Stránka 1 z 3

Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 13:15
od Bozan
Zdravím,

chtěl bych se poradit, jak nejlépe reklamovat můj notebook, stroj mám cca 1 rok.

Kupoval jsem ho na Alze a je to značka Asus a tak bych se chtěl zeptat, jestli ho mám reklamovat přes Alzu, nebo rovnou přes autorizovaný servis Asus ?

a také mám na mém notebooku více závad, tak jestli je tam mám vypsat úplně všechny najednou ?

Díky moc za rady a odpovědi.

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 13:22
od guest
Lepší u autorizovaného servisu, který si pro to přijede a zase ti to přiveze. Jasně že všechny, nebo to tam chceš posílat opakovaně?

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 13:58
od Deny18
Pokud nemáš prodejnu Alza zrovna nějak daleko, tak tam raději zajdi a osobně ho reklamuj. S celým vybavením a dopisem, ve kterém bude vypsán důvod reklamace a popis problémů a chyb. Bylo by zbytečné ho někam posílat, pokud máš Alzu pár metrů od domova.

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 14:02
od guest
...a Alza ho pošle do servisu, čímž se reklamace prodlouží.

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 14:04
od Deny18
Proč by ho měla posílat do servisu? Já jsem taky posílal notebook na reklamaci do Alfacompu v Ostravě a nikam mě neposlali.

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 14:08
od guest
A ty si myslíš že v e-shopu to bude někdo opravovat? TV můžeš také reklamovat v prodejně kde si ji koupil, ale prodavačka ji určitě neopraví!

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 14:12
od Deny18
Přesně! Proto jsem to poslal, aby se o opravu postarali oni. Mojí povinností jako zákazník snad není chodit někam do servisu a řešit to, od toho tu je prodejce, který buďto ten Notebook opraví (jakožto servis a prodejce zároveň - např. Alfacomp, nebo jej odešle do autorizovaného servisu). Neříkej mi, že nemám pravdu. :-)

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 14:17
od guest
Pokud jde o autorizovaný servis, tak ten si stroj odveze a pokud je reklamace uznána zase zdarma přiveze. Nikam chodit nemusíš. Krom toho se servisem můžeš komunikovat o závadách a je to jistě spolehlivější, než když ti to přebírá nějaký prodavač, který ještě nedávno prodával třeba v zelenině. Tečka. :-)

http://www.asus.as/Servis-a-podpora/

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 14:28
od d1amond
Deny18 píše:Přesně! Proto jsem to poslal, aby se o opravu postarali oni. Mojí povinností jako zákazník snad není chodit někam do servisu a řešit to, od toho tu je prodejce, který buďto ten Notebook opraví (jakožto servis a prodejce zároveň - např. Alfacomp, nebo jej odešle do autorizovaného servisu). Neříkej mi, že nemám pravdu. :-)


Obchod se bude držet jen vyjádření servisu. Jak jsem psal, všechny autorizované servisy mají dnes zdarma svoz, takže, ač je to s podivem, ani nemusí vytáhnout paty z domu ;) A to že o této variantě, jakožto spotřebitel nevíš, je jen Tvoje hl...
A věř mi, že Alfacomp maximálně nalepil na krabici cedulku a poslal to dál.

Samozřejmě Tvé právo na reklamaci u prodejce nikdo neupírá, jen mi to přijde jako zbytečný mezikrok. Navíc přímo do servisu si můžu sám zavolat a optat se, jak to s opravou vypadá. Když zavolám prodejci, řeknou mi akorát, že čekají na vyjádření servisu a víc je to nezajímá, pokud to není před koncem 30 denní lhůty.

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 14:43
od OlikCZ
Kdyz to poslu do servisu, tak je vetsi sance, ze to do tech 30 dnu stihnou a mi nebudou vraceny penize, coz ?

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 05 říj 2014 14:46
od d1amond
Když servis vyhodnotí závadu jako neodstranitelnou, vybídne prodejce k vrácení peněz nebo vymění sám za nový kus.
A i kdyby to šlo přes obchod, tak si dnes nikdo nedovolí nestihnout tu 30 denní lhůtu, na to si dávají dobrý pozor.

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Napsal: 06 říj 2014 00:37
od Bozan
Dobře, díky moc, nejspíš to teda provedu přes Asus servis :) .. a myslíte, že jezdí normálně po celé republice ?

Díky za odpověď.