Stránka 1 z 1

Okamžité vrácení zboží na pobočce  Vyřešeno

Napsal: 15 srp 2014 02:38
od -Vasty-
Zdravím , včera jsem si obědnal zboží na ALZA.cz a o půlnoci jsem našel jednu věc kterou bych chtěl radši než tu co sem si obědnal ... Respektive obědnal sem noťas s příslušenstvím včetně neoprenoveho pouzdra a teď sem si našel baťoh kterej bych chtěl radši než to pouzdro . Šlo by to udělat tak že bych tečh obědnal baťoh a večer až bych se stavoval na pobočku ALZY tak bych si převzal zboží a obratem bych jim zase vrátil to pouzdro aniž bych musel posílat nějakou žádost nebo něco podobného ? Na pobočku to nemám nejblíž takže když zítra zrovna půjdu okolo tak že by se to vyřídilo hned a nemusel bych tam chodit třeba za 10 dnů . Děkuji

--- Doplnění předchozího příspěvku (15 Srp 2014 02:42) ---

Už je to vyřešené .. nečekal jsem že ALZA odpoví v nočních hodinách tak rychle ... pro ty kdo by měli stejný problém do budoucna sem dávám odpověď od alzy .... bylo my to jasné že to tak bude ale trochu mě zmátlo čtení oficiálních obchodních podmínek - """Dovolte, abychom Vás informovali, že vrácení či výměna zboží do 14 dnů je možná pokud zboží máte pořízené jako fyzická osoba. U vraceného zboží je třeba, aby bylo kompletní, v původním stavu a řádně zabalené. Po té, když nebude problém, jsme schopni Vám vystavit dobropis a hotovost můžete uplatnit u dalšího nákupu nebo si nechat poslat na účet. Se zbožím se dostavte osobně na jakoukoliv naší pobočku, anebo jej zašlete na adresu: Do Čertous 2759/4, Praha 9 - Horní Počernice, 193 00 s fakturou a s průvodním dopisem, do kterého uveďte, že se jedná o odstoupení od kupní smlouvy v rámci 14-ti dnů."""