Stránka 1 z 2

Jak mám dál postupovat s reklamací opakované závady ntb?

Napsal: 14 pro 2013 15:10
od lin
Dne 16.10.2013 jsem u hp market zakoupil notebook HP ProBook 450 G1. Notebook byl kupován na IČO. 29.11.2013 jsem dal notebook restartovat, abych předootoval z Win do Ubuntu, viz. toto téma. 2.12.2013 jsem notebook odnesl do servisu. Jak se ukázalo, tak odešla základovka. Po výměně za novou notebook neprošel v servise výstupním testem, pro to byla objednána znovu nová. Po opětovné výměně to už bylo v pohodě. 11.12.2013 v odpoledních hodinách jsem si byl notebook vyzvednout. Až do dnes se jevilo, že je vše v pořádku (vydržel několik restartů i přebootování). Před několika okamžiky se stalo to, co před 14 dny. Dám notebook restartovat a už nenaběhne. Jelikož notebook potřebuji k práci a škole, reklamace jsou pro mě dosti nepříjemné. Myslíte, že bych u prodejce měl teoretickou šanci na nové zboží, nebo vrácení peněz? Tohle mi nepřijde jako normální fungování téměř nového notebooku. Všem děkuji za názory.

Re: Další postup?

Napsal: 14 pro 2013 15:17
od wattmetr
Pokud jsi ntb kupoval na IČ, pak je záruka smluvní. Jestli máš nějako kupní smlouvu, koukni do ní, popř. prostuduj obchodní podmínky, ale pozor, PRODEJ PODLE OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU, ne podle občanského! Pokud nikde nenajdeš nic, co by hovořilo v Tvůj prospěch (např stanovení délky záruky pro podnikatele - prodej na IČ), může se stát, že máš smolíka a nikdo se s tebou nebude chtít moc bavit!

Re: Další postup?

Napsal: 14 pro 2013 18:33
od lin
Což o to, záruka je 12 měsíců. Ale rád bych bto vyřešil jinak než reklamací. Po případě, jak je to s možností odstoupení od kupní smlouvy po 3 stejných opravách? Na toto nárok je?

Re: Další postup?

Napsal: 14 pro 2013 18:42
od MadMax22
Po 3 stejných nebo 4 různých, které zamezují používání máš nárok na odstoupení od smlouvy :)

Re: Další postup?

Napsal: 14 pro 2013 18:53
od petr22
Obavam se, ze nema.

Budto se s prodejcem dohodne, nebo bude muset postupovat podle platneho zakona, ktery v tomto pripade urcuje opravu, protoze je proveditelna.

Zavada muze mit nekolik pricin - treba opakovanou montaz pouzitych (pravdepodobne vadnych) zakladnich desek, pripadne to muze zpusobovat i zdroj.

Re: Další postup?

Napsal: 14 pro 2013 18:56
od MadMax22
Opravu ano, ale pokud bude oprava 3x stejná tak může od smlouvy odstoupit mám ten pocit :) ale hádat se nehodlám :) lepší by bylo zkusit se s prodejcem domluvit ;-)

Re: Další postup?

Napsal: 14 pro 2013 18:58
od petr22
V tuhle chvili je jeho nevyhoda v tom, ze to koupil na firmu. Tedy nema narok na nic, co je v obcanskem zakoniku. Zalzi na tom, co je v kupni smlouve.

Re: Další postup?

Napsal: 14 pro 2013 19:03
od MadMax22
Měl bych začít pořádně číst :) trochu sem přeskočil řádky, moje chyba ;)

Re: Další postup?

Napsal: 14 pro 2013 19:07
od petr22
Jeste me napada - neni ve slotu strcena SD karta?

Nekolik HPcek nam delalo presne tohle, kdyz tam byla strcena karta a notebook se z ni pokousel bootovat.

Re: Jak mám dál postupovat s reklamací opakované závady ntb?

Napsal: 14 pro 2013 19:46
od lin
SD karta, flash disk a DVD, nic z toho v ntb není.

Re: Jak mám dál postupovat s reklamací opakované závady ntb?

Napsal: 14 pro 2013 19:53
od petr22

Re: Jak mám dál postupovat s reklamací opakované závady ntb?

Napsal: 14 pro 2013 20:34
od lin
Num lk problikne jen jednou při startu a caps lock si bliká vesele dál asi do nekonečna.