Reklamace HD 7870

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
Ukuk
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 čer 2012 22:55

Reklamace HD 7870

Příspěvek od Ukuk »

Zdravim mam v reklamaci 7870 oc od sapphiru...Kupoval jsem ji v CZC...Karta ztracela po delsi zatezi signal do monitoru...Karta je zhruba 17 dni v reklamaci cemuz se nedivim a neresim to ale chci se zeptat:

Na reklamacnim protokolu je napsano: zpusob reseni reklamace:oprava

takze:

1.Servis udela opravu karty kterou jsem jim dal cili presne tu kartu co sem jim dal a bude funkci-ocekavam tento vysledek a pri dalsi funkcnosti karty budu spokojen

2.Poslou jakysi repas ktery nebude fyzicky ta sama karta jakou jsem jim dal avsak bude to ten samy konkretni model...Musim ho prijmout?Karta byla zakoupena na konci brezna 29 cili mam nejake pravo tento dany repas odmintout?Nekde sem cetl ze do 6 mesicu ano...

3.Kartu budu prebirat na pobobocce czc osobne problem je v tom ze nemam seriovy cislo karty.na reklamacnim protokolu je uvedeno seriove cislo snad to bude cislo te karty...Dale ma prodejce povinost me informovat o tom zda je karta repasovana cili je to jina nez ta co sem jim dal ci nema?

BTW:Vim ze se tady toho dost napsalo takze mi budou stacit strucne odpovedi na ty moje 3 body diky:)
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Reklamace HD 7870

Příspěvek od petr22 »

U elektroniky se zadna oprava nedela, elektronika se vyhazuje a meni se kus za kus. Pokud je vadna PCB nic jineho stejne nezbyva.

To co s nejvetsi pravdepodobnosti udelaji bude vymena kus za kus, s tim ze dodavatel nejspis posle repasovanou kartu.

Z principialniho hlediska je v tomto pripade reklamace vyrizena.
Ukuk
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 čer 2012 22:55

Re: Reklamace HD 7870

Příspěvek od Ukuk »

No to sice je ale otazka taky znela zda mam pravo pozadovat fungl novou kartu a ne repas...Nemeli by sedet S/N a ja mam jasne napsano jako zpusob vyrizeni reklamace oprava ne vymena za pouzity kus...O to jde zda mam pravo to neprijmout s odovolanim ze zpusob reklamace nebyl vyrizen zpusobem ktery je uveden v protokolu...
d1amond
člen HW spec týmu
Příspěvky: 16119
Registrován: 26 kvě 2008 10:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Reklamace HD 7870

Příspěvek od d1amond »

Ne. V reklamačním řádu je uvedeno, že prodejce řeší záruční reklamace opravou nebo výměnou za stejný nebo adekvátní kus. V tomto případě je oprava na 99% karta poslaná od dodavatele a budeš mít jiné sériové číslo. Na reklamačním trvalo 3 měsíce, než se nám zboží otočilo od dodavatele zpět.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Reklamace HD 7870

Příspěvek od petr22 »

Vymena muze byt za novy, pouzity nebo repasovany kus (je to to same). A repasovany kus byva preferovana moznost, pokud to jde. Pripadne, pokud uz se nevyrabi, tak za ekvivalent v podobne cene.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Alza reklamace gpu
    od Qido » » v Reklamace a zákony
    9 Odpovědi
    28245 Zobrazení
    Poslední příspěvek od petr22

Zpět na „Reklamace a zákony“