Pomoc s reklamací prosím.

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Bozan
Level 2
Level 2
Příspěvky: 189
Registrován: 09 črc 2013 01:40

Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od Bozan »

Zdravím,

chtěl bych se poradit, jak nejlépe reklamovat můj notebook, stroj mám cca 1 rok.

Kupoval jsem ho na Alze a je to značka Asus a tak bych se chtěl zeptat, jestli ho mám reklamovat přes Alzu, nebo rovnou přes autorizovaný servis Asus ?

a také mám na mém notebooku více závad, tak jestli je tam mám vypsat úplně všechny najednou ?

Díky moc za rady a odpovědi.
guest

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od guest »

Lepší u autorizovaného servisu, který si pro to přijede a zase ti to přiveze. Jasně že všechny, nebo to tam chceš posílat opakovaně?
Deny18
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1909
Registrován: 12 lis 2012 18:41

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od Deny18 »

Pokud nemáš prodejnu Alza zrovna nějak daleko, tak tam raději zajdi a osobně ho reklamuj. S celým vybavením a dopisem, ve kterém bude vypsán důvod reklamace a popis problémů a chyb. Bylo by zbytečné ho někam posílat, pokud máš Alzu pár metrů od domova.
guest

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od guest »

...a Alza ho pošle do servisu, čímž se reklamace prodlouží.
Deny18
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1909
Registrován: 12 lis 2012 18:41

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od Deny18 »

Proč by ho měla posílat do servisu? Já jsem taky posílal notebook na reklamaci do Alfacompu v Ostravě a nikam mě neposlali.
guest

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od guest »

A ty si myslíš že v e-shopu to bude někdo opravovat? TV můžeš také reklamovat v prodejně kde si ji koupil, ale prodavačka ji určitě neopraví!
Deny18
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1909
Registrován: 12 lis 2012 18:41

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od Deny18 »

Přesně! Proto jsem to poslal, aby se o opravu postarali oni. Mojí povinností jako zákazník snad není chodit někam do servisu a řešit to, od toho tu je prodejce, který buďto ten Notebook opraví (jakožto servis a prodejce zároveň - např. Alfacomp, nebo jej odešle do autorizovaného servisu). Neříkej mi, že nemám pravdu. :-)
guest

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od guest »

Pokud jde o autorizovaný servis, tak ten si stroj odveze a pokud je reklamace uznána zase zdarma přiveze. Nikam chodit nemusíš. Krom toho se servisem můžeš komunikovat o závadách a je to jistě spolehlivější, než když ti to přebírá nějaký prodavač, který ještě nedávno prodával třeba v zelenině. Tečka. :-)

http://www.asus.as/Servis-a-podpora/
Přílohy
Výstřižek.JPG
d1amond
člen HW spec týmu
Příspěvky: 16119
Registrován: 26 kvě 2008 10:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od d1amond »

Deny18 píše:Přesně! Proto jsem to poslal, aby se o opravu postarali oni. Mojí povinností jako zákazník snad není chodit někam do servisu a řešit to, od toho tu je prodejce, který buďto ten Notebook opraví (jakožto servis a prodejce zároveň - např. Alfacomp, nebo jej odešle do autorizovaného servisu). Neříkej mi, že nemám pravdu. :-)


Obchod se bude držet jen vyjádření servisu. Jak jsem psal, všechny autorizované servisy mají dnes zdarma svoz, takže, ač je to s podivem, ani nemusí vytáhnout paty z domu ;) A to že o této variantě, jakožto spotřebitel nevíš, je jen Tvoje hl...
A věř mi, že Alfacomp maximálně nalepil na krabici cedulku a poslal to dál.

Samozřejmě Tvé právo na reklamaci u prodejce nikdo neupírá, jen mi to přijde jako zbytečný mezikrok. Navíc přímo do servisu si můžu sám zavolat a optat se, jak to s opravou vypadá. Když zavolám prodejci, řeknou mi akorát, že čekají na vyjádření servisu a víc je to nezajímá, pokud to není před koncem 30 denní lhůty.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Uživatelský avatar
OlikCZ
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 833
Registrován: 12 úno 2012 13:25

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od OlikCZ »

Kdyz to poslu do servisu, tak je vetsi sance, ze to do tech 30 dnu stihnou a mi nebudou vraceny penize, coz ?
i5 3350-P GTX 660 2GB 8GB DDR3 MSI B75A-G43
Toshiba satellite pro c50 i3,8GB RAM,120GB SSD
Xioami Redmi 1S
d1amond
člen HW spec týmu
Příspěvky: 16119
Registrován: 26 kvě 2008 10:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od d1amond »

Když servis vyhodnotí závadu jako neodstranitelnou, vybídne prodejce k vrácení peněz nebo vymění sám za nový kus.
A i kdyby to šlo přes obchod, tak si dnes nikdo nedovolí nestihnout tu 30 denní lhůtu, na to si dávají dobrý pozor.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Bozan
Level 2
Level 2
Příspěvky: 189
Registrován: 09 črc 2013 01:40

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvek od Bozan »

Dobře, díky moc, nejspíš to teda provedu přes Asus servis :) .. a myslíte, že jezdí normálně po celé republice ?

Díky za odpověď.
Zamčeno
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • PROSÍM potřebuji pomoc s výběrem bazar Pc
    od Robrt » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    2 Odpovědi
    2657 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Robrt
  • Pomoc s webem
    od Tay » » v Web-tipy a vaše weby
    5 Odpovědi
    46844 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Tay
  • Pomoc při taktu
    od ondyN » » v Taktování a další úpravy PC
    2 Odpovědi
    9808 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Dyonysos
  • Pomoc s výběrem
    od belphegor666 » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    14 Odpovědi
    9391 Zobrazení
    Poslední příspěvek od belphegor666
  • Pomoc s výběrem komponentů
    od Robrt » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    2 Odpovědi
    4060 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Robrt

Zpět na „Reklamace a zákony“