reklamace notebooku v okay

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
Rox
Level 1
Level 1
Příspěvky: 55
Registrován: 12 kvě 2014 19:35

reklamace notebooku v okay

Příspěvek od Rox »

Ahoj
Nedávno jsem dal reklamovat noťas v Okay.cz
A chtěl bych se zeptat jestli je to aspoň trochu normální obchod?
První reklamace výměna HDDčka ,trvala +- sedm dní.
Přišla mi SMS ze je opravený tak jsem tam zajel a vyzvednul jsem si ho ,prodavač mi říkal ,,zkoušet to nemusíte''.
Stejně jsem to zkusil a dopadlo to tak ze nebyl aktivován Windows a nebyly ovladače pro lan a WiFinu.
Tak jsem ho tam hned zanesl a prodavač nevěděl asi ani čím to je tak mi řeknul že mám to hodit doma do ethernetu a půjde to.
Mezitím se tam ostatní prodavači bavili o hovnech a stěžovali si že furt musí říkat ,,dobrý den".
No a když jsem dojel dom a hodil to do ethernetu tak nic nešlo.
Tak zas do obchodu a tam me furt posílali do druhé prodejny ,nekonec přišla asi vedoucí a když se ji popsali všechny problémy tak furt dokola něco ťukala na ZAMČENÉM notebooku ,nakonec to poslali z5 do nějakého servisu.

A proto se chci zeptat je to normální obchod?
Je normální že instalace ovladačů trvá díl než výměna HDD?
Mají na prodejně kabel na ethernet?
Uživatelský avatar
Žbeky
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: 29 kvě 2008 06:52
Bydliště: Vsetín - Pardubice

Re: reklamace notebooku v okay

Příspěvek od Žbeky »

Okay je obchod s elektrem, nikoliv servis. Takže není jeho povinnost umět věci opravit. Samozřejmě by to působilo líp, kdyby to uměli.
Disk neměnili v Okay, ale v servisu výrobce notebooku. Takže nemůžou za způsobené komplikace a ani moc neovlivní délku reklamace.
Myslím si, že by kabel na prodej mít mohli
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
Uživatelský avatar
Pic
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 23292
Registrován: 05 zář 2006 13:13
Bydliště: Východní Čechy

Re: reklamace notebooku v okay

Příspěvek od Pic »

Brečíš tady na špatném hrobě. Tady to nikdo za Tebe nevyřeší!
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: reklamace notebooku v okay

Příspěvek od petr22 »

Normalni to neni.

Nicmene kdyby sis ty ovladace nainstaloval sam, tak ti to nebude trvat dele nez 5 minut.
Rox
Level 1
Level 1
Příspěvky: 55
Registrován: 12 kvě 2014 19:35

Re: reklamace notebooku v okay

Příspěvek od Rox »

Já nebrečim :)
Mě jen zaujalo to jednání se zákazníkem.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Alza reklamace gpu
    od Qido » » v Reklamace a zákony
    9 Odpovědi
    28333 Zobrazení
    Poslední příspěvek od petr22
  • 2 power baterie do notebooku
    od walderan » » v Problémy s hardwarem
    11 Odpovědi
    15639 Zobrazení
    Poslední příspěvek od meda2016
  • Výběr OLED notebooku do 16 000
    od sxtrail » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    3 Odpovědi
    4453 Zobrazení
    Poslední příspěvek od falco_dee
  • Výběr OLED notebooku do 16 000
    od sxtrail » » v Problémy s hardwarem
    3 Odpovědi
    3753 Zobrazení
    Poslední příspěvek od falco_dee
  • Náhodné restarty notebooku
    od Villentretenmerth » » v Problémy s hardwarem
    3 Odpovědi
    3322 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Villentretenmerth

Zpět na „Reklamace a zákony“