Přišel problém. Mikrofon šel potichu. Odvezl jsem sluchátka na nejbližší pobočku (ČB). ALE, není to pobočka se skladem, kde by mi pravděpodobně měli dát nový kus, takže sluchátka šla do Prahy. Po měsíci jsem byl vyzván k vyzvednutí.
Způsob opravy byl udán jako výměna. U výměny bych chápal za nová sluchátka. V balení chyběla brožurka se sériovým číslem, na sluchátkách je zřejmě přelepené sériové číslo. Sluchátka rozhodně nejsou nová, ale ani moje stará. S nějvětší pravděpodobností jsem dostal uplně cizí sluchátka.
Závada sice byla odstraněna, ale mají právo na to, mi dát produkt v daleko horším stavu (vzhledově, ne funkčně) než můj původní?
Navíc, na krabici je nálepka s popisem závady "Nehrá ani jedno sluchátko + z jedného sluchátka odpadol náušník", což mi nepřijde jako můj popis problému "nízká hlasitost mikrofonu"
Fotky
► Zobrazit spoiler
Můžu s tím něco udělat, respektive má cenu s tím něco dělat?