kontakty na webových stránkách

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
teichmann.ondrej
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 833
Registrován: 17 led 2014 07:55

kontakty na webových stránkách

Příspěvek od teichmann.ondrej »

Zdravím,

chtěl bych se zeptat, jaká je dneska módní strategie při tvorbě kontaktů pro střední společnost?

Uvádět jen kontakt na sekretářku a vše ostatní schovat a nebo mít kontakty na hlavní zaměstnance popřípadě jak toto vyřešit a co je dnes moderní a prosím také o vaše vyjádření.

děkuji,
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: kontakty na webových stránkách

Příspěvek od petr22 »

Kontakty na vsechny, komu mohou volat lide "zvenku".

Kontakty na lidi ktere nema nikdo obtezovat jako jsou technici a servisaci neuvadet.

Jednu anonymni adresu udavaji pouze podvodne firmy.
Uživatelský avatar
Coxx-cz
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1097
Registrován: 22 lis 2011 20:16
Bydliště: Brno

Re: kontakty na webových stránkách

Příspěvek od Coxx-cz »

My to mam resene tak ze na webu mame kontakty na obchodni oddeleni (3 lide kteri domlouvaji zakazky, prodej zbozi, etc.), helpdesk (tam to zveda vedouci servisu) a pak jednu "centralni" pevnou linku ktera zveda sekretarka. Asi dost ale zalezi na povaze firmy -cim se zabvya, co delate, atd. Nicmene souhlasim s tim ze firma ktera uvadi jedno a cislo a jeden anonymni email (typicky info(at)xxyyzz.cz) nepusobi moc verohodne.
DESKTOP: CPU AMD Ryzen 5 3600 | GPU EVGA RTX 2060 SUPER SC | MB ASUS Prime X370-PRO | PSU Be quiet! Pure Power 11 - 500W | RAM Crucial Ballistix Sport LT Grey 2x8 GB | SSD Kingston A2000 1TB | Cooler Arctic Freezer 34 | BOX SilentiumPC Signum SG1X TG
LAPTOP: Lenovo ThinkPad X390 i7 | 16 GB RAM | 512 GB SSD
PHONE: Xiaomi Mi 9
Uživatelský avatar
Microsheep
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1656
Registrován: 14 led 2010 22:00

Re: kontakty na webových stránkách

Příspěvek od Microsheep »

Nevim, co je moderní, ale z mého IT podhledu, nikoliv marketingového:
Neuváděl bych email na konkrétního člověka tzn. ne jan.novak@ ale reditel@
Poté když se vymění osoba, není potřeba dělat přeposílání starých e-mailů složité změny, jenom se přihodí alias/skupina/sdílená schránka cokoliv. Poté se nestane, že člověk na sobě má 50 aliasů předchozích lidí (záleží na fluktuaci dané pozice), aby žádný e-mail nezabloudil. Email na webu neuvádět v lehce kopírovatelné formě (jasně klikačka na email s otevřením klienta fajn, ale já to ještě nepoužil). Použít např. obrázek místo zavináče, kvůli spamu, oni si sice stejně cestu najdou, ale je to jen maličká úprava. Nedávat email každé uklízečce. Např. emaily pouze vedoucím daného oddělení.
Odpovědět

Zpět na „Programování a tvorba webu“