Stránka 1 z 1

Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Napsal: 15 říj 2013 16:29
od Fílek
Před cca půl rokem jsem si kupoval nová sluchátka, po zkušenosti s maloobchodem, kde jsem ušetřil pár desetikorun, které jsem potom několikrát prodělal na poštovném při reklamaci, jsem se rozhodl koupit je z většího obchodu. Rozhodl jsem se pro Alzu.
Přišel problém. Mikrofon šel potichu. Odvezl jsem sluchátka na nejbližší pobočku (ČB). ALE, není to pobočka se skladem, kde by mi pravděpodobně měli dát nový kus, takže sluchátka šla do Prahy. Po měsíci jsem byl vyzván k vyzvednutí.
Způsob opravy byl udán jako výměna. U výměny bych chápal za nová sluchátka. V balení chyběla brožurka se sériovým číslem, na sluchátkách je zřejmě přelepené sériové číslo. Sluchátka rozhodně nejsou nová, ale ani moje stará. S nějvětší pravděpodobností jsem dostal uplně cizí sluchátka.
Závada sice byla odstraněna, ale mají právo na to, mi dát produkt v daleko horším stavu (vzhledově, ne funkčně) než můj původní?
Navíc, na krabici je nálepka s popisem závady "Nehrá ani jedno sluchátko + z jedného sluchátka odpadol náušník", což mi nepřijde jako můj popis problému "nízká hlasitost mikrofonu"
Fotky
► Zobrazit spoiler


Můžu s tím něco udělat, respektive má cenu s tím něco dělat?

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Napsal: 15 říj 2013 16:31
od tux
To zblbli a poslali ti špatný, někdo se teď pravděpodobně raduje z tvejch novejch sluchátek.
Jestli chceš nový tak je kontaktuj, oni ti řeknou určitě víc informací než my tady.

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Napsal: 15 říj 2013 17:29
od Speed_dead
Já jsem měl kdysi podobný problém - mikrofon nešel vůbec. Přišel jsem na to hned po vybalení doma. Přinesl jsem je na hlavní pobočku v Holešovicích a trvalo to měsíc, než mě je vrátili. Opravený.

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Napsal: 15 říj 2013 17:33
od wattmetr
A to je přesně podle Občanského zákoníku a Reklamačních podmínek! Bohužel je to tak a my to nezvrátíme :-(

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Napsal: 15 říj 2013 17:35
od Fílek
Sice opravený, ale ne cizí :) Zkusil jsem jim tam napsat, uvidim co mi řeknou. Že se jim kvůli sluchátkům za 1100 tohle vyplatí, že mi rovnou nedali nový..

EDIT: Tak je sice pěkný, že mi odepsali v takovouhle nepracovní hodinu, ale jak je pro mě ta odpověď hodnotná - to to rovnou mohl nechat abych měl odpověď až zítra :)
Vážený pane,
velice mě mrzí komplikace, která se projevila níže popsaným způsobem. Vaši stížnost tímto předávám na příslušné oddělení, které ji samozřejmě prověří a zajistí případně co nejrychlejší nápravu.
O návrhu dalšího postupu se budeme snažit informovat Vás co možná nejdříve.

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Napsal: 15 říj 2013 17:38
od wattmetr
Nedají - viz Reklamační řád a Občanský zákoník!
PS: buď rád, že se s tím vůbec zabývají :P

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Napsal: 15 říj 2013 17:46
od Fílek
I když ne nové, tak je mi prostě nepříjemný mít na hlavě sluchátka, který očividně nejsou moje a měl je x hodin na hlavě někdo jinej s jeho mastnejma vlasama.. i tak, za moje peníze bych rád mojí věc, když ne mojí, tak vyměněnou ale rozhodně ne cizí a poškozenou! Na to bych snad právo měl mít.
Jsem rád, že je s nimi alespoň rozumná komunikace, pán mě hned v dalším e-mailu požádal o číslo reklamace, které jsem v zápalu zapomněl poslat.

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Napsal: 15 říj 2013 17:51
od zeus
Zpusob vyreseni reklamace neodporuje Obcanskemu zakoniku, takze vsechno dalsi je jen jejich dobra vule. Ber na to ohled pri dalsi komunikaci s nimi.

Re: Reklamace u Alzy - jak se zachovat?

Napsal: 15 říj 2013 17:58
od petr22
Pravo na to ale nemas - reklamaci je mozne resit vymenou za pouzity kus, nesmi mit ale zadne vady.

Servis takhle vymenuje bezne zakladni desky, nejsou nove, maximalne repasovane od vyrobce.

Nicmene bych chapal, ze aspon sundaji ty nalepky co tam nepatri.... uvidis co ti reknou