Stránka 1 z 2

Poškozená PC skříň

Napsal: 23 bře 2016 13:13
od varok
Dobrý den, nevím jestli to mohu dát sem, ale snad mě nikdo neukamenuje. Koupil jsem svoji dalo by se říci vysněnou PC skříň. Už jsem se tady na ni kdysy ptal. Jedná se o Cooler Master Elite 335. Nevím jaký je na ni váš názor, ale s touhle značkou mám docela slušné zkušenosti. Skříň už ale v obchodech nebývá, koupil jsem ji na aukru. Byla za pěknou cenu, prý nějaký výprodej. No ale udělal jsem asi chybu a až po zakoupení jsem našel na netu na tuhle firmu komentáře a nebyly zrovna moc přívětivé. Na aukru však měli hodně pozitivních komentářů. Skříň mi dnes přišla, v pořádku, ale jedna bočnice má pomačkaný jeden roh. Napsal jsem prodejci, ale zatím se neozval. No, i tak s ním byla konverzace přes maily trošku složitá při nákupu. Chtěl jsem se prosím zeptat, kdyby se prodejce zapíral a neozval se mi, tak šla by ta bočnice někde sehnat samostatně? Třeba nějaký servis PC apod? Děkuji

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 23 bře 2016 13:15
od ITCrowd
Pokud se nepletu, tak aukro své klienty kryje. Jestli je to tak, můžeš reklamaci požadovat po aukru.

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 23 bře 2016 13:18
od petr22
Tohle je nevyhoda nakupu na Aukru - provozovateli serveru je to fuk takze zalezi na prodejci jak to bude resit nebo jestli to nesvede na dorucovaci sluzbu. Na Ebay by to fungovalo zcela jinak, tam bys obratem dostal bud slevu nebo by prodejce vracel penize, protoze ruci za dodani neposkozeneho zbozi.

Nahradni dily lze koupit primo u vyrobce:
http://www.cmstore.eu/elite-33x/?sort=featured&page=1

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 23 bře 2016 13:33
od d1amond
Výprodej většinou prodává "drobně" poškozené zboží. Estetika je jedna věc, funkčnost druhá.
Otázka je, co bylo u zboží napsané, že má drobné vady, oděrky, apod. tak reklamace nepřipadá v úvahu.

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 23 bře 2016 13:36
od petr22
Neni to tato skrin?

http://aukro.cz/coolermaster-case-midit ... 57092.html

Ohnout ten alobal ze ktereho je to vyrobene neni zadny problem a 8 Euro za bocnici je v porvnani s cenou skrine docela dost.

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 23 bře 2016 13:47
od varok
Petr22: Ano, to je ona. Kupoval jsem to od tohoto prodejce. na aukru má hodně kladných hodnocení, ale třeba na heuréce na něho lidé nadávají.

O poškození zboží nebylo nic napsané, alespoň jsem si ničeho nevšimnul. Je tam jen že je to výprodej a 24 měsíců záruka.

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 23 bře 2016 13:53
od petr22
Nadavaji na to, ze na CZC ty sestavene pocitace vyjdou levneji.

Coz je fakt prekvapujici kdyz CZC to bere po tisicich kusech, takze ma logicky lepsi ceny.

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 23 bře 2016 13:55
od varok
Tak né jenom o cenách, ale i neochota, že dávají do sestav nekvalitní součásti apod. Nevím, nemám s tímto obchodem zkušenosti.

Dodatečně přidáno po 1 hodině 33 minutách 52 vteřinách:
Tak mi konečně napsali, že mi to vyreklamují jestli chci. Prý to budou reklamovat u PPL, ale podle mě poslali poškozenou bednu už z obchodu. Vlastně mi to je jedno, jestli mi vrátí peníze, nebo pošlou jinou nepoškozenou bednu. I když by mi stačila jiná bočnice.

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 24 bře 2016 10:18
od petrs
varok píše:Tak né jenom o cenách, ale i neochota, že dávají do sestav nekvalitní součásti apod. Nevím, nemám s tímto obchodem zkušenosti.

Dodatečně přidáno po 1 hodině 33 minutách 52 vteřinách:
Tak mi konečně napsali, že mi to vyreklamují jestli chci. Prý to budou reklamovat u PPL, ale podle mě poslali poškozenou bednu už z obchodu. Vlastně mi to je jedno, jestli mi vrátí peníze, nebo pošlou jinou nepoškozenou bednu. I když by mi stačila jiná bočnice.


Před CZC.cz důrazně varuju.Každá reklamace trvá cca až 28 dnů, PC se po opravě vrací ještě více poškozené než do servisu přichází. Při poslední opravě zničili přední panel skříně (Zalman T4) a ještě jej úhledně zabalili i s krabicí do polystyrenu, any se mu nic po cestě nestalo. Další reklamaci odmítám riskovat, je to spolčení odborníků.

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 24 bře 2016 10:38
od petr22
Pred CZC varovat muzes, ale v diskusi kde se resi reklamace a CZC. Tahle diskuse se tyka jineho prodejce, coz je jasne z prvniho prispevku. 28 dnu trva reklamace obvykle u zbozi, ktere je nutne posilat do autorizovaneho servisu mimo CR - napr. levne notebooky. Jine veci se meni na pockani kus za kus. Samozrejmne u reklamace je limit 30 dnu na vyrizeni, takze si nelze stezovat kdyz je to vyreseno za 15 dni a ne za 5 dnu.

Resime tu skrin koupenou od firmy Nejlevnejsi PC.

http://www.nejlevnejsi-pc.cz/

To ze prodejce dava nejlevnejsi komponenty nemuze byt prekvapeni, kdyz se firma jmenuje Nejlevnejsi PC.

"Prý to budou reklamovat u PPL"

Tohle je prave to, co pri nakupu na Ebay zakaznika nezajima, protoze za doruceni a stav ruci prodejce. Jak si to prodejce vyresi s prepravcem je jeho zalezitost a zakaznika se to netyka.

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 24 bře 2016 18:37
od varok
20160324-0001.jpeg
Dobrý den, ještě bych chtěl poprosit o další postup. Firma se různě vymlouvá, pořád se vymlouvá na PPL. Podle mě ale už musela poslat poškozenou PC skříň firma, protože byla skříň v krabici vyložené polystyrenovými výlisky. Bedna je na jednom místě potrhaná, ale je to na jiném místě než je PC skříň poškozena. Na PC skříni je poškozen jeden roh stylem promáčknuté rýhy asi 5cm dlouhé, dost hluboké, tím pádem je pomačkaný i celý zbytek rohu. Fotky v příloze.
Psali mi včera i dnes maily, že mi pomohou zařídit reklamaci u PPL, ale pořád to komplikují. Nebo mi psali, že mi dají slevu 100,- kč. Co z toho ale mám, když mám pomačkanou bednu? Celá bedna je pěkná, jen ta bočnice. Jsem zklamaný a u tohoto prodejce už nikdy nic nekoupím.
20160324-0002.jpeg

Re: Poškozená PC skříň

Napsal: 24 bře 2016 19:28
od petr22
Typicky cesky prodejce - vykuk. Na Ebay by ti vratil penize, omluvil se a skrin by ti nejspis jeste nechal.

Zkratka tu skrin reklamuj z duvodu poskozeni a prodejce potrebuje znalecky posudek soudniho znalce na to, aby mohl reklamaci zamitnout.