3ds max -> zbrush a zpět

Tvorba grafiky, grafické programy a vše o nich…

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
DeadWarrior
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 11 pro 2013 09:00

3ds max -> zbrush a zpět

Příspěvek od DeadWarrior »

Ahoj.
chtěl by jsem se zeptat... jakožto začátečník zkouším vymodelovat nějaký charakter, otexturovat a rozpohybovat. Chtěl jsem pro "hezčí" vizualní stránku použít program zbrush. Low polygon model jsem vymodeloval, na UVW mapu se chystám teď. Na netu jsem ale hledal nějaký hezký návod jak mapu převést do zbrush.. vytvořit trochu detailnější model, obarvit - z toho vytvořit mapy a ty pak aplikovat na muj low model.. tim pádem by jsem zanechal počet polygonu a pracovat s něm dále.. je tato myšlenka špatna? nemohl jsem najít totiž žádný návod popisujicí tuto problematiku..
Jak by jste to popřipadě dělali Vy?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Downgrade z win11 zpět na win10
    od jkmaxfli » » v Windows 11, 10, 8...
    4 Odpovědi
    2729 Zobrazení
    Poslední příspěvek od petr22

Zpět na „Design a grafické editory“