Cs:Go =FPS

A vše kolem nich…
(tipy na hry zdarma, dojmy, novinky..prostě vše co vás napadne)

Moderátoři: beather, Mods_senior

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kaendak
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 144
Registrován: 10 led 2017 09:08

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od Kaendak »

petr22 naprosto souhlasím. Jako nastavit si csko na 60 fps je blbovina.
Rambousek
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 08 bře 2017 11:46

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od Rambousek »

No jasne, to omezim na tech 144FPS, ale co pak ten zminovany imput lag? Navic po hlubsim zamyšlení se vracim na zacatek meho prvniho dotazu a opet se dostavam k otazce, neni to pitomost?

Znovu: mam 144hz herni monitor a server je 128 tick. Coz mame vic snimku/s nez obnovovaci frekvence serveru. Pokud bude frekvence snimku naprosto stabilni bez propadu, tak logicky pri nastaveni 10000FPS nemuze byt pro hrace zadna vyhoda, protoze porad jsme nad frekvenci monitoru i serveru ne?

Jeste k tomu input lagu.. Kdyz ma monitor tech 144Hz (144 snimku za sekundu) grafika spocita 500 za sekundu to znamena, ze monitor zobrazi kazdej 3,4 snimek z 500 a server co ma 128 tick veme kazdej 3,9 snimek z 500... To mi opet napovida, ze je to pitomost mit 200, 300, 500 a ja nevim kolik FPS..? Chape me tu nekdo jak to myslim? :-)
shamp1x
nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 22 čer 2016 15:42

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od shamp1x »

Si to lockni na násobek frekvence monitoru. Mě bylo doporučeno na fps_max 289 (144hz x2 + 1fps). I se o tom psalo někde na fóru, stačí googlit.
7700K@4,8/4,5@1,22V, Gigabyte Z270N Wifi, 16 GB RAM TridentZ 3600@4000-16-16-16-32-340-2T, 500 GB Samsung EVO 850, MSI Gaming RX 480 4G@1350/8000, Fractal Define Nano S, Corsair RM550x, Asus MG248Q. Logitech G430, Logitech G502, MTW Mousepad, Chicony OEM.
Uživatelský avatar
satik
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3509
Registrován: 09 led 2015 12:49
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od satik »

petr22 píše:CS:GO je jedna z her, kde je herni fyzika zavisla na fps ve hre - takze s pouhymi 60 fps skutecne nemas sanci proti hraci ktery ma 400 fps.
Tohle platilo pro Quake engine a hry z nej vychazejici - napr. prvni dily Call of Duty, kde fps ovlivnovaly i treba to, jak daleko nebo vysoko skocis a jak rychle strilis.
Ale u CSGO to neplati, tam ti fps fyziku neovlivnujou.
PC: MSI RTX 4090 Suprim X, AMD Ryzen 9 7950x3D, ASUS Crosshair HERO X6670E, 64GB RAM@6000CL30, Fractal Define Torrent, Seasonic PRIME TX 1600W, SSD Seagate Firecuda 530 M2 2TB +
4TB + 4TB SATA Micron 5200 ECO
Periferie: Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG, Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX300, Valve Index
shamp1x
nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 22 čer 2016 15:42

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od shamp1x »

Satiku, ty hraješ CS:GO, co jsi za rank?
7700K@4,8/4,5@1,22V, Gigabyte Z270N Wifi, 16 GB RAM TridentZ 3600@4000-16-16-16-32-340-2T, 500 GB Samsung EVO 850, MSI Gaming RX 480 4G@1350/8000, Fractal Define Nano S, Corsair RM550x, Asus MG248Q. Logitech G430, Logitech G502, MTW Mousepad, Chicony OEM.
Uživatelský avatar
satik
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3509
Registrován: 09 led 2015 12:49
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od satik »

Rambousek píše:Znovu: mam 144hz herni monitor a server je 128 tick. Coz mame vic snimku/s nez obnovovaci frekvence serveru. Pokud bude frekvence snimku naprosto stabilni bez propadu, tak logicky pri nastaveni 10000FPS nemuze byt pro hrace zadna vyhoda, protoze porad jsme nad frekvenci monitoru i serveru ne?
Zkusim to vysvetlit, snad to z toho bude pochopitelny:
Tickrate urcuje, jak casto se pocita fyzika/logika hry a jak casto si klient a server muzou posilat data.
ale kdyz tohle dorazi na klienta, ty to nemuzes hned vykreslovat, protoze by panacek najednou poskocil na to novy misto.
Nebo kdyz by mu trochu skakal ping, tak by se treba teleportoval o metr nebo i vic.
Od toho je ve hre interpolace, ktera to vsechno vyhladi, akorat pridava drobny zpozdeni, treba 1-2 ticky, dokonce ji muzes zapnout/vypnout a nastavit jeji velikost.
Server o te interpolaci vi a pocita s ni pri tvych strelach, ale znamena to, ze ty vsechno vidis o neco pozdeji, proto te treba obcas nekdo muze zabit, i kdyz u tebe uz to vypada, ze jsi za zdi, protoze u nej kdyz strilel jsi za zdi jeste nebyl.

Interpolace tudiz i na 30 tickovym serveru dokaze udelat obraz dokonale plynulej i treba pro 250fps na 244Hz monitoru.

Tudiz tickrate do fps a frekvence monitoru nijak nezasahuje.
shamp1x píše:Satiku, ty hraješ CS:GO, co jsi za rank?
Global Elite :)
PC: MSI RTX 4090 Suprim X, AMD Ryzen 9 7950x3D, ASUS Crosshair HERO X6670E, 64GB RAM@6000CL30, Fractal Define Torrent, Seasonic PRIME TX 1600W, SSD Seagate Firecuda 530 M2 2TB +
4TB + 4TB SATA Micron 5200 ECO
Periferie: Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG, Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX300, Valve Index
shamp1x
nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 22 čer 2016 15:42

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od shamp1x »

Tak to si nezahrajem :-D
7700K@4,8/4,5@1,22V, Gigabyte Z270N Wifi, 16 GB RAM TridentZ 3600@4000-16-16-16-32-340-2T, 500 GB Samsung EVO 850, MSI Gaming RX 480 4G@1350/8000, Fractal Define Nano S, Corsair RM550x, Asus MG248Q. Logitech G430, Logitech G502, MTW Mousepad, Chicony OEM.
Uživatelský avatar
satik
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3509
Registrován: 09 led 2015 12:49
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od satik »

Mužem, mám smurfy :)
PC: MSI RTX 4090 Suprim X, AMD Ryzen 9 7950x3D, ASUS Crosshair HERO X6670E, 64GB RAM@6000CL30, Fractal Define Torrent, Seasonic PRIME TX 1600W, SSD Seagate Firecuda 530 M2 2TB +
4TB + 4TB SATA Micron 5200 ECO
Periferie: Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG, Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX300, Valve Index
Uživatelský avatar
Kaendak
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 144
Registrován: 10 led 2017 09:08

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od Kaendak »

Satiku díky. Konečně to někdo pořádně vysvětlil. :)
shamp1x
nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 22 čer 2016 15:42

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od shamp1x »

Já padl z LEM až na MGE, tak by jsi mě mohl potahat zpátky nahoru :-D
http://csgo-stats.com/76561198056237180/
7700K@4,8/4,5@1,22V, Gigabyte Z270N Wifi, 16 GB RAM TridentZ 3600@4000-16-16-16-32-340-2T, 500 GB Samsung EVO 850, MSI Gaming RX 480 4G@1350/8000, Fractal Define Nano S, Corsair RM550x, Asus MG248Q. Logitech G430, Logitech G502, MTW Mousepad, Chicony OEM.
Turion
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2888
Registrován: 28 bře 2016 14:28

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od Turion »

Satik sice něco vysvětluje, ale mě to teda z toho jasné není vůbec. FPS beru za snímky co je PC schopen vyrobit, ale hráč vidí jen Hz monitoru, tak naco vyrábět víc snímků, které nikdo nevidí a nikam se neodesílají. Engin se po síti nepřenáší, takže nevím proč ho do toho motat. Když řeknu, že je hra závislá na FPS, které se nezobrazí, tak teda nevim co to je za hru nebo člověka co to řekne.
Uživatelský avatar
satik
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3509
Registrován: 09 led 2015 12:49
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvek od satik »

Ty ale v enginu nevíš, který snímek a která jeho část vidět bude a která ne :) .

A hra na fps může být závislá, pokud v jednom framu dohromady počítá fyziku a pak vykresluje obraz, tak sice se ti nevykreslí, ale to počítání fyziky je důležitý, viz jak jsem psal o Quake engine vejš.
PC: MSI RTX 4090 Suprim X, AMD Ryzen 9 7950x3D, ASUS Crosshair HERO X6670E, 64GB RAM@6000CL30, Fractal Define Torrent, Seasonic PRIME TX 1600W, SSD Seagate Firecuda 530 M2 2TB +
4TB + 4TB SATA Micron 5200 ECO
Periferie: Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG, Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX300, Valve Index
Odpovědět

Zpět na „Hry“