Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace
Moderátor: Mods_senior
Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace
Stalo se Vám někdy, že se Vám neozve Alfacomp pomalu už druhý týden při reklamaci? 3.9. jsem jim posílal přes Českou Poštu balík (sluchátka) k reklamaci, 10.9. jsem jim napsal e-mail, kde se ptám, jestli jim to vůbec přišlo, že jsem nedostal žádnou odpověď. Uvažuju o tom, že v Pondělí tam zavolám. To snad není s něma možné. Od doby, co je s T.S Bohemia je to taková hrozná komunikace? Co myslíte? Jaké máte zkušenosti vy a co bych měl podle vás dělat?
Re: Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace
Reklamoval jsem dvakrát a bez problémů, ale to ještě nebylo pod nynějším majitelem.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Re: Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace
Napsal jsem jim na Facebook, pokud nebudou reagovat tak, jako nereagujou na e-mail, který je už 4 dnem starý, tak jim volám! Čekat pomalu 2 týdny je opruz!
Re: Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace
Tak jim zavolej, ne? Lepsi telefon nez nejake facebooky.
Na vyrizeni reklamace maji 30 dnu, zvlast jestli se to musi poslat dodavateli tak to nebude hned.
Na vyrizeni reklamace maji 30 dnu, zvlast jestli se to musi poslat dodavateli tak to nebude hned.
- Darth Vader
- Level 3.5

- Příspěvky: 887
- Registrován: 01 zář 2011 13:02
Re: Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace
Posílal jsi to 3.9., přišlo jim to beztak 5.9., než to někdo vyzved bylo 6.9., pak byl víkend, v podnělí na to někdo kouk, poslal to technikovi, technik to dostal 10.9., než se k tomu dostal tak bylo 12.9.
Dneska si přečet že jsi to naháněl přes mail, facebook, ICQ a formulář na webu, takže sluchátka hodil naštvaně do šuplíku a vytáhne je za měsíc, až bude neuznávat reklamaci.
Ne vážně, to, že ti 3 dny neodpověděli na mail, neni ignorace. Když potřebuješ něco rychle, máš volat. Jestli jim to vůbec přišlo si můžeš zjistit přes poštu.
Dneska si přečet že jsi to naháněl přes mail, facebook, ICQ a formulář na webu, takže sluchátka hodil naštvaně do šuplíku a vytáhne je za měsíc, až bude neuznávat reklamaci.
Ne vážně, to, že ti 3 dny neodpověděli na mail, neni ignorace. Když potřebuješ něco rychle, máš volat. Jestli jim to vůbec přišlo si můžeš zjistit přes poštu.
„Vždycky než něco udělám, ptám se sám sebe: Udělal by tohle idiot? A když ano, nedělám to.” -Dwight Schrute
__It's time to #switch!__ |
__It's time to #switch!__ |
Re: Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace
No když jsem jim posílal Notebook na reklamaci (to ještě nebyli spojeni s T.S Bohemia), tak mi do 3 dnu napsali o stavu, jestli přijímají reklamaci/zamítají apod. Mají to dokonce napsané na stránkách v Reklamačním řádu. Teď se prostě odpovědi nědočkáš a nejsem sám! Těch stížností lítá jeden za druhou!
Edit: Tak teď jsem se přes Poštu v systému Track&Trace (Sledování zásilek) podíval a balíček jim byl do Ostravy dodán 4.9. Dnes máme 14.9.
Edit: Tak teď jsem se přes Poštu v systému Track&Trace (Sledování zásilek) podíval a balíček jim byl do Ostravy dodán 4.9. Dnes máme 14.9.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 28628 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od petr22



