Problém se zamrznutím počítače.

...

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
SwifJan
nováček

Problém se zamrznutím počítače.

Příspěvek od SwifJan »

Prosím o radu,seká se mi počítač a musím jej i několikrát během serfování restartovat.Někdo mi poradil,že ho mám přeplněný poštou.Bylo ji tam opravdu hodně,tak jsem ji smazal,ale nepomohlo to.Mám Windows 2000 XP Profesionál.Ale jsem laik,tak pokud mi někdo poradí,tak pokud možno "po lopatě"jak se říká.Díky Jan
marcucci
Level 3
Level 3
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marcucci »

A mas teda Win 2000 nebo Win XP prof? A na viry a jiny smejd jsi PC testoval? Najdi si uzivatele Mijaja,koukni mu do podpisu a tam najdes vse potrebne i s navody (doporucuju je opravdu cist). Projed si tim kompa a pak sem dej vysledky. (ja bych se zabyval hlavne Avira Antivirem,Firewallem (Kerio),Ccleaner,Spybot,PcOnPoint a HiJackThis)
AsusP5B,C2D E6400 2,13@3,0GHz,OCZ OpsEd 667@800Mhz 3×1GB, 250GB Maxtor+4×500GB WD,nVidia8800GTX,SB X-Fi ProGamerFatality,Samsung 22"LCD,Logitech 5.1 Z5500,2×DVD+RW,NZXT Apollo,Corsair 520W,LogitechG5+G7,Vista64bitUltimate+XP32bitHome+LinuxSuse64bit
exnerkuba
Level 1.5
Level 1.5

Příspěvek od exnerkuba »

dřív sem měl stejný problém. jak se to sekání projevuje? zamrzne ti obrazovka i s myší?(nepomůže ani ctrl+alt+delete) nebo můžeš hejbat s myší? trochu to rozepiš
Pic
Guru Level 13
Guru Level 13

Příspěvek od Pic »

Uvádíš málo informací. Popiš složení počítače, instalovaný systém a při čem PC padá a případně co se při chybě vypíše na monitoru. Pak lze lépe usuzovat, kde je problém. Takhle jsou rady jen obecné. Mohou to být chyby paměti, zdroj, viry v PC atd.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
exnerkuba
Level 1.5
Level 1.5

Re: Problém se zamrznutím počítače.

Příspěvek od exnerkuba »

SwifJan píše:Někdo mi poradil,že ho mám přeplněný poštou.