Stránka 1 z 1

Je bílý flek na LCD jeho vlastnost a důvod k zamítnutí rekl

Napsal: 08 zář 2014 20:01
od Peťa
Zdravím,

stala se mi nepříjemná věc a to sice to, že se mi na televizi vytvořil bílý flek. Flek není nikterak velký, ale ruší při sledování. Jedná se o televizi Philips, která nebyla vůbec levná. TV jsem tedy reklamoval u prodejce, který závadu uznal a poslal do servisu. TV se ze servisu vrátila, ale flek zůstal a to na stejném místě. V protokolu napsáno, že byly vyměněny vadné díly LCD. Prodejce opět uznal, že flek zůstal a doporučil odvést přímo do servisu a věc probrat s tamním technikem, a nebo že to tam pošle on, ale výsledek bude pravděpodobně stejný jako teď. Vzhledem k tomu, že servis máme ve stejném městě, navštívili jsme tedy přímo servis. No s techniky tam to byla dlouhá debata plná nesmyslných argumentů a příměrů z jejich strany, které vůbec nemají co společného se zákony, které u nás platí. Namátkou ať se nediví, že to není perfektní, že technik si teď koupil auto a cosi tam chrastí a taky mu neuznali reklamaci. No toto mě fakt rozpálilo :D A vůbec mazácké chování techniků by vydalo na celý příběh.
TV tedy nakonec opět převzali se stejnou závadou a na tom, že flek tam je, jsme se nakonec všichni shodli. Podle protokolu ostatně už údajně vyměnili LCD, takže chybu tam nějakou museli vidět, jinak by přece neplýtvali penězi. Technici se však oháněli i tím, že je to vlastnost LCD a tudíž není důvod k reklmaci (zajímavé, že předtím vyměnili údajně LCD panel kvůli tomu stejnému problému). Nejhorší na celé věci je to, že flek byl přesně ve stejném místě, takže to u mě budí dojem, že LCD vůbec nevyměnili. Kdyby byl flek alespoň jinde, nebo jich bylo více, ale takto těžko uvěřit. Nevím, proč lžou. Vypadá to, že se pokusili ušetřit peníze tím, že mi prostě opravu neprovedou a já dám pokoj. Jeden z techniků také poměrně rychle nabídl opětovnou výměnu LCD, po které bude určitě vše ok, na což druhý reagoval, že jim to centrála neuzná a budou to platit, ale první řekl, že to vymění. No opět to budilo dojem, že reálně půjde teprve o první výměnu LCD.

Můj dotaz zní: je bílý flek, který tam navíc nebyl odzačátku, vlastnost LCD?
A zadruhé: jaký postup byste dále volili, pokud druhá oprava opět nepomůže? Já jsem pro znalecký posudek. Předtím bych to však zkusil ještě řešit se zastoupením Philips pro ČR přes facebook, což někdy bývá slušná páka a věci se pak dávají do pohybu správným směrem.

Reklamoval jsem už poměrně dost elektroniky a vždy to proběhlo v pohodě. Tak jsem překvapený, z toho co vše jsem se dnes dozvěděl a jak je také možné jednat se zákazníkem.

Re: Je bílý flek na LCD jeho vlastnost a důvod k zamítnutí r

Napsal: 08 zář 2014 20:06
od wattmetr
O vlastnost nejde, je to vada a Tvůj nápad s řešením přes zastoupení Philips ČR není k zahození ;)

Re: Je bílý flek na LCD jeho vlastnost a důvod k zamítnutí r

Napsal: 08 zář 2014 20:12
od Peťa
OK. Akorát nevím, zda to se zastoupením řešit hned, nebo jim dat druhou šanci v plném rozsahu. Technici se samozřejmě také oháněli řešením přes centrálu, kde to na 100% nauznají. No postrašení jim nevyšlo.
Já myslím, že pokud jsou to normální lidé, tak LCD teď už opravdu vymění, nebo i vymění podruhé, pokud přistoupíme na to, že i první výměna se neodehrála pouze na papíře a bude to v pohodě. Proto bych to se zastoupením řešil, až se ukáže, že v servisu není možné dosáhnout dohody.