Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvek od petr22 »

Co konkretne od nich cekas?

To, ze to prasklo jen tak samo v kapse neni nic jineho, nez tvoje tvrzeni.
A jejich tvrzeni zase je, ze sis to vymyslel a mechanickym namahanim zlomil.

Tudiz jedina moznost je soud pokud se ti to nelibi.
Martin951
nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 04 pro 2014 21:46

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvek od Martin951 »

Tak pokud vím, tak já jsem v právu ce se týče tvrzení.
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvek od petr22 »

Jenze to oni taky :-)

Z pravniho hlediska ma tve i jejich tvrzeni uplne stejnou hodnotu. Pak uz zalezi jen na tom, jaky kdo bude mit znalecky posudek - ty potrebujes posudek soudniho znalce, kde bude presne popsano ze k te zavade mohlo dojit samo od sebe.

V tuhle chvili ma samozrejmne vyhodu prodejce, protoze zamitnuti reklamace je stav, se kterym ty nesouhlasis.
Martin951
nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 04 pro 2014 21:46

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvek od Martin951 »

To jsou šmejdi.... Hlavně že maj nějakýho ufouna co řve jak super výhodná koupě to je.
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvek od petr22 »

Pricinu zamitnuti hledej v autorizovanem servisu, ne u zelene prisery.
d1amond
člen HW spec týmu
Příspěvky: 16119
Registrován: 26 kvě 2008 10:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvek od d1amond »

Příčina zamítnutí je jasná. Mechanické poškození telefonu - nebyl používán správně. Prasklé sklo je tedy v každém případě důvodem zamítnutí reklamace.
Jedinou šancí na výhru případného sporu by bylo, že se najde více takových. Takže zkus pohledat na Internetu, zda má někdo podobný problém s tímto typem telefonu a pak se můžeš jít hádat.
Ber to zase z pohledu výrobce. Někdo se někde popere s telefonem v kapse a zjistí, že sklo je prasklé. Těžko by se prokazovalo, že to tak není - takže se vlastně výrobce kryje, protože zrovna u dotykových zařízení je prasklé sklo/digitizér/deska 99% příčin nefunkčních telefonů. A upřímně, většinu z těch závad tvoří právě cizí zavinění - upadlo to, jejda...
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Reklamace a zákony“