Zdravím,rád bych se zeptal na pár věcí ohledně podmínek reklamace Notebooku - czc.cz * Asus
Poruším záruku tím že :
Otevřu notebook a vložím do volného slotu pamět ram?
Vyndám mechaniku a vložím šuplik+HDD / a na místo HDD dám SSD?
Když bude viditelná závada z krytu,padá záruka i na HW?
Předem děkuji za odpovědi.
Reklamace - podmínky
Reklamace - podmínky
Když něco nejde silou použij na to větší sílu.
- Tomasb98
- Level 4
- Příspěvky: 1012
- Registrován: červen 13
- Bydliště: Hradec Králové
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Reklamace - podmínky
Nevím ale myslím že bude nejlepší se zeptat přímo někoho z czc přes mail a ten ti to řekne na 100% jak to je.
Re: Reklamace - podmínky
Vymenou pameti, mechaniky a klavesnice se zcela urcite neporusi zaruka u HP. Lenova a Fujitsu Siemens. Melo by to byt podobne.
Re: Reklamace - podmínky
Z veřejných obchodních a veřejných reklamačních podmínek czc s.r.o. lze jednoduše usoudit... Výrobek, který zakoupíš od distributora czc.cz, nelze rozebírat, otevírat a jiným způsobem poškozovat jeho obsah bez toho, aby zaniklo tvoje reklamační právo.
Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
- je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením
(http://www.czc.cz/reklamace-new/clanek)
Pamatujte, že od roku 2014 je prodávající povinnen při přijetí reklamace a jejího vyřízení vyplatit Vám plnou kupní cenu za poškozený výrobek, pokud ho kupující o vyplacení požádá. Většina prodávajících toto odmítá, nicméně prodávající nemá právo popírat své povinnosti a zároveň nemá právo popírat Vaše práva o ochraně spotřebitele.
Doporučuji zakoupit ÚZ reklamačního řádu. NA czc.cz mají nepravdivé informace a neaktuální k roku 2014, kdy bylo hned několik věcí v reklamačním řádu pozměněno.
Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
- je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením
(http://www.czc.cz/reklamace-new/clanek)
Pamatujte, že od roku 2014 je prodávající povinnen při přijetí reklamace a jejího vyřízení vyplatit Vám plnou kupní cenu za poškozený výrobek, pokud ho kupující o vyplacení požádá. Většina prodávajících toto odmítá, nicméně prodávající nemá právo popírat své povinnosti a zároveň nemá právo popírat Vaše práva o ochraně spotřebitele.
Doporučuji zakoupit ÚZ reklamačního řádu. NA czc.cz mají nepravdivé informace a neaktuální k roku 2014, kdy bylo hned několik věcí v reklamačním řádu pozměněno.
Re: Reklamace - podmínky
"Pamatujte, že od roku 2014 je prodávající povinnen při přijetí reklamace a jejího vyřízení vyplatit Vám plnou kupní cenu za poškozený výrobek, pokud ho kupující o vyplacení požádá."
Toto v zakone neni a CZC to ma na webu spravne.
Toto v zakone neni a CZC to ma na webu spravne.
Re: Reklamace - podmínky
Četl si nové zákony z 1.2014? Prodejce má za povinost vyplatit kupní cenu reklamovaného produktu, pokud reklamaci příjme a kupujcí o vrácení peněz dá na vědomí.
Re: Reklamace - podmínky
Prosím o znění a číslo příslušného paragrafu OZ.
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...
-
- Pohlaví:
Re: Reklamace - podmínky
To Tukan zbytečné debaty. Najdi to v zákoně a vypíchni zde.
http://www.zakonyprolidi.cz/cs/1992-634
http://www.czc.cz/reklamace-new/clanek
http://www.zakonyprolidi.cz/cs/1992-634
http://www.czc.cz/reklamace-new/clanek
Re: Reklamace - podmínky
Nevim ktery vykladac zakonu tohle tvrdi, ale ve skutecnosti rika zakon toto (v obou pripadech musi byt uznana reklamace!):
Nepodstatne poruseni smlovy = oprava, vymena nebo sleva, vraceni pouze v pripade ze nebude reklamace vyrizena do 30 dnu
Podstatne poruseni smlouvy - oprava, vymena, sleva nebo vraceni penez
Prodavajici samozrejmne postupuje dle zakona, kdyz nekdo bude pozadovat vraceni penez jen proto ze to cetl nekde na netu tak neuspeje.
CZC.CZ to ma na webu uvedeno spravne, zadne automaticke vraceni penez pri prijmu reklamace neexistuje.
Vsechny komponenty co jsem jmenoval jsou vyrobcem uznavany jako uzivatelsky vymenne dily, reklamace take muze probihat tak ze zakaznik dostane postou novy dil a posle zpet vadny.
Nepodstatne poruseni smlovy = oprava, vymena nebo sleva, vraceni pouze v pripade ze nebude reklamace vyrizena do 30 dnu
Podstatne poruseni smlouvy - oprava, vymena, sleva nebo vraceni penez
Prodavajici samozrejmne postupuje dle zakona, kdyz nekdo bude pozadovat vraceni penez jen proto ze to cetl nekde na netu tak neuspeje.
CZC.CZ to ma na webu uvedeno spravne, zadne automaticke vraceni penez pri prijmu reklamace neexistuje.
Vsechny komponenty co jsem jmenoval jsou vyrobcem uznavany jako uzivatelsky vymenne dily, reklamace take muze probihat tak ze zakaznik dostane postou novy dil a posle zpet vadny.
Re: Reklamace - podmínky
Omlouvám se za zbytečné rozvádění debaty.
''Výhradu zpětné koupě – smluvní strany si mohou vyhradit ujednání o zpětné koupi (nevyžaduje se písemná forma). Kupující vrátí prodávajícímu věc v nezhoršeném stavu a prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu. Dosud tak mohli učinit pouze v případě věcí movitých, nově i na nemovitosti.''
Zdroj: http://www.podnikatel.cz/clanky/kupni-s ... -zakoniku/
''Výhradu zpětné koupě – smluvní strany si mohou vyhradit ujednání o zpětné koupi (nevyžaduje se písemná forma). Kupující vrátí prodávajícímu věc v nezhoršeném stavu a prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu. Dosud tak mohli učinit pouze v případě věcí movitých, nově i na nemovitosti.''
Zdroj: http://www.podnikatel.cz/clanky/kupni-s ... -zakoniku/
Re: Reklamace - podmínky
To ale nijak nesouvisi s reklamaci.
A zadny obchodnik ktery je trochu pri smyslech na to nepristoupi, aby se mu obratem vratilo jeho prodane zbozi az majitele omrzi.
A zadny obchodnik ktery je trochu pri smyslech na to nepristoupi, aby se mu obratem vratilo jeho prodane zbozi az majitele omrzi.
-
- Pohlaví:
Re: Reklamace - podmínky
Vždyť je to celé pitomost. Zboží které se používá třeba jenom týden má zhoršený stav a takové zboží by solidní obchodník potom nemohl prodat za původní cenu!
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3
- 1981
-
od ITCrowd
Zobrazit poslední příspěvek
15 kvě 2023 09:19
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host