Podmíněné skrývání řádků v Excelu

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
Michal1
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 bře 2010 17:21

Podmíněné skrývání řádků v Excelu

Příspěvek od Michal1 »

Zdravím, je v Excelu (Office 16) možné podmíněně skrýt řádky? Konkrétně by se mi to líbilo tak, že si vytvořím sloupec a když do nějakého řádku v tomto sloupci vložím třeba křížek, tak se mi ten řádek skryje. A pokud bych chtěl, tak si můžu zase pomocí nějakého povelu všechny řádky odkrýt. A pak zase třeba skrýt.
Jde mi v podstatě o jakési úkoly, které když splním, tak je schovám. Ale chci mít možnost do těch splněných úkolů zpětně nakouknout.
Děkuji Michal
guest

Re: Podmíněné skrývání řádků v Excelu

Příspěvek od guest »

Inu říká se tomu filtr.
nimi99
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 15 bře 2020 09:16

Re: Podmíněné skrývání řádků v Excelu

Příspěvek od nimi99 »

Podmíněné formátování nemůže skrývat řádky ani měnit výšku řádků. Pokud chcete řádky zcela automaticky skrýt, potřebujete VBA. Alternativně můžete „skrýt“ obsah řádků nastavením formátu čísla na (tři po sobě jdoucí středníky) v podmíněném formátování fence.
Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3377
Registrován: 24 říj 2008 19:50

Re: Podmíněné skrývání řádků v Excelu

Příspěvek od atari »

Lze to i bez VBA. Stačí použít funkci filtr. Zruší se zaškrtnutí křížku a je to hotové. Nastavení zabere pouze pár desítek sekund.

Ovšem to VBA je komfortnější. Sice to programování zabere desítky minut (možná hodiny), ale pro uživatele to pak funguje velice komfortně.
Odpovědět

Zpět na „Kancelářské balíky“