Zdravím,
rozhodl jsem se, že kvůli vadě půjdu reklamovat myš. Jenomže nemůžu najít fakturu. Myš už jsem jednou reklamoval a mám od toho reklamační list, který obsahuje vše, co je na faktuře poznamenané. Myslíte, že mi reklamaci uznají, když jim ukáži pouze ten reklamační list?
Reklamace produktu bez faktury
Moderátor: Mods_senior
Reklamace produktu bez faktury
CPU: AMD Ryzen 5 5600x, Cooling: NZXT Kraken x63, 2x NZXT Aer RGB 2 120mm, MB: Asus ROG Strix B550 - A Gaming, RAM: 4x Corsair Vengeance RGB PRO 8GB, GPU: Gigabyte Vision RTX 3060Ti, Storage: Samsung SSD 980 250GB, Samsung SSD 980 1TB, PSU: Asus ROG Strix W650, Case: NZXT H510i
-
d1amond
- člen HW spec týmu
- Příspěvky: 16119
- Registrován: 26 kvě 2008 10:14
- Bydliště: České Budějovice
Re: Reklamace produktu bez faktury
Měli by. Ale samozřejmě pokud by se cukli, je Tvou povinností předložit doklad o koupi. Pokud je to férový prodejce, reklamační protokol mu postačí.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Re: Reklamace produktu bez faktury
K reklamaci dokonce nepotřebujete ani originál dokladu o koupi. Prokázat, že jste u prodejce věc koupili, můžete i jinak – posloužit může třeba výpis z účtu při platbě převodem nebo kartou, originální obal, specifičnost zboží, pokud ho nikdo jiný neprodává, nebo v krajní situaci i výpověď svědka.
Zdroj: http://www.penize.cz/reklamace/298958-r ... otrebitele
Zdroj: http://www.penize.cz/reklamace/298958-r ... otrebitele
Na Google je toho víc než seriály zdarma 
Re: Reklamace produktu bez faktury
Díky za odpovědi. Myš jsem kupoval u CZC.
CPU: AMD Ryzen 5 5600x, Cooling: NZXT Kraken x63, 2x NZXT Aer RGB 2 120mm, MB: Asus ROG Strix B550 - A Gaming, RAM: 4x Corsair Vengeance RGB PRO 8GB, GPU: Gigabyte Vision RTX 3060Ti, Storage: Samsung SSD 980 250GB, Samsung SSD 980 1TB, PSU: Asus ROG Strix W650, Case: NZXT H510i
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek

