Dobrý den. Předem bych chtěl říct že nejsem nějaký PC odborník tak berte ohledy . Chci si koupit AMD Phenom II X6 1100T Black Edition. Jenže nejsem si jistý jestli mi na to bude stačit zdroj. U zdroje mám napsáno nějaké ATX-400. Takže se chci zeptat. Bude mi stačit zdroj jestli mám tuhle sestavu?:
MD Athlon(tm) II X2 245 RAM 4g NVIDIA GeForce GTS 250 USB: 4 DVD Romku mám jednu Jinak už nevím co bych napsal. Děkuji za případné odpovědi.
nejsem si jist jestli ti to vůbec dává s nynější sestavou, GTS 250 může docela žrát... napiš kolik máš modulů RAM, nějak ze zdroje vyčíst víc údajů-především značku(můžeš i typ)
TDP CPU je vyšší o 30W což není moc
PHP, Nette, MySQL, C#, TypeScript, Python
IntelliJ Idea, Docker, Opera browser, Linux Mint
iPhone XS
Raspberry PI 3 (KODI, Raspbian)
XBox One S, PS 4, nVidia GeForce NOW
iPhone XS
nevím co to je za blbost, ale u toho zdroje maj napsaný že má max odběr 495W jinak můžeš vzít levnější SEASONIC
iPhone XS
To není žádná blbost. U 525W zdrojů je total peak 580W. Tím však není myšlen neustálý odběr.
Eurocase 400W je zdaleka nemá a Enermax 400W toho má daleko více. Mně to jako blbost nepřijde.
Ať už ten nebo ten je jistota spokojenosti. Měl by sis uvědomit, že budeš (asi, možná) taktovat (určitě) CPU a možná i GK a tak je kvalitní zdroj jedinné o čem můžeš uvažovat.
U těch Enermaxů těžko říct. Kvalitní kousky stojí od 2500 výše, takže bych vzal asi raději Seasonica. Jestli však určitě nehodláš taktovat grafiku (CPU můžeš) tak ten Enermax bude špičkovej a vzhledem k ceně dobrý. A stačit bude neboj.
iPhone XS
iPhone XS
Ahoj, potřeboval bych poradit o novým procesoru k sestavě. momentalně mam R5 5600 a přemýšlím že původní prodám a koupím nový, rozhoduji se R7 5700X nebo R7 5800X.
Nejsem si jistý jaký vybrat, jeden žere 65W druhý 105W.
taký otázka zní jestli to...
Poslední příspěvek