Reklamace - podmínky

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvekod petr22 » 09 úno 2014 16:02

Obecne je to ekvivalent "lhuty na vyzkouseni", tak jak to maji treba v USA, kdy zakaznik dostane zkusebni kus, a kdyz je spokojen tak teprve potom dostane nove baleni a nebo vrati ten zkusebni a dostane zpet penize. U notebooku je to v podstate to same jako vraceni do 14 dnu bez udani duvodu pri koupi po netu.

V kazdem pripade na tom notebooku by nemela byt na krytech pameti a disku a sroubech drzicich klavesnici zadna ochrana, u nekterych notebooku staci cvaknout jednim zacvakem a vypadne cely spodni kryt a je pristup uplne ke vsemu.

Zpusob reklamace pak uz zalezi jen na zakaznikovi - take mozno reklamovat primo v autorizovanem servisu, nektere dokonce pro notebook poslou zasilkovku a nechteji ani aby v nem byl disk.

Reklama

  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1517
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti