančná situácia je rúžová, ale občas držať sa pravidla "niesom tak bohatý, aby som kupoval lacné veci" nieje na zahodenie, potom keď produkt po pár mesiacoch odíde, a tebe to nevyreklamujú, pričom inde by vyreklamovali (Alze napr ide o dobré meno) mi úplne šetrenie nepríde

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 13 lis 2018 15:19
od ostravak_cz
TheSalon112 píše:Osobne by som sa podobným NO NAME obchodom vyhol, nakupujem na alze, a keďže alza je overená, nebojím sa poslať peniaze vopred - tu by som si niečo také nedovolil


Za NO NAME obchodem K24 stojí polský komputronik.pl, který má v polsku 139 kamenných obchodů ( https://www.komputronik.pl/storehouse/list ) a roční obrat přes 9 mld KČ (360 milionu EUR). K24 je dceřiná společnost Komputroniku (statutární orgán Wojciech Michal Buczkowski - většinový vlastník skupiny Komputronik) - https://www.komputronik.com/o-nas/spolki/

Takže tenhle NO NAME obchod má za sebou mnohem větší zázemí než 97% ostatních eshopů v ČR, bych si tak tipnul.

Ne nepracuju tam, ale rád vím od koho nakupuju a komu cpu své peníze.

Problém s reklamacema tam bude, protože díky servisu v zahraničí se 30 denní lhůty stíhají hůře. Ale buď to chci levně nebo se vším komfortem za dražší peníze. Mi více vyhovuje první možnost a holt se neposeru, když reklamace trvá o 3 dny déle.

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 13 lis 2018 15:24
od petr22
Servis v zahranici maji u stejneho vyrobku vsichni prodejci - jak v CR, tak v Polsku.

Kdyz si prectes stiznosti zakazniku, zjistis ze problemy se netykaji delky reklamace,
ale opakovaneho zamitnuti reklamace ze strany prodejce.

To nema s 30 denni zakonnou lhutou nic spolecneho, ale ma to hodne spolecneho s tim
zda prodejce je a nebo neni podvodnik, kdyz ucelove zamita opravnene reklamace ze
smyslenych duvodu.

Je nutne davat pokuty ve vysi % z rocniho zisku firmy, ne legracni pokuty ve vysi par
tisic korun. Az firma dostane pokutu ktera akcionare nebo vlastniky pripravi o 90%
rocniho zisku tak treba pochopi co delaji spatne.

Take k tomu uspesne prispiva povest nasich severnich sousedu jako paseraku, co
by prodali i vlastni babicku kdyby dostali dobrou nabidku. A fakt, ze v nasich obchodech
patri polske zbozi mnohdy do nejnizsi kvalitativni a cenove kategorie.

https://www.youtube.com/watch?v=QBu6UyzPdHA

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 13 lis 2018 16:56
od Fox_25
ostravak_cz
To co píšeš je hezký, ale co ti to pomůže když ti pošlou nefunkční a použitou věc opakovaně? Když je Komputronik tak fajn, měl by si ohlídat jak se mu česká pobočka chová.

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 13 lis 2018 17:05
od petr22
Hlavne jde o umyslne poskozeni zbozi ze strany servisu.

A jelikoz servis je v Polsku, jedna se temer urcite o zamer materske firmy.

Nepredpokladam ze vsechny negativni komentare ma na svedomi zla a neprejici
konkurence v ramci spinaveho konkurencniho boje.

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 13 lis 2018 17:20
od ITCrowd
Zajinavé, že někdo jako astravak_cz přispívá do tématu založeného rok před jeho registrací, navíc téma je již půl roku mrtvé.

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 05 pro 2018 15:30
od ostravak_cz
ITCrowd píše:Zajinavé, že někdo jako astravak_cz přispívá do tématu založeného rok před jeho registrací, navíc téma je již půl roku mrtvé.


kam a kdy přispívám je snad nějak podmíněno? Holt nejsem typ, co tráví 15 hodin denně nad diskuzemi na netu. Kdyby tě to zajímalo, tak jsem se zde dostal skrze pročítání webu vasestiznosti.cz od dtestu, kde jsem tehdy pročítal problémy, které lidi mají s malými eshopy a narazil na k24, kde nakupuju už dlouho, což bys veděl, kdybys si to přečetl celé a hlavně můj první příspěvek, kde jsem docela dost rozepsal, např. i o tom, že tam dělá/dělalo několik lidí, které jsem potkával na reklamačním oddělení ve staré Alfě (myslím že zrovna zde by něco lidem mohla říkat alfa.cz nebo lip alfacomp.cz). Stará alfa=alfa před převzetím TSB. Nebo máš do diskuze něco věcného?

petr22 píše:Hlavne jde o umyslne poskozeni zbozi ze strany servisu.
A jelikoz servis je v Polsku, jedna se temer urcite o zamer materske firmy.


jako, že tam mají někoho, kdo záměrně ničí zboží jo? :-D tak hlavně že máš jasno :clap: a díval ses třeba někdy na negativní komentáře u alzy, mallu, czc atd? To na alze by museli mít celou četu "ničitelů" :-D Potom je třeba, krom těch 10 negativních komentů, přečíst i těch 10000 pozitivních na heurece třeba. Čekám, že napíšeš, že si to na heureku píšou sami :lol: :thumbup: Opravdu číst komenty některých lidí je pobaveníčko. Občas vylez mezi lidi do reality, protože soudě dle 35 tisíc komentářů asi neděláš nic jiného než že sedíš a čumíš do monitoru doma na prdeli.

No nic, počtení hezké. Nakupujte si kde chcete. Jen jsem chtěl upozornit na to, že na internet se chodí všichni vybrečet, ale málokdo umí napsat něco pozitivního. Stačí si přečíst problémy lidí, kteří nakupovali nebo reklamovali na Mallu, Alze, a jiných velkých shopech a zjistíte, že to až takový rozdíl není a že i tam zamítají opakovaně (tímto zdravím Tmobile.cz, který mi zamítl 4x telefon i přesto, že jsem měl z autorizovaného servisu (českého) vyjádření, že se jedná o chybu z výroby a musel jsem dělat nadpozemský kravál na pobočce, která za nic nemohla, protože vše zamítalo zasrané Arvato). Ano, zase tam budou psát jen ti, co pláčou. Třeba si u K24 taky spálím tlamu. Ale zatím cca 8-10 nákupů a 2 reklamace a v pohodě.

No nic, je evidetní, že malé eshopy nejsou zde v oblibě, takže se již nebudu zapojovat a myslete si a pište co chcete. Mi osobně je to docela jedno, stejně tak mi je jedno celá K24, Mall i Alza a úplně jedno mi je i mistr Petr22 (alias Petr35tisíckomentů), který vypouští přes klávesnici nesmysly o věcech o kterých ví dost evidentně hovno, ale zároveň je všeználek, bez jehož názorů by nemohl vesmír fungovat.

Tak zduř a plakejte dále nad klávesnicí

ps: ne fakt nemám krom 10 faktur, 2 reklamačních protokolů a města působení s K24 nic společné.

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 31 led 2022 16:04
od pcmaker
Minulý měsíc jsem reklamoval SSD Patriot 250GB, protože mu začaly naskakovat vadné bloky, které už nedokázal nahradit záložními. Reklamace neuznána kvůli porušené plombě (kdo ji porušil?), takže nákup spíše nedoporučuji. Kvůli těm několika ušetřeným korunám to nestojí za to. Výdejnu mám sice kousek od bydliště, ale radši už nakupuji v Alze, kde podobné finty na zákazníky nezkoušejí.

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 31 led 2022 16:35
od Strakery
Já tam nakupuju, už 2 roky a nikdy žádný problém. Reklamaci jsem zatím neřešil.

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 31 led 2022 16:44
od Mr. Incognito
Dobrý obchod poznáš právě ve chvíli, kdy potřebuješ něco vyreklamovat.

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 31 led 2022 22:18
od petr22
Nikdy zadny problem - ale pocet reklamaci je 0 - toto se vzajemne vylucuje

Nelze tvrdit, ze nikdy zadny problem, kdyz jsi nic neresil, tudiz zadna situace kdy problem muze nastat nebyla.

To ze je dodane zbozi plne funkcni je vec vyrobce, ne prodejce. Staci se podivat na Heureku na zkusenosti s ruznymi
prekupniky z Polska a Madarska.

"Reklamace neuznána kvůli porušené plombě"

COI na ne, na smejdy, ceske soudy opakovane rozhodly ze pravni hodnota pecete, samolepky a podobnych veci je nulova.
Prodejce musi dokazat ze poruceni peceti souvisi se zavadou a na to MUSI mit posudek soudniho znalce.

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Napsal: 01 úno 2022 00:54
od Michael850
No nevím jak to mají jinde, ale tady v ČR porušení plomby je tak akorát důkaz pro technika, že se v tom někdo nějak hrabal, ale jak píše petr, samo o sobě by to nemělo mít na záruku žádný vliv, aspoň ne u nás, pokud se neprokáže, že si závadu způsobil sám majitel tím, že do toho lezl a tím se mu to povedlo nějakým způsobem zničit, což se většinou dokazuje dost těžko, pokud nejsi nějaký umělec, co s tím udělá kdo ví co.