Jak v Excelu upravit tabulku na nákup/prodej?

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

Zamčeno
Uživatelský avatar
Peťa
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2123
Registrován: 11 dub 2010 15:16

Jak v Excelu upravit tabulku na nákup/prodej?

Příspěvek od Peťa »

Ahoj,

rád bych vás požádal o pomoc s excelovskou tabulkou, jejíž vzorek přikládám.
Do tabulky vždy uvedu balík různých koupených položek, celkovou kupní cenu balíku, postupně sčítám prodejní ceny a následně je automaticky dopočítáván zisk.
Potřeboval bych pomoci se sekcí "položky prodej." Tam postupně uvádím, kolik a jakých pložek se zatím prodalo a až je prodáno vše, podbarvím to zeleně.
Právě ruční vypisování pokaždé, když se něco prodá je otravné a při více položkách v balíku i nepřehledné.
Poradíte prosím, jak to udělat lépe? Napadá mě, jestli třeba udělat nějaký rozbalovací seznam, kde by se vždy jen naklikalo kolik a čeho je právě prodáno. Ale nevím, co by bylo ideální a jak to provést.
Zamčeno

Zpět na „Kancelářské balíky“