Stránka 1 z 3
Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 13:15
od Bozan
Zdravím,
chtěl bych se poradit, jak nejlépe reklamovat můj notebook, stroj mám cca 1 rok.
Kupoval jsem ho na Alze a je to značka Asus a tak bych se chtěl zeptat, jestli ho mám reklamovat přes Alzu, nebo rovnou přes autorizovaný servis Asus ?
a také mám na mém notebooku více závad, tak jestli je tam mám vypsat úplně všechny najednou ?
Díky moc za rady a odpovědi.
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 13:22
od guest
Lepší u autorizovaného servisu, který si pro to přijede a zase ti to přiveze. Jasně že všechny, nebo to tam chceš posílat opakovaně?
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 13:58
od Deny18
Pokud nemáš prodejnu Alza zrovna nějak daleko, tak tam raději zajdi a osobně ho reklamuj. S celým vybavením a dopisem, ve kterém bude vypsán důvod reklamace a popis problémů a chyb. Bylo by zbytečné ho někam posílat, pokud máš Alzu pár metrů od domova.
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 14:02
od guest
...a Alza ho pošle do servisu, čímž se reklamace prodlouží.
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 14:04
od Deny18
Proč by ho měla posílat do servisu? Já jsem taky posílal notebook na reklamaci do Alfacompu v Ostravě a nikam mě neposlali.
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 14:08
od guest
A ty si myslíš že v e-shopu to bude někdo opravovat? TV můžeš také reklamovat v prodejně kde si ji koupil, ale prodavačka ji určitě neopraví!
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 14:12
od Deny18
Přesně! Proto jsem to poslal, aby se o opravu postarali oni. Mojí povinností jako zákazník snad není chodit někam do servisu a řešit to, od toho tu je prodejce, který buďto ten Notebook opraví (jakožto servis a prodejce zároveň - např. Alfacomp, nebo jej odešle do autorizovaného servisu). Neříkej mi, že nemám pravdu.
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 14:17
od guest
Pokud jde o autorizovaný servis, tak ten si stroj odveze a pokud je reklamace uznána zase zdarma přiveze. Nikam chodit nemusíš. Krom toho se servisem můžeš komunikovat o závadách a je to jistě spolehlivější, než když ti to přebírá nějaký prodavač, který ještě nedávno prodával třeba v zelenině. Tečka.
http://www.asus.as/Servis-a-podpora/
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 14:28
od d1amond
Deny18 píše:Přesně! Proto jsem to poslal, aby se o opravu postarali oni. Mojí povinností jako zákazník snad není chodit někam do servisu a řešit to, od toho tu je prodejce, který buďto ten Notebook opraví (jakožto servis a prodejce zároveň - např. Alfacomp, nebo jej odešle do autorizovaného servisu). Neříkej mi, že nemám pravdu.
Obchod se bude držet jen vyjádření servisu. Jak jsem psal, všechny autorizované servisy mají dnes zdarma svoz, takže, ač je to s podivem, ani nemusí vytáhnout paty z domu
A to že o této variantě, jakožto spotřebitel nevíš, je jen Tvoje hl...
A věř mi, že Alfacomp maximálně nalepil na krabici cedulku a poslal to dál.
Samozřejmě Tvé právo na reklamaci u prodejce nikdo neupírá, jen mi to přijde jako zbytečný mezikrok. Navíc přímo do servisu si můžu sám zavolat a optat se, jak to s opravou vypadá. Když zavolám prodejci, řeknou mi akorát, že čekají na vyjádření servisu a víc je to nezajímá, pokud to není před koncem 30 denní lhůty.
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 14:43
od OlikCZ
Kdyz to poslu do servisu, tak je vetsi sance, ze to do tech 30 dnu stihnou a mi nebudou vraceny penize, coz ?
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 05 říj 2014 14:46
od d1amond
Když servis vyhodnotí závadu jako neodstranitelnou, vybídne prodejce k vrácení peněz nebo vymění sám za nový kus.
A i kdyby to šlo přes obchod, tak si dnes nikdo nedovolí nestihnout tu 30 denní lhůtu, na to si dávají dobrý pozor.
Re: Pomoc s reklamací prosím.
Napsal: 06 říj 2014 00:37
od Bozan
Dobře, díky moc, nejspíš to teda provedu přes Asus servis :) .. a myslíte, že jezdí normálně po celé republice ?
Díky za odpověď.